1. leht 1-st

saaled

Postitatud: 25 Apr 2006 19:06
Postitas kriss753
mina seesama kes seda erinevate saalede juttu ajas, ei tea kuhu to eelmine jutt on kadunud?
igatahes mis te arvate kas erinevad saaled hakkavad koos ilusti töötama(orig. ja rem1)

Postitatud: 25 Apr 2006 19:12
Postitas logman
Ise sa ju väitsid ,et funkab see mootor.
Anna siis piitsa ja saad praktikas teada. Mis me siin ikka teoretiseerime. Valgusta meid ka aeg-ajalt.
Teema tee: "Krissi katsetused korraga eri mõõdus saalede kasutamisest". Pikk ja põhjalik.
Kui see mootor kestma jääb ,võid poest medali osta ,sest minu teada oled siis esimene mees Eestis ,kel säärane saaletrikk õnnestus.
Mine tea.... never say "never".

Postitatud: 25 Apr 2006 21:53
Postitas kriss753
jah, eks ma hakkan jah alguses ikka ilusti sõitma ja uut infot on siia oodata esmaspäeviti sest nädalavahetusel toimuvad suured sixi eksperimendid:D:):P
P.S. mina väga loodan et jääb püsima sest kui ta oleks tahtnud saalesid kinni tõmmata oleks ta vast selle kohe ära tõmmanud aga ma sain mingi kildi sõita kah ja siis ka ei juhtunud midagi lihtsalt ei julgenud igaks juhuks kaugemale minna.jah ikkagi ma arvan et kui ta kohe kinni ei tõmmand siis ei tõmba hiljem ka kui väga kuumaks ei aja või mis teie targad sigullimehed arvate?

Postitatud: 26 Apr 2006 15:44
Postitas olaaf
isiklikult arvan, et tõmbab kolina sisse, kaob õlirõhk jne.
palju praegu õlrõhku on ka?
tühikäigul vilgub/põleb?

Postitatud: 26 Apr 2006 16:55
Postitas tiit
Äkki sa juuresoleva pildi abil saad aru et kui eri mõõtu saaled paned siis võll puutub saalede vastu healjuhul 3 punktis. Need pinnad on nii väikesed et kuluvad hetkega ära ja ongi jälle kolin tagaPilt

Postitatud: 26 Apr 2006 17:07
Postitas kriss753
no seda ma loodangi et ta selle natukese kähku ära kulutaks sest praegu on ta nii kõvasti kinni et vändaga ei jõua eriti ringigi ajada ja kui tolle nats ära kulutab ongi ju hää: pole kolinat, pole kinni:D:D:D:D::DVAST

Postitatud: 26 Apr 2006 17:10
Postitas tiit
Saalede lubatud lõtk on umbes 0,05 mm. Saalede remontmõõtude vahe on 0,25 mm. Võid kindel olla et varsti koliseb.

Postitatud: 26 Apr 2006 20:25
Postitas olaaf
eks paistab :)
lootma peab paremat - aga tulemus on ilmselt ette määratud juba..

PS! Kaua neid pilte joonistasid tiit? :D

Postitatud: 26 Apr 2006 21:24
Postitas tiit
:D 5min max. Mul tööaeg

Postitatud: 27 Apr 2006 06:13
Postitas PuZuP
Mida kuradit?
Nalja teete siin või...
Ärge nüüd jälle näkku peksjaks pidage, aga miks on vaja lõhkuda...
Kriss mõtle nüüd palun loogiliselt, millised tagajärjed Sinu tööl on...kui saale ennast nö. ümaraks kulutab, siis arva ära milline on tekkiv lõtk lõpuks...nagu Tiit ütles, siis 0,05...Sinu numbrit ma korrutaks kümnega...kõik mootorisse puutuv on väljamõõdetud ja täpne...ja seda reeglit ei ole mõtet rikkuda...kõige halvemal juhul heidab keps ennast mööda kaootilist trajektoori salongi sisse ja võibolla ka Sinu sisse...ma arvan, et Sinu tulevikuplaanidesse ei kuulu edaspidi läbi vooliku kilekotti kuseda...seda siis kõige halvemal juhul...
Mootori alumine ots on täpselt vastavatele parameetritele ja nii ta ka jääb...ei ole mõtet hakata "sitast saia" tegema teades, et üle sepiku sellest ei saa...
Ühesõnaga, kui vända mõõdud on niivõrd erinevad, siis saada lihvimisse ja pane mootori alumine ots KORRALIKULT!!! kokku...ja seda ma ei rõhuta mitte ainult Sulle Kriss, vaid ka teistele mootorientusiastidele, kes arvavad, et kestev mootor on sama lihtne nagu hamburger...(lause laenatud teatud telereklaamist)...ei ole...mõõtmist ning mõtlemist on väga palju...seega nagu öeldakse, et 9 korda mõõda ja 1 kord paigalda...aga paigalda õigesti...
:)

