1. leht 1-st
Weber 34 DCHD
Postitatud: 22 Mär 2006 20:48
Postitas Einman1
Kysimus selline et sain s6bralt yhe Weber 34 DCHD karburaatori , sooviksin teada et kas sellega on lada 21051l midagi teha ( esmapilgul tundub et see ei sobi originaalse ozon i asemele )
t2nud neile , kellel viitsimist aidata:)
pildil pole konkreetne isend!

Postitatud: 22 Mär 2006 22:22
Postitas Laurimetall
Küljepealt vaadates tundub ,et antud karburaator võiks kinnituselt sobida lada kollektoriga ,kui midagi alla panna. Päris täpselt pole näha ,kuidas on sellel karbutaatoril gaasihoovastik ,kuid paistab kulikujuline kinnitus ,mis o sarnane ka lada karburaatori gaasihoovaastikuga. Nii ,et ma arvan ,et heatahtmise juures on võimalik sul see karbutaator ka lada peale ehitada ,kui vaja.
Postitatud: 22 Mär 2006 22:45
Postitas Einman1
Algselt postitas: Laurimetall
Küljepealt vaadates tundub ,et antud karburaator võiks kinnituselt sobida lada kollektoriga ,kui midagi alla panna. Päris täpselt pole näha ,kuidas on sellel karbutaatoril gaasihoovastik ,kuid paistab kulikujuline kinnitus ,mis o sarnane ka lada karburaatori gaasihoovaastikuga. Nii ,et ma arvan ,et heatahtmise juures on võimalik sul see karbutaator ka lada peale ehitada ,kui vaja.
aga kuidas ja kui palju see kytusekulu muudaks

Postitatud: 23 Mär 2006 08:06
Postitas Sigmar
aga kuidas ja kui palju see kytusekulu muudaks

[/quote]
See oleneb ju paljudest asjadest...
Kunagi oli taoline teema täitsa olemas..
Postitatud: 25 Mär 2006 17:12
Postitas Laurimetall
Ma arvan ,et mingit erilist ökonoomiat sa sellest karburaatorist ei saa. Kui võrrelda seda täiesti korras lada originaal karburaatoriga. Sellest ,mis mõjutab kütusekulu on foorumis palju juttu olnud, kuid kindlasti ei sõltu see ainult karbutaatorist. Mina olen märganud ,et kõige suuremat kütusekulu ei põhjusta mitte eelkõige vanemad (näiteks karburaatorid) seadmed vaid eelkõige just katkised ,regurleerimata, õlitamata ja mustunud seadmed. Uuemat tüüpi seadmed annavad suhteliselt vähe säästlikust võrreldes korras ,kuid vanemate seadmetega.