1. leht 1-st

Ploki värv ?

Postitatud: 13 Juul 2006 16:10
Postitas grimes
Tere klubikaaslased. Tewkkis sõbraga väike vaidlus. ET oleks siis küsimus. ET kas ploki värv näitab seda et hall on originaal ja peale kap remonti värvitakse siniseks. Või näitab värv võimsust. Otsing abi ei andnud. Oli ainult samarate mootoritega teema. ET oleks siis huvitav endalgi teada. Minumeelest oli kunagi se teema aga ei leidnud üles :puzzled
Võibolla ajasingi selle samara teemaga sassi.
Et mis värvi siis värvitakse ja millal. Kas tehasest tulles või kap remonditud vms.

Postitatud: 13 Juul 2006 16:31
Postitas Mel
Kap rem mootoritel värvitakse tõenäoliselt mootor seda värvi, mis parajasti käepärast või mida fantaasia võimaldab;)
Tehasest peaks olema 1200 ja 1500 mootrid halli plokiga ning 1300 on sinine.
Vist oli isegi kahte erinevat värvi halli olemas (vähemalt minu 1200 ja 1500 olid erinevat tooni). 1600 ja 1700 kohta ei oska praegu öelda.

Postitatud: 13 Juul 2006 18:44
Postitas olaaf
1300 rihmaga on tehasest hall, 1600 on tehasest sinine nagu kogemus näidanud

Postitatud: 13 Juul 2006 19:18
Postitas Allar21
Mul seisab kuuris üks sinine mootoriblokk, mis on ära võetud 063-e pealt ja see on 1300cc (011). Kuigi müüja ütles, et on 1,5 või 1,6. Kolvi läbimõõt selles mootoris oli 79mm nagu hiljem lahti võtmisel selgus.
Algselt postitas: olaaf 1600 on tehasest sinine nagu kogemus näidanud
Siit tekib väike vastuolu:puzzled. 1600cc rihmaga mootorit minu teada pole. Lükake väide ümber kui tahate, ma väga kindel pole.

Postitatud: 13 Juul 2006 19:38
Postitas fanatt
ise just soetasin omale ühe 011. sellel on ka sinine plokk peal ühtegi margi tähist sellel peal ei ole.
olaaf ütleski et ainult 1300 on rihmaga.

Postitatud: 13 Juul 2006 19:52
Postitas GTA
Plokilt leiate täiesti loetava tähise tagaküljelt väljalaskekollektori alt. Omal 1600cc plokk sinine, 1500cc on roheline.

Postitatud: 13 Juul 2006 20:02
Postitas fanatt
minu plokil puudavad igasugused tähised. leidsin ainult väljalaskekollektori alt 86

Postitatud: 13 Juul 2006 20:11
Postitas arvi100
Tehase helehall on olnud kõigil nendel:1973 2101;1976 21011 ja hiljaaegu
soetatud tuliuuel 1500 markeeringuga mootoriplokil.See aastast 1988.

Postitatud: 13 Juul 2006 23:44
Postitas Mel
Vaatasin järele - 1600 nagu olaaf ütles on sinine ning 1700 hall.
minu plokil puudavad igasugused tähised. leidsin ainult väljalaskekollektori alt 86
Siis vaata sellest 86-st rohkem geneka poole. Kui mootor must või roostes, siis ei näegi hästi. Võid ka käega katsuda, markeering on täiesti tuntav.

Postitatud: 13 Juul 2006 23:53
Postitas Ardi Soovik
Mootori mark on kirjas õlifiltri kohal asuval etiketil,kus on ka mootori number,see koht on tehase poolt värvimata jäetud (vanasti oli ka mootorinumber teh.passis ja mootori vahetusel oli vajalik registriandmete muutus läbi viia).Värvilt on jah tavaliselt 79 kolbidega nii 011,05 kui 06 mootorid sinised ja 76 kolbidega mootorid rohekashallid vm.sarnase ebamäärase värvusega,kuid see pole reegel.Nagu olen maininud on 1,5 ja 1,6 mootoritel kollektori pool V kujulised tugevdusribid mis teistel mootoritel puuduvad,see võimaldab ka pimedas käsikaudu vändakäigu pikkust määrata.

Postitatud: 14 Juul 2006 01:09
Postitas motamees
01 mootori markeering on ploki esiseinal.

Postitatud: 14 Juul 2006 08:24
Postitas Ardi Soovik
Ploki esiseinal markeeringuga mootoreid pole kohanud.Küll on enamik mootoritel markeering vasakul küljel ja kõigil eelpool mainitud etiketil.

Postitatud: 17 Juul 2006 10:22
Postitas arvi100
Klapikambri kaane värvus enamasti must,on kohatud ka punast ja tuleb
välja et ka kollane oli olemas.

[img][IMG]http://img155.imageshack.us/img155/1164/klapikambrivrvidqo8.th.jpg[/img][/img]