1. leht 2-st

K: Karburaatori mikrolüliti

Postitatud: 04 Veebr 2006 17:33
Postitas GhostRider
uurisin täna oma masina kapoti alust ja leidsin et pneumoklapist tulev juhe tolkneb niisama, mis peaks mikrolülitisse minema.
Kus asub 2107 karburaatori mikrolüliti? ja kus asub pneumoklapi juht plokk. või missugused nad väljanäevad. Kas mul üldse need asjad eksisteerivad seal?

:mad: "kivi jälle eelmise omaniku kapsaaeda."

Postitatud: 04 Veebr 2006 18:20
Postitas Indy
Pildil on mikrolüliti!!!
Pneumoklapp asub paremal pool ja juhtplokk on vasakul klaasipesuri paagi kõrval (must karbike)Pilt

Postitatud: 04 Veebr 2006 18:46
Postitas GhostRider
kuskilt lugesin . "kui see pole ühenduses siis mootor ei tööta" aga mul töötab. mida e süsteem reguleerib milleks eda vaja on:D?


edit leidsin musta karbikese 4 kontaktiga. pneumoklapp ka olemas
aga pole mikrolülitit:yllatunud . karburaator on originaal 2107...

Postitatud: 04 Veebr 2006 22:23
Postitas Indy
Võib-olla on peale pandud ilma elektroonikata karburaator ja seega pole rohkem vajagi,ei pneumoklappi ega muud staffi.:D

Postitatud: 05 Veebr 2006 11:28
Postitas GhostRider
karpa mis peal on sellise markeeringuga 2107-1107010 vb lihtsalt see ära korjatud sealt?!:yllatunud või tõesti karpa ära vahetatud.
aga mida see süsteem muidu juurde annab?Pilt

Postitatud: 05 Veebr 2006 12:12
Postitas logman
Kui vene keelt tönkad ,siis sellelt lingilt http://www.autocitychannel.com/news/s1503.html otsi peale 12.joonist olev jutt tühikäigust. Saad teada palju vajalikku.
Ülevaatelise tõlke samalt vene lingilt sundtühikäigu ökonomaiseri kohta leiad siit: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 650&page=2

Soovitan igatahes see venekeelne teave välja printida ja säilitada ,sest päris hästi on ära seletatud ,mis milleks ,kuidas remontida ,asendada ja ratsida ,kui midagi peaks peesse minema.

Selles artiklis on muide ka juttu sellest ,miks 08 vähem bentsu kui "klassik" joob ja kas 08 karpa (Solex) on ikka ökonoomsem kui "Ozon".

Postitatud: 05 Veebr 2006 14:03
Postitas olaaf
ongi ära vahetatud segu koguse kruvi..
süsteem sulgeb tühikäigu kanali hoides kokku ca 0.5L kütet maantesõidul..
selleks on eriline ökonomaiser karpal küljes kuhu läheb sisselaske kollektorist tulev vaakum läbi elektrilise vaakumklapi mida juhib siis mikrolüliti abil see elektronplokk.. :)

Postitatud: 06 Veebr 2006 13:30
Postitas Laurimetall
Kuna see tühikäigu kruvi on ära vahetatud ,siis see tühikäigu ökonomaiser ei tööta ( põhimõtteliselt on see ära vahetatud jupp poes müügil ja saab selle ökonomaiseri ka tööle pandud) Kuid see vajant ,mis sul on töökindlam.

Postitatud: 06 Veebr 2006 14:19
Postitas kenu
Algselt postitas: Laurimetall
Kuna see tühikäigu kruvi on ära vahetatud ,siis see tühikäigu ökonomaiser ei tööta ( põhimõtteliselt on see ära vahetatud jupp poes müügil ja saab selle ökonomaiseri ka tööle pandud) Kuid see vajant ,mis sul on töökindlam.
eeldusel, et masinal see pneumoklapp ja juhtplokk olemas on. ise eriti sellesse süsteemi eriti ei usu. see toimib ju ainult siis kui gaasi tagasi lasta, ja kuni 1200 pöördeni, samal ajal kupatab peadüüs kütust pääle kuis jaksab, palju säält tühikäigu düüsist teda ikka tuleb, võrreldes peadüüsiga. Võibolla palju linnas sõites saab ökonoomiat, maantepääl kokkuhoid suht olematu.

