1. leht 1-st
Ladal 2plokikaanetihendit ja vaheflants?
Postitatud: 29 Mär 2006 21:24
Postitas Tehnic-man
Tere! Sain hiljuti ühe 21011mootori millele on vahele pandud flants ja siis on ka 2 plokikaane tihendit. Küsimus on selles et palju muutub surveaste ja võimsus kui ma need ülearused ära võtan ja ainult ühe sinna jätan? Mootor siis 1200ccm
Postitatud: 29 Mär 2006 21:29
Postitas Raxo
Ei tea, palju muutub, kuid üleliigsed võta kindlasti ära...eeldades, et kuskilt midagi freesitud pole.
Postitatud: 29 Mär 2006 21:51
Postitas arvejomm
Originaaliks muutub sul kõik. Omal ajal pandi neid väga lihtsal põhjusel vahele, aga ma ei hakka seda pikalt lahti seletama sest paljud noored mehed ei mõistaks seda nii ehk naa.
Postitatud: 29 Mär 2006 22:56
Postitas Laurimetall
Originaalis flantsi ja kahte tihendit 21011 mootoril ei ole. Flants on sinna pandud surveastme vähendamiseks ,et saaks kasutada madalama oktaanarvuga kütust. Tänapäeval on kütused kvalikteetsemad ja kõrgema oktaanarvuga. 21011 mootor on originaalis 8,5 surveastmega. Nii ,et kui selle flansi ja ühe tihendi vähemaks võtad ,siis tõuseb surveaste 8,5 nii ,kui plokikaan on markeeringuga 21011. Surveastme tõusuga suureneb ka mootori võimsus. NB! Kui nüüd mootorit kokku hakkad panema ,siis kindlasti osta uus plokikaane tihend. Tähelepanuks veel niipalju ,et 1200cm3 21011 mootorit ei ole. Kui on ,siis on 2101 oma. 21011 mootor on originaalis 1,3L . Plokikaaned võivad olla kah samuti erinevad kas 21011 või 2101 omad . Kui sul peaks olema 2101 markeeringuga plokikaan ,siis surveaste tõuseb flansi eemaldamisel 8,8.
Postitatud: 30 Mär 2006 22:20
Postitas Tehnic-man
Tänan teid! aga seda milleks need seal on teadsin ma ise ka;)
Postitatud: 30 Mär 2006 23:41
Postitas viaccess
ZIL ja GAZ veoautode autojuhtidel oli tollal kuldne elu, sellepärast topiti neid asju plokikaane alla. Vanad bussijuhid räägivad et enne sõitsid vana LAZiga või kasvõi TA-6ga kui uue Ikarusega, sest diiselsõiduautosi tollal polnud....
Postitatud: 31 Mär 2006 10:15
Postitas arvi100
Algselt postitas: viaccess
ZIL ja GAZ veoautode autojuhtidel oli tollal kuldne elu...
Jah seda hirmu ei olnud et ?iguli paak oleks tühi olnud.Lisaks kodus seisis 200 liitrine vaat kõriauguni täis.
Maal saunas kasutasime bensiini lausa tulealustuseks,niipalju
oli teda käes.Saun õnneks siiamaani püsti:D
Postitatud: 02 Apr 2006 10:00
Postitas tiit
Lisaks kodus seisis 200 liitrine vaat kõriauguni täis.
Ainult üks vaat
D
Postitatud: 02 Apr 2006 13:20
Postitas karel
:Dkui juba nostalgiaks läks, siis üks vana veokamees rääkis, et tal suri talvel koer ära. Maha matmiseks ei viitsinud kirvega hauda toksima hakata, vaid valas
bensiini maha ja põlema. Kui ära põles, siis kaevati natuke ja uuesti bensiini. Igatahes kulutati peni peiedeks üle 200 liitri kütet:D
Postitatud: 02 Apr 2006 17:49
Postitas PuZuP
Algselt postitas: Tehnic-man
...millele on vahele pandud flants...
Milline see flants välja näeb? Nagu plokikaanetihendki, ainult paksem?
Postitatud: 04 Apr 2006 19:27
Postitas arvi100
Jah,näeb välja samasugune kui originaal tihend.Tehti neid alumiinium või
vaskplekist.Minu autol oli ta alumiiniumist ja oli 1,8 mm paks.