K: remont väsinud mootorile

K: remont väsinud mootorile

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

K: remont väsinud mootorile

Postitus Postitas corrado »

tuleb siis ära teha need asjad:
1.Mootori vedelikud
2.süüde
3.karburaator ära timmida
4.Tihendid
5.Kolvirõngad, saaled
6.elektron süüde
,ja nende kohta siis küsimused mul:
nii karburaator ära timmida,mis seal siis teha tuleb et timmitud saaks,ühesõnaga mida seal timmida tuleb.
tihendid,millised,ja iga viimane kui üks või mõned teatud?
kolvirõngad,saaled,öelge mulle palun kus kohas asuvad ja mida teevad saaled?
ja elektronsüüde,mismoodi seda teha annab?
neile küsimustele sooviks siis vastuseid,olen tänulik kõigile kes vastavad
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

karpast võta siibrid välja.
tihendid tee kilekotist, kõik.
saaled asuvad pingi all vedrude vahel.
elektron süüde on säde ilma küünaldeta.

okok
karpa tee puhtaks, kõik kanalid puhu läbi näiteks, keera logisema hakanud osad kinni jms.
plokikaane tihend , karteri tihend, semmerlingid, klapisääre jne.
elektron süüde http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1380

ps. seda ei saa nö. forsseeringuks nimetada:puzzled
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

no siit samast foorumist lugesin et keegi oli öelnud nii,ega ma ka kuidagi paremini seda kutsuda ei oska,aitähh selle eesyt mis vastasid;) aga need saaled jäid mulle veel küsimuseks:D
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Saaled e. liugelaagrid. Väntvõll (ka nukkvõll) pöörleb selliste "laagrite" peal ja samuti on kepsud väntvõlli küljes saalede peal.
Pole küll Lada omad, aga muidu põhimõtteliselt midagi sellist:

Pilt
Siin ka üks mitte kõige paremas seisukorras olev laager:

Pilt
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ah sellised asjad,seda isegi näind vist,aga mis moodi nad nagu kuluvad?kuidas seda tunda annab?kuidas parandada saab,kas ainult väljavahetades?kui välja vahetamine siis palju maksavad ja kas on raske vahetada?ja kõige peamine kas on mõtet vahetada?
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Nende sees ju väntvõll pöörleb, seega ka kuluvad. Madal õlirõhk tihti viitab saalede kulumisele ja ka mõningad kloppimised mootoris.
Edit: vahetamine on suhteliselt suur töö, kui enne t einud pole ja näinud pole kuidas tehakse, siis ei soovitaks vist proovima hakata (ise ma pole ka teinud ega näinud, aga teoreetiliset natuke tean:P), pärast tuleb nad ka õige pingsusega pingutada. Arvan, et
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

aga kas nad nagu mootori kiirust ka muudavad,ja muidugi kuidas on nende hind ja vahetamine,ei mäleta kui sügavale mootorisse tuli minna
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

No mootorit tuleb ikka natuke altpoolt lahti võtta vahetamiseks ja kui korra juba lahti võtta, siis tasuks võimalikult palju asju üle vaadata ja kontrollida, mida kontrollida annab (väntvõll, kolvid, rõngad, silindrid...).
Kas otseselt kiirust mõjutab, ei tea, veidi võibolla võimsust mõjutab ka, aga teine asi on see, et kui nende tõttu õlirõhk madal on, see on juba halb. Ja eks väntvõlli kalelad hakkavad ka kiiremini kuluma kui lõtkud vahel on, varsti võibolla enam lihtsalt saalede vahetusega ei pääsegi...:(
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

krt siis tuleb vist ikka vahetada,aga jäi arusaamatuks siis et kas ikka ülevalt poolt saab ikka vahetada w,ei ole ju vaja mootor maha võtta vast,nii et jupi kaupa võtad muudku pealt poolt
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Ülevalt sa ei näe ka neid. Saab ka mootorit maha võtmata vahetada, õlivanni kätte saamiseks tuleb ainult mootorit näiteks tungrauga väheke kergitada. Mahavõetud mootoril oleks muidugi lihtsam seda teha. Võid ju plokikaane ja muud asjad maha kruvida, siis juba suht kerge mootori alumine pool välja tõsta.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

aga kust kohast seda mootorit kergitada tuleb,kas seda saab siis maa peal teha w,ma kaldun arvama et sinna ei taha ju hästi juurde pääseda või mis
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Kui mootor autol peal on, siis sidurikojast saab piisavalt tõsta. Kui mootor maas on, siis keerad külili lihtsalt. Kõik vedelikud võiks muidugi enne välja lasta.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

noh aga kas seal all mahub siis vahetama w
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Julge poiss muidugi, aga ehk lased kellelgi kogenumal saalesid vahetada. Ise vahid kõrval ning saadki selgeks ;)
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ma tegelt mõtlen et kas on mõtet vahetada kui see suurt midagi ei muuda,sest kuna auto pole päris minu oma siis pole suurt vahet
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Saalesid ON võimalik vahetada mootorit maha võtmata.
Aga lugedes sinu eelnevaid postitusi, ei soovita. Soovitn kõigepealt tutvuda mootori ehitusega lagedal kohal (näteks laua peal), teha endale selgeks mis on milleks ja kus midagi asub, ning siis juba edasi.Lada mootor on selleks väga hea material.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Mootori ÕIGEST forsseeringust on siin foorumis jutte oi kui palju, see saalede vahetus nüüd küll mingi forss pole.
Seega ennem kui hakkad uut teemat tegema ole hea tutvu foorumiga mõned nädalad, tutvu auto mootoriga samuti ja siis võiks edasi asja arutada :P
Roolin nii kuis jaksan
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ma ei räägigi tegelt forssimisest,siin samas foorumis ma lugesin mingi pool aastat tagasi vms,et selle nimeks oli pandud midagi et kasutatud mootori forssimise algatuseks tuleks teha mootor korda,ja kui keegi lugeda oskab siis ona pealkirjas alguses nö. - ehk niiöelda,järelikult on seee pealkiri niiöelda forsseering kasutatud mootorile? ja see siois ei tähenda ju päris forsseerimist,targemad mehed ehk saavad aru millest ma räägin,ma ei tahagi forssida,ma tahan mootorit korda teha,pealkiri lihtsalt ühe lause järgi siit foorumist:bouncing
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis viitab mootori remondivajadusele?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

esiteks oleks kiirendust juurde vaja,ja kiirust juurde vaja,no nimelt esitati mulle välja kutse,ja ma tahan võimalikult korda saada mootorit,et ikka võita:D
Vasta