1. leht 1-st
Õhufilter õline
Postitatud: 07 Veebr 2006 10:45
Postitas Ladarider
Probleem on siis selline, et õhufilter paksult õline ja seal kus mootori küljes see tuulutus voolik läheb sealt pressib ka õli välja, milles võib viga olla? (Eriti palju hakkab õli siis ajama kui talveasendis)
Postitatud: 07 Veebr 2006 10:54
Postitas olaaf
surve karteris - mootor kulunud
Postitatud: 07 Veebr 2006 11:42
Postitas Indy
Võta karterikork ära ja vaata kui palju sealt gaase välja tuleb...olaafiga sama arvamus...surve karteris...vähemalt täiskomplekt kolvirõngaid läheb mängu
Postitatud: 07 Veebr 2006 12:05
Postitas Ladarider
Aga kui mootor kulund kas, siis jõud ei peaks ära kaduma või auto suitsema?Neid probleeme pole...
Vabandan teema tegin valesse kohta ka veel:puzzled
Postitatud: 07 Veebr 2006 12:21
Postitas olaaf
no ilmselt pole mootor veel nii kulunud..
mõõda kiirelt surved ära silindris - saame kõik kohe targemaks.
jama võib tulla ka ainult ühest silindrist

Postitatud: 07 Veebr 2006 12:32
Postitas arvejomm
Võta karterituulutuse tsüklon lahti ja puhasta ära, ja siis vaata et sul ikka tuulutustorus hari kah sees on?
Postitatud: 07 Veebr 2006 15:24
Postitas richard
Minu auto tuulutustorust tulevad ka gaasid, õlit pole näha , kas on see normaalne? Ja kas tuulutustorus on see hari vajalik? Mul oli seal mingi hari, aga ta oli väga halvas seisukorras, praegu pole.
Postitatud: 07 Veebr 2006 16:36
Postitas arvejomm
See hari maksab U. 10 eeku ja ta on üsnagi tarvilik
Postitatud: 08 Veebr 2006 19:52
Postitas mirroslav
õli tuleb ka sealt voolikust mis läheb ploki kaane külge(uuematel ei olegi seda) ja omal panin ka kinni kuna polevat vajalik asi.
Postitatud: 09 Veebr 2006 20:58
Postitas wax
Algselt postitas: arvejomm
See hari maksab U. 10 eeku ja ta on üsnagi tarvilik
Just. Selle harja eesmärk ongi õli kinni püüda ja tagasi karterisse tilgutada.

Postitatud: 09 Veebr 2006 21:02
Postitas motamees
Algselt postitas: wax
Just. Selle harja eesmärk ongi õli kinni püüda ja tagasi karterisse tilgutada.
Selle harja algne ülesanne on ikkagi leegi sumbutamine.
Kindlasti toimetab ka wax'i nimetet asja. Kõik oleneb sellest, kus ta asub.
Postitatud: 10 Veebr 2006 10:20
Postitas wax
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: wax
Just. Selle harja eesmärk ongi õli kinni püüda ja tagasi karterisse tilgutada.
Selle harja algne ülesanne on ikkagi leegi sumbutamine.
Kindlasti toimetab ka wax'i nimetet asja. Kõik oleneb sellest, kus ta asub.
Leegi? Me räägime vist erinevatest asjadest üldse

Pean silmas "õlipüüdurit" (või kuidas seda iganes nimetatati), mis karterituulutuse toru sees on. Karteris vist leeki ei ole, või on?

Või on õlipüüdur õlivardatorus? Nüüd on küll kõik segi nagu puder ja kapsad

Postitatud: 10 Veebr 2006 10:30
Postitas olaaf
sõltub mootori kulumisastmest

Postitatud: 10 Veebr 2006 11:55
Postitas motamees
Usun, et ei räägi erinevatest asjadest. Jutt käib karterituulutuse vooliku sees olevast keerdsõelast. Selle õige koht on vooliku ülaosas, kusagil voolikupõlve kandis (olen neid väga palju näinud just õhupuhasti stutseri sees). Leek võib tulla karburaatorist tagasilöögina. Kui see leek mingil imekombel mööda voolikut karterisse satub, on võimalik väga suur jama. Näiteks siis, kui bensiin on mingil põhjusel karterisse sattunud (bensiinipumba membraani rike).
Muidugi, kui see spiraal paigutada vooliku alaosasse, siis on ta olipüüdur.
Kataloogides ja kirjanduses on selle nimi "plamjagasitel" (leegikustuti). Seda saad kontrollida originaalraamatuid uurides.
Postitatud: 15 Veebr 2006 22:05
Postitas Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant
edu:)
Postitatud: 15 Veebr 2006 22:37
Postitas Ladarider
Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant
edu:)
Mõtled seda korki kust õli välja lasta või?
Postitatud: 15 Veebr 2006 23:44
Postitas motamees
Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant
edu:)
No sellise idee peale annab ikka tulla. Veel imelikum, et gaaside välja laskmisest oli abi.
Kas sul on mingi balloonmootor, kus pidevalt gaasid surve all sees on. Lasid "ballooni" tühjaks ja asi kohe korras.
Postitatud: 15 Veebr 2006 23:49
Postitas allah
Algselt postitas: Ladarider
Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant
edu:)
Mõtled seda korki kust õli välja lasta või?
Pole õli, pole probleemi!

Postitatud: 16 Veebr 2006 00:34
Postitas Laada
Üldiselt tuleb vana masina puhul lähtuda ikkagi õli kulust. Kui ikka õli väga palju juurde valama ei pea siis pole ka mõtet muretseda. Kui palju on väga palju, see sõltub juba masina omaniku sisetundest ja sellest kas põletatud õli küünlaid mäkerdama ei hakka.

Omal ajal ka liiter 100km'le kulunud ja polnud ka hullu midagi.

Tänapäeval vist nii enam ei kõlba.
Postitatud: 16 Veebr 2006 00:43
Postitas Ladarider
Üldiselt õli võtab mul masin väga vähe:)