1. leht 1-st
Mootori jõud kõigub
Postitatud: 14 Veebr 2006 19:00
Postitas Allar21
Panin üks päev mootori tööle ,et jäärada minna sõitma natuke. Mootor käima läks kenasti ja saigi siis mindud. Peale 2. ringi aa hakkas mootor tõrkuma. Vahel oli jõud, vahel polnud. Niisiis otsustasin ,et mis ikka auto piinata ja sõitsin vaikselt koju(koju sõites oli jõud äärmiselt väike). Siis lugesin siin foorumis natuke teemasid ja läksin sisi asja korda tegema garaa?i. Panin karburaatorile uue bensufiltri(vana oli väga must), puhusin kõik düüsid läbi, reguleerisin klapid ära ja puhastasin kõik küünlad. Siis auto tööle(läks ka hästi tööle). Nüüd mõtlesin ,et korras ka. Sõitsin siis garaa?ist välja et väike tiir teha. Nii kui garaa?ist olin välja jõudnud ja 3 meetrit sõitnud hakkas jälle mootor tõrkuma:kuri. Jälle oli jõud läinud ja ei saand kuhugi sõita sellega. Ega siis muud kui auto garaa?i tagasi. Üks asi veel ,et kui järsku gaasi põhja suruda(kinnise tooreklapiga) siis mootor nagu saaks palju õhku peale ja hakkab välja surema. Kas tuleks lihtsalt siis õhu juurdepääsi takistada? Õudsalt oleks abi vaja kuna endal on juhe jumala koos:puzzled. Tahaks see aasta veel jäärada ka natuke proovida.
Postitatud: 14 Veebr 2006 19:05
Postitas Allar21
õhufilter näeb välja selline...nii palju veel ,et suunasin selle filtri peale ka mootori juurest tuleva sooja õhu toru.

Postitatud: 14 Veebr 2006 21:16
Postitas n2utsu
Proovi vahetada ära süütepool. Siksil mul seda jama pole olnud, aga mootorsaanil oli küll selles viga. Külmalt töötas hästi, aga nii kui natu vatti sai kadus jõud ära.
Postitatud: 14 Veebr 2006 21:41
Postitas omega
Ujukitase võibolla liiga madal? Jagaja kontaktivahe kontrolli ka üle...
Postitatud: 14 Veebr 2006 23:10
Postitas GhostRider
kõva kopsik....
äkki küte sit*ne tõmbab kohe düüsid kinni / filtri täis.
Postitatud: 15 Veebr 2006 08:14
Postitas olaaf
siia juurde veel siis kondekas ja süüte tsentrifugaaalregulaator..
Postitatud: 15 Veebr 2006 08:44
Postitas petz
Vaadates pilti tekkis kahtlus, et äkki võib mootori jõu kadumist põhjustada jäätuv karburaator. Talvise temperatuuri juures peab karburaatorisse sisenema väljalaskekollektori juurest tulev soe õhk.
Postitatud: 15 Veebr 2006 16:44
Postitas Tegija
Karpa võib jäätuda omade kogemuste põhjal ainult Mossel(kolled erinevatel pooltel). Ladaga sõidan aastaringselt vaba õhufiltriga :)siiani probleeme pole olnud.
Postitatud: 15 Veebr 2006 17:19
Postitas GTA
OT aga...
Kas karterituulutus on sul mingi süsteemiga läbi õhufiltri juhitud või lähebki otse karpa lõõridesse see õlivine?
Postitatud: 15 Veebr 2006 18:00
Postitas Allar21
Algselt postitas: GTA
Kas karterituulutus on sul mingi süsteemiga läbi õhufiltri juhitud või lähebki otse karpa lõõridesse see õlivine?
Päris otse ei lähe. Seal on ikka mingi jupp vahel. Aga samas vahel sõitsin nii ,et karteri tuulutus põhja alla suunatud ja selle õhufiltri lahtisele otsale panin punni ette. Ikka oli sama jama. Vb peaks tuulutuse filtriga ühendama(nagu originnalis):puzzled
Praegu ei saa haiguse tõttu midagi teha aga niipea kui terveks saan võtan asja käsile. Nii kaua kõik nõuanded teretulnud.
Postitatud: 18 Veebr 2006 17:10
Postitas Allar21
Nüüd auto korras:)
Viga peitus sooja õhu juurdevõtus. Sellega seoses ehitasin natuke filtrit ümber. Kõigepealt lõikasin augu filtri tagaosasse(mitte plekkvõre sisse), vaid papi sisse mis filtri tagusel lahtisel suurel augul ees oli. Siis tõin väljalaske kollektori juures sooja õhu toru sinna auku mille ma papist välja lõikasin. Muidugi pikendasin natuke seda voolikut, muidu poleks ju ulatunud:lol. Järgmisena tõin karteri tuulutuse ka samasse kohta mis pildil aga panin sinna enne "filtri" ette. Filtriks võtsin siis 01 originaal õhifiltri ümbert vatiini. Ma ei tea kui palju see filtreerib aga paistab et täidab kenasti oma praegust ülessannet. Igatahes auto liigub nüüd kenasti edasi..plaan veel jäärada ka minna:)
Tänan kõiki nõuannete eest.