K: remont väsinud mootorile
K: remont väsinud mootorile
K: remont väsinud mootorile
tuleb siis ära teha need asjad:
1.Mootori vedelikud
2.süüde
3.karburaator ära timmida
4.Tihendid
5.Kolvirõngad, saaled
6.elektron süüde
,ja nende kohta siis küsimused mul:
nii karburaator ära timmida,mis seal siis teha tuleb et timmitud saaks,ühesõnaga mida seal timmida tuleb.
tihendid,millised,ja iga viimane kui üks või mõned teatud?
kolvirõngad,saaled,öelge mulle palun kus kohas asuvad ja mida teevad saaled?
ja elektronsüüde,mismoodi seda teha annab?
neile küsimustele sooviks siis vastuseid,olen tänulik kõigile kes vastavad
1.Mootori vedelikud
2.süüde
3.karburaator ära timmida
4.Tihendid
5.Kolvirõngad, saaled
6.elektron süüde
,ja nende kohta siis küsimused mul:
nii karburaator ära timmida,mis seal siis teha tuleb et timmitud saaks,ühesõnaga mida seal timmida tuleb.
tihendid,millised,ja iga viimane kui üks või mõned teatud?
kolvirõngad,saaled,öelge mulle palun kus kohas asuvad ja mida teevad saaled?
ja elektronsüüde,mismoodi seda teha annab?
neile küsimustele sooviks siis vastuseid,olen tänulik kõigile kes vastavad
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
karpast võta siibrid välja.
tihendid tee kilekotist, kõik.
saaled asuvad pingi all vedrude vahel.
elektron süüde on säde ilma küünaldeta.
okok
karpa tee puhtaks, kõik kanalid puhu läbi näiteks, keera logisema hakanud osad kinni jms.
plokikaane tihend , karteri tihend, semmerlingid, klapisääre jne.
elektron süüde http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1380
ps. seda ei saa nö. forsseeringuks nimetada:puzzled
tihendid tee kilekotist, kõik.
saaled asuvad pingi all vedrude vahel.
elektron süüde on säde ilma küünaldeta.
okok
karpa tee puhtaks, kõik kanalid puhu läbi näiteks, keera logisema hakanud osad kinni jms.
plokikaane tihend , karteri tihend, semmerlingid, klapisääre jne.
elektron süüde http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1380
ps. seda ei saa nö. forsseeringuks nimetada:puzzled
Nende sees ju väntvõll pöörleb, seega ka kuluvad. Madal õlirõhk tihti viitab saalede kulumisele ja ka mõningad kloppimised mootoris.
Edit: vahetamine on suhteliselt suur töö, kui enne t einud pole ja näinud pole kuidas tehakse, siis ei soovitaks vist proovima hakata (ise ma pole ka teinud ega näinud, aga teoreetiliset natuke tean:P), pärast tuleb nad ka õige pingsusega pingutada. Arvan, et
Edit: vahetamine on suhteliselt suur töö, kui enne t einud pole ja näinud pole kuidas tehakse, siis ei soovitaks vist proovima hakata (ise ma pole ka teinud ega näinud, aga teoreetiliset natuke tean:P), pärast tuleb nad ka õige pingsusega pingutada. Arvan, et
No mootorit tuleb ikka natuke altpoolt lahti võtta vahetamiseks ja kui korra juba lahti võtta, siis tasuks võimalikult palju asju üle vaadata ja kontrollida, mida kontrollida annab (väntvõll, kolvid, rõngad, silindrid...).
Kas otseselt kiirust mõjutab, ei tea, veidi võibolla võimsust mõjutab ka, aga teine asi on see, et kui nende tõttu õlirõhk madal on, see on juba halb. Ja eks väntvõlli kalelad hakkavad ka kiiremini kuluma kui lõtkud vahel on, varsti võibolla enam lihtsalt saalede vahetusega ei pääsegi...
Kas otseselt kiirust mõjutab, ei tea, veidi võibolla võimsust mõjutab ka, aga teine asi on see, et kui nende tõttu õlirõhk madal on, see on juba halb. Ja eks väntvõlli kalelad hakkavad ka kiiremini kuluma kui lõtkud vahel on, varsti võibolla enam lihtsalt saalede vahetusega ei pääsegi...

-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Ülevalt sa ei näe ka neid. Saab ka mootorit maha võtmata vahetada, õlivanni kätte saamiseks tuleb ainult mootorit näiteks tungrauga väheke kergitada. Mahavõetud mootoril oleks muidugi lihtsam seda teha. Võid ju plokikaane ja muud asjad maha kruvida, siis juba suht kerge mootori alumine pool välja tõsta.
ma ei räägigi tegelt forssimisest,siin samas foorumis ma lugesin mingi pool aastat tagasi vms,et selle nimeks oli pandud midagi et kasutatud mootori forssimise algatuseks tuleks teha mootor korda,ja kui keegi lugeda oskab siis ona pealkirjas alguses nö. - ehk niiöelda,järelikult on seee pealkiri niiöelda forsseering kasutatud mootorile? ja see siois ei tähenda ju päris forsseerimist,targemad mehed ehk saavad aru millest ma räägin,ma ei tahagi forssida,ma tahan mootorit korda teha,pealkiri lihtsalt ühe lause järgi siit foorumist:bouncing