1. leht 1-st

051/011 1992' mootor streigib

Postitatud: 18 Veebr 2006 21:05
Postitas Einman1
Mõned nädalad tagasi oli kõik heas korras.

nädalake tagasi hakkas ta turtsuma ja nõrgaks vajuma, peale sõitmist pidi kõva aega ootama, et uuesti saaks käima. (pakun et ei saanud bena - ringi käis süütamisel kenasti aga lihtsalt ei läinud)

Eile olid asjad sootuks hullud, hommikult läks suht OKilt käima, sõitsin garaazist väravani, suri välja, sain jälle käima aga väga ebatasaselt, hääl oli kõva ja ebatasane, kohe kui üritasin kohalt minema minna oli mootor pott-pott-mutt-mutt surnud, enam käima ei läinud (mootor käib ringi kenasti süütamisel, aga isegi ei luba tööle minna (jällgi vist bena). lükkasin garaazi kõrvale, tegin toimtused ära ja õhtul sain veel tööle, aga olukord täiesti hullunud, pläriseb nagu traktori eelsüüde (nagu süüde oleks Väga vale või üks silinder üldse ei tööta), tühikäigupöörded on nii madalad, et toore välja tõmmates sureb 10 sekundiga mootor välja (toores sees muidugi kiiremini), et elus hoida tuleb gaas poolpõhjas hoida, (pöördesse läheb ka väga aeglaselt).
ja jällegi, kui välja sureb pead ootama paar tundi et uuesti käima saaks, (ringi veab kenasti aga pumm-pumm)

Tänase seisuga olevat (nimelt, autoomanik lasi mul selle kirjutada, endal on tal arvuti rivist väljas) välja vahetatud Benapump, küünlad, süüde reguleeritud, benavoolik paak>kuni>benapump läbi puhutud ja ikka sama seis.


Aitähh neile kes viitsivad selle teksti läbi lugeda ja mind veidi aidata.

Postitatud: 18 Veebr 2006 21:12
Postitas olaaf
kondekas

Postitatud: 18 Veebr 2006 21:19
Postitas Laurimetall
Kipun arvama ,et nõelklap võib ebatihe olla. (Kui käivitad ,siis voolab otse bena kollektorisse) . Seda saad kontrollida nii ,et võtad õhupuhasti maha ja vaatad ,mis seis seal on ( teoreetiliselt peax siis ,kui käsitsi bena pumpa liigutada ) bensiini lahmama hakkama.

Postitatud: 19 Veebr 2006 22:08
Postitas Einman1
tuleb välja et mehed kes mu korterit remondivad on ka vanemad ralli/mehhaanikutüübid. küsisid 10 ja 13 võtit ja saatsid tuppa kohvi jooma ja kui valmis siis auto käis nagu noor jumal.

Ütlesid ka, et mootoripadjad on läbi, jagaja(kaan) (?) podiseb - ei saa ise ka aru, ja mootoris on rõhk sees (kolvirõngad/saaled).

Palju mootoripadjad maksavad muidu?

Postitatud: 20 Veebr 2006 09:19
Postitas olaaf
tavalised mingi 40-60
niva omad 70-90

olenevalt kohast ja tootjast.
mõlemad padjad ühesugused.
niva omadega jäigem, kuid tihti lääb vibra sisse keresse tühikäigul..
samas ei pea nii tihti vahetama :)

Postitatud: 20 Veebr 2006 20:58
Postitas Laurimetall
Kuid kas need "vanemad ralli/mehhaanikutüübid" ütlesid ka ,milles siis lõpuks viga oli ,et auto nii käituma hakkas?

Postitatud: 21 Veebr 2006 09:14
Postitas olaaf
ilmselt kontakivahe :)

Postitatud: 21 Veebr 2006 10:12
Postitas Indy
Palju mootoripadjad maksavad muidu? [/quote]
Pärnus 35.- EEK-i Papiniidus Raunex-i kaupluses.

Postitatud: 21 Veebr 2006 10:15
Postitas Indy
Algselt postitas: olaaf
ilmselt kontakivahe :)
Kontaktivahe!!!!
Selle reguleerimiseks ju kruvikeerajat vaja

Postitatud: 21 Veebr 2006 20:04
Postitas Einman1
? kontaktvahe... mh?

Igastahes, nad olid:

-jagaja korralikult paika pannud ja kinni keeranud (mutter oli kuidagi valla pääsenud)
-jagajakaane ära puhastanud (rohelise korrosioonikattega kaetud oli klemmid
-küünlajuhtmed puhtastanud

ja mina pärastpoole nühkisin küünlaid puhtaks mis siiski olid vahetamatta (vastupidiselt mu esimeses postis väidetule)... kaua nad siiski ei kestnud, täna käisin poes ja ostsin uued peale.


üks asi veel, kui võtan õhufiltri kaane maha, siis gaasi andes õhuklapp kähiseb tuntavalt, normaalne? (õhufiltrist sissepoole jääv pind on kenasti õliga kaetud ka, aegajalt võib kena törtsu õli üles visata karteri(?)voolikust)

Postitatud: 21 Veebr 2006 20:33
Postitas Raxo
Algselt postitas: Einman1
üks asi veel, kui võtan õhufiltri kaane maha, siis gaasi andes õhuklapp kähiseb tuntavalt, normaalne?
Täiesti normaalne.

Postitatud: 21 Veebr 2006 20:51
Postitas Einman1
selge, loodame et mootor peab nüüd veel mõnda aega (ptüi-ptüi-ptüi).

edasi tuleb käsipidur/tagapidurid üle vaadata, siis tulede el.skeem üle vaadata, siis pagasnikus auke lappida, siis rooliloks nullida, ... Tööd veel jagub :wow

Postitatud: 07 Mär 2006 22:43
Postitas m-rally
aga sul jagajakaan ei võinud katki olla,või mõra sees?

Postitatud: 10 Mär 2006 23:12
Postitas Einman1
jagajakaan on t2iesti terve...

Postitatud: 14 Mär 2006 18:45
Postitas Einman1
selle teema v6ib lukku panna kuna asi oli siiski kyynaldes ning syytes nyyd sai need asjad korda ja mootor k2ib nagu uus :)