Postitatud: 27 Apr 2006 08:22
Postitas arvejomm
Minu suurim austus Eelkõneleja seisukohale

Postitatud: 27 Apr 2006 16:47
Postitas Laurimetall
Minu poolt veel niipalju ,et mõni inimene õpib oma vigadest. Las ta siis paneb selle mootori kokku ja siis saab oma õppetunni. Nii kui nii on see mootor juba rohkemgi tuksis ,kui esmapilgul tundub. Võibolla mõni teine aga jätab sellise asja tegemata ,kui loeb seda teemat.

Postitatud: 27 Apr 2006 18:39
Postitas Indy
kriss753
SOOVITAN SOOJALT!!!
Võta mootor maha ja väntvõll lihvimisele!
Pole mõtet tööl, mille resultaat võrdub nulliga.:sein

Postitatud: 27 Apr 2006 21:00
Postitas Moss
Seda saab siis ikka tükkmaad oodata, kuniks need võrdseks kuluvad. Tavaliselt saaled keskelt kuluvad ära.

Postitatud: 27 Apr 2006 21:02
Postitas olaaf
Algselt postitas: Moss
Seda saab siis ikka tükkmaad oodata, kuniks need võrdseks kuluvad. Tavaliselt saaled keskelt kuluvad ära.
eeldusel, et kannavad kogu pinnaga ;)
eks enamus sõltub ka õlirõhust, ja õlist ja mootorist. kui tegu mingi 1200/1300 nässiga siis andku aga minna..

Postitatud: 27 Apr 2006 21:03
Postitas kriss753
no vist tuleb sis jah lihvi saata kui kõik nii ühte moodi kindlad on aga siis veel seda et kuda moodi vänt säält tagant otsast(käigukastipoolt) kinni on, et kui raamikad ära võtta siis mis veel tuleb sääl välja visata?

saaled

Postitatud: 27 Apr 2006 21:05
Postitas kriss753
eeldusel, et kannavad kogu pinnaga ;)
eks enamus sõltub ka õlirõhust, ja õlist.. [/quote]

? kas siis tavaline sigulli õli ikka kõlbab wõi?

Postitatud: 27 Apr 2006 21:06
Postitas olaaf
kast maha, hooratas ära, otsakaan ka ilmselt..

Postitatud: 27 Apr 2006 21:08
Postitas Raxo
Algselt postitas: kriss753
kas siis tavaline sigulli õli ikka kõlbab wõi?
Kui mootorist vähegi hoolid, ei pane sa sinna sigulli õli :D

Postitatud: 27 Apr 2006 21:23
Postitas GTA
kas siis tavaline sigulli õli ikka kõlbab wõi?
...eeldusel, et sul oma mootorit ilmselt üle paarituhande kasutada plaanis pole, pane aga ziguli õli sisse ja tuld! Pole see õli nii hull midagi, sisemuse kipub ainult ära "rögastama" ja pikemaaegsel kasutusel võib selletõttu ka kanaleid ummistama hakata. Määrimisomadused on tal ilmselt enamvähem ok, oma veteran on alles hiljuti saanud lääne õlisid mekkima hakata ja mingit jama õlisurve, saalekolina või jumal teab millega pole olnud. Põhiline ikka see, et mootorit normaalselt peetaks; külmalt üle ei koormataks ja õigeid käike kasutataks.

edit: loomulikult on ziguli õli kehvem võrreldes lääne tootjate analoogidega, nö "endale ja sõbrale" paneksin ikkagi mingit 10w40 mineraali või poolsünti...