Mure mootoriga
Mure mootoriga
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
Mure mootoriga
Mure siis selles, et mootor hakkab soojast peast puterdama ja vahele jätma kui madala käiguga sõita ja siis kiirendada ning vaikselt kohalt ära minnes. Ühesõnaga kõrgetel pööretel kõik ok.
Mootor on 1500 ja peal on 2107 karpa ning jagaja ja süütepool jne on kõik uued.
MIngi reguleeringu viga?
Milles võiks viga olla?
Mootor on 1500 ja peal on 2107 karpa ning jagaja ja süütepool jne on kõik uued.
MIngi reguleeringu viga?
Milles võiks viga olla?
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Kus elektronsüüte juures kommutaator peaks asuma?
[img=800x465]http://www.hot.ee/estcard/vaz/syytesysteem.gif[/img]
[img=800x465]http://www.hot.ee/estcard/vaz/syytesysteem.gif[/img]
Iga ilmaga aktsioonis!
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
Mul tglt täiesti tavaline süütesüsteem. Vaakum jagaja ja puha:D
Oskab keegi midagi konkreetsemat ka öelda selle kohta et mida seal süütes otsima või vaatama peaks?
Jama on just sooja mootoriga.
Ja täna avastasin et seda jama annab vältida kui aeglaselt kiirendada ehk siis gaasi hästi aeglaselt vajutades.
Oskab keegi midagi konkreetsemat ka öelda selle kohta et mida seal süütes otsima või vaatama peaks?
Jama on just sooja mootoriga.
Ja täna avastasin et seda jama annab vältida kui aeglaselt kiirendada ehk siis gaasi hästi aeglaselt vajutades.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
vaakum lahti, süüde stroboga paika, karpal vaata kiirenduspumba düüs üle (kas ja kuhu pritsib kui gaasi annad)..
vaakumjagaja on üks õnnetus rist ja viletsus kõik ühes korpuses..
eelneval pildil on juba korralik pritse ning süüte juhtimine käib ka aju seest! mingit eraldi kommutaatorit seal küll pole.
vaakumjagaja on üks õnnetus rist ja viletsus kõik ühes korpuses..
eelneval pildil on juba korralik pritse ning süüte juhtimine käib ka aju seest! mingit eraldi kommutaatorit seal küll pole.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."