1. leht 3-st
K: lõppkiirus
Postitatud: 23 Juun 2006 19:37
Postitas siim789
Autoks siis originaal 2107 1990a. 1500 mootoriga. Proovisin lõppkiirust ja ainult 120 läks välja ja tohho jõudis u 4000 pöördeni ning siis oli kõik. Punn põhjas ja enam ei midagi. Auto muidu üsna vähe sõit (mingi 130tuhat km) ja üsna korralik, klapisääre tihendid vajavad vahetust. Küsimus siis, et kas see asi on normaalne... kas lada rohkem ei lähegi edasi?

Kiirendus on kah suht aeglane 0-100km/h sain sisse u 35 sekiga

Postitatud: 23 Juun 2006 19:50
Postitas Einman1
midagi on siis kindlasti paigast ära, kuna mina sain oma 1200 mootoriga 140 sisse, kiirendust ei mõõtnud kuid ikkagi...tõenäoliselt rõngad läbi...
Postitatud: 23 Juun 2006 20:36
Postitas overspeed
120 ikka vähe. mul kunagi 03 läks 160 (spidoka näit oli 160, ju ta tegelik siis 150 oli). kiirendus peaks jääma 20 sek kanti.
Kas sul karba teine siiber avaneb?, avaneb halvasti?, avaneb löpuni?
Kas segudüüsid on öiged?
Vöibolla eelmine omanik oli ökonoomitaja ning tegi karba nii, et vöttis vähe kütet ja jöudu polnud tal vaja.
Postitatud: 24 Juun 2006 02:05
Postitas siim789
kütet läheb küll jah vähe nii 6-7 sajale maanteel ja linna vahel 8-9. Arvan, et tüüsin on kõik originaalid aga eks vaatan seda siibri avanemist siis
Postitatud: 24 Juun 2006 12:11
Postitas GTA
Sõbra 073 (1700i, monopritse, 5k ja 3.9diff) lõppkiiruseks jäi 140-150:yllatunud, tahhokas näitas 4500 täpselt. Kas mingi elektroonika piirang või peaks 1700i ikka rohkem välja jooksma? Kust vea otsimist võiks alustada? Küsin just sellepärast, et ehk mingi pritse või elektroonika kala, auto liigub selle kiiruseni täitsa erksalt aga järsku tuleb kui piiraja ette. 0-100km/h aeg on ka normis, nõks alla 15...
Postitatud: 24 Juun 2006 14:12
Postitas siim789
proovisin kohapeal gaasipedaali hooba liigutades... avanes ainult üks pool... teine ei liikund üldse. Kas siis arvatavasti on viga selles ja karpa on pandud mingi n.ö ökonoomsuse re?iimi peale?
Postitatud: 24 Juun 2006 14:24
Postitas motamees
Kohapeal vaakumajamiga teine siiber ei avanegi. Avanemiseks peaks mootorit liialt piinama.
Postitatud: 24 Juun 2006 15:24
Postitas siim789
aga milles siis viga võib olla, et edasi ei lähe
Postitatud: 24 Juun 2006 21:34
Postitas olaaf
tee karpa lahti.. vaata mis seade sees on.
vaata 2k membraan kindlasti üle..
6-7L on ikka kahtlaselt vähe.. kui sa muidugi 80ga ei sõida maanteel.
1300cc 4.1 diffriga 4 käik 165km/h
1700cc 4.44 diffriga 4 käik 180km/h
Postitatud: 24 Juun 2006 23:34
Postitas siim789
Algselt postitas: olaaf
6-7L on ikka kahtlaselt vähe.. kui sa muidugi 80ga ei sõida maanteel.
ei kiirus ikka 90-100 maanteel keskmiselt
Postitatud: 25 Juun 2006 10:23
Postitas Indy
Olen ise istunud kõrval kui 2107- oli kiiruseks 170 puhtalt ja siis oleks veel veidi seier edasi kõikunud aga tee, millel sellise kiirusega "lennata" sai otsa(mootor oli tavaline 03).
Ise sain selle auto roolis olles 150 kätte.
Aga bensukulu oli ka 12 liitrit/100 km-i kohta sellisel kiirusel.
Aasta oli siis `85...

Postitatud: 25 Juun 2006 10:47
Postitas GhostRider
olen sammuti saanud 150+ kätte oma 07-ga
KK on 4 käiguline.
Postitatud: 26 Juun 2006 01:48
Postitas Marek
Ma olen lõppkiiruseks saanud 01 spidoka musta peale
(tõenäoliselt -+10km/h spido valetas)
Mootor on 1500, karpa 07 oma, kk4, reduktor oli 3,9.
Postitatud: 27 Juun 2006 08:05
Postitas olaaf
mida sa praegu autoga teinud oled?
kas karpa võtsid lahti? kontrolliks küsin mis düüsid sees olid.
kas vaakummembraan mis teist kambrit avab oli terve ilma pragudeta?
Postitatud: 27 Juun 2006 20:35
Postitas siim789
ei ole midagi teinud kuna ise autode alal suht võhik alles

Korra läks mingi düüs umbe ja siis sai lahti kistud ja pumbaga läbi puhutud kõikvõimalikud augud mis seal karpa sees olid. Membraani kohapealt ei oska kahjuks öelda. Ega see tegelikult nii väga hull ei ole et üle 120 ei lähe... ma niikuinii nii kiiresti ei sõida:D ja kütusekulu on 90-100ga sõites 6-7 l ;)ja auto läheb paremini tükk maad edasi kui mu 1.6 Ford Taunus. Tahtsin lihtsalt uurida, et äkki võib mõni piiraja peal olla või midagi muud, et teinekord kui rallitada tahan võtan selle lihtsalt maha.
Postitatud: 27 Juun 2006 20:44
Postitas olaaf
ilmselt on sul segu lihtsalt lahja = väike küttekulu. kuna auto enne vanainimese oma olnud siis olen pea kindel, et mingid imetillukesed düüsid sisse pigistatud karpasse. mis karpa peal on muidu? markeering on kirjas karpa kaanel klapikambri kaane pool.
kui mootor et detoneeri ja ise rahul oled siis ära midagi torkima hakka.
muidu võiksid vaadata mis värvi süüteküünla isolaatorid on..
-edu-
Postitatud: 29 Juun 2006 17:43
Postitas -grazy-
mul sama jama 06-ega,mootor on 1,3 ja üle 110 kätte ei saa.kolmandaga läheb ilusti 110 aga neljandaga ei lähe,milles probla.nb:kondekas ja jagaja rootor on vahetatud.
Postitatud: 29 Juun 2006 22:51
Postitas olaaf
toitesüsteem...
Postitatud: 01 Juul 2006 13:16
Postitas -grazy-
ehk siis.....
Postitatud: 01 Juul 2006 15:50
Postitas GTA
Toitesüsteem ehk kõik mis on seotud bensiini doseerimisega - benapumba membraanid viletsad või klapid ebatihedad, bensufilter ummistunud (kui on olemas), karburaator (settefilter umbes, ujuki tase vale, düüsid umbes või väiksemad kui originaalis, teise kambri avanemine vilets või puudub üldse, kiirenduspump ei funksi õigesti). Loe foorumit selle koha pealt juurde, karburaatori seadetest peaks üht koma teist ikka leiduma...