1. leht 1-st
Mure mootoriga
Postitatud: 11 Mai 2006 11:01
Postitas Marek
Mure siis selles, et mootor hakkab soojast peast puterdama ja vahele jätma kui madala käiguga sõita ja siis kiirendada ning vaikselt kohalt ära minnes. Ühesõnaga kõrgetel pööretel kõik ok.
Mootor on 1500 ja peal on 2107 karpa ning jagaja ja süütepool jne on kõik uued.
MIngi reguleeringu viga?
Milles võiks viga olla?
Postitatud: 11 Mai 2006 12:27
Postitas arvejomm
Ujukinõel ei pea äkki ja uputab?
Postitatud: 11 Mai 2006 21:48
Postitas kopka
kui sul elektronsüüde, siis kontrolli kommutaatorit, aga muidu vaata üle süüde
Postitatud: 11 Mai 2006 21:51
Postitas IceStorm
Kus elektronsüüte juures kommutaator peaks asuma?
[img=800x465]
http://www.hot.ee/estcard/vaz/syytesysteem.gif[/img]
Postitatud: 11 Mai 2006 22:25
Postitas kopka
ma panex pildi kui saax, mul kopikalegi pandud elektronsüüde
Postitatud: 12 Mai 2006 02:50
Postitas Marek
Mul tglt täiesti tavaline süütesüsteem. Vaakum jagaja ja puha:D
Oskab keegi midagi konkreetsemat ka öelda selle kohta et mida seal süütes otsima või vaatama peaks?
Jama on just sooja mootoriga.
Ja täna avastasin et seda jama annab vältida kui aeglaselt kiirendada ehk siis gaasi hästi aeglaselt vajutades.
Postitatud: 12 Mai 2006 09:25
Postitas olaaf
vaakum lahti, süüde stroboga paika, karpal vaata kiirenduspumba düüs üle (kas ja kuhu pritsib kui gaasi annad)..
vaakumjagaja on üks õnnetus rist ja viletsus kõik ühes korpuses..
eelneval pildil on juba korralik pritse ning süüte juhtimine käib ka aju seest! mingit eraldi kommutaatorit seal küll pole.