1. leht 1-st

probleem peale lumevalli sõitmist

Postitatud: 21 Mai 2006 20:48
Postitas uki
Tekkis mul autoga veel üks probleem: peale seda, kui vend mu autoga autot teel ümber pöörates kõrvalistujapoolse esinurgaga kraavi lume sisse vajus, ei taha mootor enam käima minna. Juhtus see asi aprillikuus, kui lumi juba sulama hakkas. Selle koha peal oli aga lund veel piisavalt.
Hakkasin proovima käivitada, kuid siis, kui korra "lubas", lõi karpast suitsupahvaka välja ja õrnalt jäigi suitsema. Võtsin kohe õhukoguja kaane maha ja avastasin äkki, et üks karpa kinnitusmutter, millelt olid vindid maha kulunud, oli karpasse tooreklapi vahele kinni jäänud. Võtsin selle ära ning proovisin uuesti käivitada: nüüd hakkas tihemini lubama, kuid käima ei lähe. Proovisime ka tõmmata, kuid ka niimoodi seda käima ei saanud.

Minu mäletamist mööda siin kunagi juba selline teema oli, kuid otsinguga ma seda küll ei leidnud.

Postitatud: 21 Mai 2006 23:39
Postitas kalle17
vala karbast sisse bena äkki siis läheb
mul sama kaua seinud siis ei taha minna
valasin sisse läks;)

Postitatud: 22 Mai 2006 08:28
Postitas Indy
Algselt postitas: Uki
Võtsin kohe õhukoguja kaane maha ja avastasin äkki, et üks karpa kinnitusmutter, millelt olid vindid maha kulunud, oli karpasse tooreklapi vahele kinni jäänud.
Hea,et see mutter veel saadaval oli,s***em variant oleks siis olnud kui mutter silindrisse oleks pääsenud või sisselaskeklapi vahele...

Postitatud: 22 Mai 2006 22:55
Postitas uki
Algselt postitas: kalle17
vala karbast sisse bena äkki siis läheb
mul sama kaua seinud siis ei taha minna
valasin sisse läks;)
Seismisest ei tohiks see tingitud olla, kuna vahetult enne lumevalli sõitmist ju liikus ta omal jõul. Vahetult peale valli sõitmist aga enam mitte.
Kuid, kust tuleks siiski seda benssu sisse valada, kas tooreklapi lõõridest? Ja palju tuleb sisse valada? Proovida ju võin...

Postitatud: 22 Mai 2006 23:34
Postitas PuZuP
Kasuta parem eetrit...müüakse igas bensukas...no praktiliselt igas :lol
Kohata võib ka külmkäivitusvedeliku nime all...
Lased paar sutsakat õhukoguja vahelt sisse, ning koheselt võtit...muidu aurub ära...muidugi kunagi sai motoplokki käima pandud atsetooniga...küünal maha ning sutsakas silindrisse...küünal peale ning sikutama...läks...
Muidugi sümptomite koha pealt vaata kas on küünlajuhtmed õigesti peal, ning kas üldse süüde paigas on...seejärel hakka alles topkat andma...

Postitatud: 23 Mai 2006 14:32
Postitas allah
Algselt postitas: Uki
... üks karpa kinnitusmutter, millelt olid vindid maha kulunud, oli karpasse tooreklapi vahele kinni jäänud. Võtsin selle ära ning proovisin uuesti käivitada...
Ega kinnitusmutrite all seibe polnud mis nüüd mootori sisemusse rändasid?

Ehk on veel midagi paigast äraliikunud või lahtitulnud.

Postitatud: 23 Mai 2006 17:32
Postitas uki
Seibe seal vist küll polnud... kuigi, mul pole kohe pähe tulnud kontrollida ka. Eks üritan uurida seda.