Postitatud: 06 Veebr 2006 20:55
Postitas Laurimetall
Kui hakata siin ökonoomiat tahtma ,siis kõige esimene reegel eeldab seda ,et auto on laitmatult korras. Kõik laagrid määritud ,pidurid ei käi vastu,tuuletakistus minimaalne, jahutusvendilaator on asendatud elektrilisega, termostaat on korras ja muidugi ka muud mootori komponendid. Kui kõik see on korras ,siis võiks ka selle tühikäigu ökonomaiseri korda teha.Või panna mõni uuemat tüüpi karburaator.

Postitatud: 06 Veebr 2006 21:23
Postitas motamees
Algselt postitas: kenu
... palju säält tühikäigu düüsist teda ikka tuleb, võrreldes peadüüsiga.
Olen lugenud kusagilt tühikäigu osakaaluks kuni 35%.

Postitatud: 07 Veebr 2006 09:07
Postitas olaaf
motamehel on õigus. tulenevalt oma asukohast karburaatoris ;) tõmmatakse läbi tühikäigu kanali palju rohkem kui enamik arvab..
ja kokkuhoid saavutatakse ikkagi maanteesõitudel. pikalt ühtlase kiirusega kulgedes..

Postitatud: 07 Veebr 2006 09:24
Postitas kenu
Algselt postitas: olaaf
motamehel on õigus. tulenevalt oma asukohast karburaatoris ;) tõmmatakse läbi tühikäigu kanali palju rohkem kui enamik arvab..
ja kokkuhoid saavutatakse ikkagi maanteesõitudel. pikalt ühtlase kiirusega kulgedes..
Kuidas? Ühtlase kiirusega kulgedes läheb ju tühikäigust tulev bensiin samuti asja ette, st mootoris põlemiseks ja autu edasiliigutamiseks.Ökonoomia ikka mootoriga pidurdamisel.

Postitatud: 07 Veebr 2006 09:47
Postitas olaaf
selle arvelt on segu lahjem :)

Postitatud: 07 Veebr 2006 10:30
Postitas kenu
Algselt postitas: olaaf
selle arvelt on segu lahjem :)
õigus jah :sein

aga samas, segu võib ju peadüüsi kruviga (see mis plommi all on) samuti lahjemaks keerata??

Postitatud: 07 Veebr 2006 10:55
Postitas olaaf
siis on ta tühikäigu jaoks liiga lahja - hakkab koperdama nagu pime põder

Postitatud: 07 Veebr 2006 11:32
Postitas motamees
Algselt postitas: kenu
aga samas, segu võib ju peadüüsi kruviga (see mis plommi all on) samuti lahjemaks keerata??
Peadüüsil ei ole segu reguleerimiseks kruvi (Gaz 51 oli). Plommi all ongi tühikäigu reguleerkruvi. Sõidusegu regullimine käibki mingil määral selle 35% arvel.

Postitatud: 07 Veebr 2006 11:43
Postitas kenu
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: kenu
aga samas, segu võib ju peadüüsi kruviga (see mis plommi all on) samuti lahjemaks keerata??
Peadüüsil ei ole segu reguleerimiseks kruvi (Gaz 51 oli). Plommi all ongi tühikäigu reguleerkruvi. Sõidusegu regullimine käibki mingil määral selle 35% arvel.
Kas tühikäigul on siis kolm reguleerimiskruvi?? mida too kolmas reguleerib?

Postitatud: 28 Veebr 2006 07:19
Postitas GhostRider
sai siis mikrolülitiga karpa 2140-1107010-20

nüüd küsimus kuidas need voolikud tuleb ühendada?

edit: kas uus karpa on mosse oma?kas on hea karpa?

Postitatud: 28 Veebr 2006 18:34
Postitas GhostRider
see elektri skeem. aga kuidas need voolikud tuleb seal pneumoklapi ja kollektri ja karpa vahel ühendada