1. leht 1-st
plokikaane freesimine
Postitatud: 25 Juul 2006 00:18
Postitas valge06
endal plaanis freesida plokikaant aga mõtlesin et küsiks nõu palju on kõige mõtekam maha freesida et mootor oleks vastupidav samas tuleks piisavalt erksust juurde ega tuleks probleemi muude asjadega nt detonatsioon....ps auto tänavaliikluseks mitte ralliks
Postitatud: 25 Juul 2006 00:30
Postitas olaaf
98 bensiini jaoks 1,5mm ja klapipesad pead kolvile sisse tegema.
väike tabel ka:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6157
see tabel pole sulatõsi!
kuskil veel andmeid - otsi
kuni 11 surveaste kannatab 98 sõita...
Postitatud: 25 Juul 2006 00:41
Postitas olaaf
freesimissügavus surveaste
0,2 = 9,0
0,5 = 9,2
0,8 = 9,4
1,0 = 9,5
1,2 = 9,8
1,5 = 9,9
1,8 = 10,2
2,0 = 10,4
2,5 =11,0
2,9 =11,5
Postitatud: 25 Juul 2006 01:53
Postitas veiko
Algselt postitas: olaaf
98 bensiini jaoks 1,5mm ja klapipesad pead kolvile sisse tegema.
Palju muidu ilma klapipesade tegemiseta saaks maha võtta?
Postitatud: 25 Juul 2006 08:21
Postitas valge06
mind ka huvitaks see
Postitatud: 25 Juul 2006 08:52
Postitas olaaf
1200 1300 mootoritel ei tohi üldse maha võtta kuna kolb tuleb plokiga tasa..
muidugi võib 2105 kolvid sisse panna seal juba klapipesad olemas, kuid originaalpesadest ei pruugi ikkagi piisada..
1500/1600 mootoritel kolb plokiga tasa ei tule ja veidi võib hammustada.
kaane freesimisel tuleks alati meeles pidada, et kaas on alumiiniumist ning veekanalid jäävad nõrgemaks!!! ilma tugevdusribideta pole üle 1,5mm mõtet võtta..
1600 mootorile panna 05 kolb sisse peaks kaanest kannatama ilma klapipesasid tegemata 1mm kaanest turvaliselt maha võtta, ehk isegi 1,5mm.
Postitatud: 25 Juul 2006 11:19
Postitas valge06
mis moodi neid pesasi sinna kolvisisse tehakse üldse ja ega ei tea kus võiks olla L-Virumaal selline koht kus saaks lasta teha
Postitatud: 25 Juul 2006 11:32
Postitas marks
Mis raha plokikaanest 1.5mm maha võtmise eest küsitakse?
Postitatud: 25 Juul 2006 11:36
Postitas logman
Algselt postitas: marks
Mis raha plokikaanest 1.5mm maha võtmise eest küsitakse?
Leia firma ,kus kavatsed teha lasta ja nemad ütlevad ka hinna. Viljandis Silleris oli mu mälu järgi kaks aastat tagasi 200.- Kellel maksab tund ,kellel töö.
Algselt postitas: valge06
mis moodi neid pesasi sinna kolvisisse tehakse üldse ja ega ei tea kus võiks olla L-Virumaal selline koht kus saaks lasta teha
Otsi üles Kasak Toomas. Igavesti mõnus ja muhe vana. Kui jutule pääsed ,räägib sulle palju asju. Jutule saamine sõltub juba sinust. Alati ei ole rallimeestel jututuju ,seda pead teadma. Aga kui ise osavõtlik ja asjalik oled ,siis arvan ,pole probleemi.
Viimati nägin teda Vinni töökojas ,remontis autosid. Praegu juhatab R. Ausile teed. Ehk on mees endiseks jäänud ,saime hästi läbi ,olime ühes firmas tööl. See oli küll juba viis-kuus aastat tagasi ,aga mine tea.... Proovida tasub alati.
Postitatud: 25 Juul 2006 11:51
Postitas arvejomm
Sõmeru EPT vanasse töökotta mille ees seisab traktor posti otsas võid kah oma nina torgata, Seal oli ennemalt selline mees nigu Kalmar sõbrad kutsuvad Kassiks Perenime kahjuks ei mäleta, See mees teab sigulist suht koht kõike. Kuna oli ise vene ajal kõva motorist. Rakveres on veel üks mees kelle nimi on Leho Linnamägi, Aga ka teda on väga raske leida. Muidu see mees on oma väljaõppe sigullide hingeelust saanud Togliatti autotehases Volga ääres. Vaikne mees muidu ja väga raske jutule saada, Aga samas toimekas.
Postitatud: 25 Juul 2006 19:07
Postitas fanatt
kuulsin, et vana klapiga tehti. saed rellakaga sooned sisse ja siis mõnest vanast plokikaanest klapp läbi ja siis klapp trelli otsa ning muudkui freesi. ei julge pead anda kas see on arukas tegu.
Postitatud: 25 Juul 2006 21:13
Postitas vazist
1600 motol maha võetud plokist 1mm.Kasutusel Niva nukk.Sees tavalised 011 kolvid.Kuna mootor alles päris "toores", siis üle 5000 pöörde pole tahtnud lasta.Pole klapid veel kolviga kokku saanud.
Minu meelest ploki freesimine mõtekam, kuna saab parema efekti, sest kaanel põlemiskamber tunduvalt väiksem, kui silindri läbimõõt.