1. leht 1-st

auto jõnksutab

Postitatud: 26 Veebr 2006 11:36
Postitas kristo2106
Probleem siis selles et auto hakkab 70-80km/h pealt jõnksutma nagu ei saaks kätte.Ja kui kiirendama hakkad nagu lased 2 käiguga pöörded suht kõrgeks ja lükkad 3 käigu hakkab ka jõnksutama.Vahetasin masinal benapumba ära siis tegin karpa puhtaks ja lasin korralikult ära reguleerida, siis kontrollisin et ega kuskilt lisa õhku ei võtaks.Küünlad on ka korralikult ära puhastatud ja süüde on ka korralikult paigas.Aga ikka jamab:kuri

Postitatud: 26 Veebr 2006 12:09
Postitas overspeed
kui kütuse süsteem on kindlalt korras, kas oled sama kindel körgepingesüsteemi töökindlusele? Ehk tasub viga sealt otsida.

Postitatud: 26 Veebr 2006 12:20
Postitas kristo2106
Kütuse süsteem on kindlalt korras, aga mida kõrgepingesüsteemist tasuks kontrollida.

Postitatud: 26 Veebr 2006 12:30
Postitas grimes
Ei oska kindlalt soovitada. Aga äkki peksab säde kuhugi üle.
Aga kõrgepingesüsteem on vist süütepool. Aga kindel ei ole.

Postitatud: 26 Veebr 2006 12:34
Postitas overspeed
konkreetselt objekti ei oska kirjateel vea lugemisel öelda. ise hakkaksin otsast pihta ja vaataks/kontrolliks köik läbi: küünlad; körgepingejuhtmete takistused/kinituskohad;piibud(kui on eraldi külgekeeratavad); jagajakaas (mul omal oli see keskmine süsi vedrul kulunud ja säde pidi säält üle hüppama); kontakt (korrasolek, vahe); kondensaator; süütepool (voolu juhtmed, nende kinnitused, pool ise). Ehk keegi teine oskab täpsemalt öelda, kel selline viga olnd.
P.S. 70-80 km/h on selline kiirus, kus tuule vastutakistus hakkab juba märkimisväärset möju avaldama ning mootor saab graafikult vaadatuna väikse töusuga suurema koormuse. Siis vöib säde nörgaks jääda ja ei suuda küünlavahel alati üle hüpata (vähemalt siklitel see nii on). Kui kontakti kondekas hakkab vanaks jääma, siis körgepinge ca 16 000 voldi asemel langeb 10'000, 8000, 5000 kuni ca 1000 jne. kuni löpuks on niivörd väike, et ei suuda mootorit käivitadagi.
kondekal on peale kirjutatud tema mahtuvus, kontrollida saab testriga, samuti ei maksa uus poes ka mitte palju. Ma kahtlustaks seda(kui köik muu elementaarne korras), aga kindel ei ole.

Postitatud: 26 Veebr 2006 13:09
Postitas Ladarider
Oled ikka kindel, et sul süüde on paigas?
ISe nägin sellise jõnksutamisega kaua vaeva ja ei leidnud kuidagi viga üles, aga lõpuks sai süüde ikka sellisesse asendisse pandud, et probleem kadus ja kõik nii nagu peab!

Postitatud: 26 Veebr 2006 15:42
Postitas kristo2106
Just mõniaeg tagasi sai paranduses süüde õigeks pantud ja küünlad korda tehtud ja karpa ära puhastatud.Ainuke jama mis siis võib veel olla on kondekas, sest jagajakaas on korras.Aga üks päev juhtus selline jama et masin hakkas jälle jama ja suri lõppuks välja ja siis kui uuesti tööle sain siis töötas väga ebaühtlaselt, siis suretasin välja ja pumpasin nati bensiini peale ja siis hakkas jälle tööle, aga hakks jälle 70-80 pealt jõnksutama.Üks päev panin siis tutika benapumba peale aga ikka sama jama.Ühesõnaga minu mõistus otsas mis viga võibolla.

Postitatud: 26 Veebr 2006 16:04
Postitas motamees
OT. No küll Grimesi oletamiste oletused on ikka oletuslikud.:P
Teemasse.
Tasuks ka üle kontrollida bensiini pumpa käitav eksentrikvõll. Vahel see nii ümarguseks kulunud, et bena antakse ainult jaopärast (ka uue pumbaga).

Postitatud: 03 Mär 2006 14:50
Postitas kristo2106
Sain siis lõpuks veale pihta.Viga oli benafiltris:sein, mida ei oskand üldse arvate et selles võib viga olla.Filter ei lasknud korralikult bena läbi:mad: