1. leht 3-st
P: Säde kadunud
Postitatud: 03 Jaan 2006 11:36
Postitas n2utsu
Sai 2101-el mootor ära vahetatud, aga mootor mis peal pandi sellel ei olnud süüte jagajat küljes. Panin siis vana mootori süüte jagaja, mis enne vana mootori peal töötas. Nüüd aga säde kadunud. Võtsin jagaja kaane maha ja andsin starterit, aga jagaja sees see asi mis peaks pöörlema ei pöörelnud:mad:. Mis tal viga võib olla ja kuidas seda parandada?
Postitatud: 03 Jaan 2006 11:40
Postitas Mel
Mis mootori panid peale? Kui ei ole 1,2 või 1,3 mootor, siis jääb jagaja lihtsalt lühikeseks.
Postitatud: 03 Jaan 2006 12:42
Postitas priit
Jagaja jalg on lühike või sa ei oska jagajat külge panna
Postitatud: 03 Jaan 2006 13:19
Postitas n2utsu
Uue mootori tõin ma lammutusest ja seal ütlesid et mootor on 1.2
Täna lahen uuesti maale, vaatan kas siis jääb lühikeseks või ei
Postitatud: 03 Jaan 2006 14:19
Postitas priit
seda saad nii kontrollida kas lühike: võtada jagaja kaase maha ja see jubin mis ringi peab käima võtad käega kinni ja tõstad ülesse ja kui siis käib lihtsalt ringi siis on jalg lühike
Postitatud: 03 Jaan 2006 15:33
Postitas olaaf
mootoriplokil on markeering peal..
03 ja 06 on pikk 01,011, 05 on lühike..
on see ikka töökorras mootor..
vaata kas vedav hammasratas ringi üldse käib ploki sees kui starterit annad..
Postitatud: 03 Jaan 2006 21:43
Postitas vazist
Nähtavasti on väike hammasratas välja kukkunud, kui moto ilma jagajatta said, või hammaka nuudid maas.Ei usuks, et seda õnne on, et pika plokiga mootori lühikse- pähe maha müüakse.
Postitatud: 03 Jaan 2006 22:04
Postitas n2utsu
Nii, võtsin jagaja pealt ja hammakas oli all ilusti olemas panin ilusti uuesti külge ja hakkas tööle natukeseks, siis jäi jälle seisma teinekord sama moodi. Mõtlesid et äkki on hambad maas kontrollisin jagaja hambaid, need olid korras siis võtsin mootorilt hammaka maha seal olid ka kõik hammakad ilusti olemas ja korralikud. Võtsin siis vanalt mootorilt hammaka ära ja panin autole peale. Kõik kordus uuesti, natuke töötas ja jäi jälle seisma. Natuke nibid töötab jälle.
Postitatud: 04 Jaan 2006 03:47
Postitas trim
jagaja lühike ..
Postitatud: 04 Jaan 2006 21:56
Postitas n2utsu
Sain jagaja tööle aga süüde on paigast ära, peksab ainult õhufiltrisse. Kas keegi seletaks kuidas süüde paika panna, otsingust proovisin aga ei saanud seal seletustest aru.
Postitatud: 05 Jaan 2006 11:50
Postitas vazist
Keera esimene küünal maha, hoia pöial augu peal.Sõber keerab vändast mootorit ja siis kui tunned sõrme all survet, pistad küünla august sisse kruvika ja leiad koha, kus kolb kõige ülemises asendis.Nüüd sätid jagaja rootori otsa (käib kaane all ringi) sinna , kus kaanel esmese juhtme koht.Selleks pead jagaja plokist natuke välja tõstma. Nüüd on enam-vähem asi paigas, aga et õige oleks, on vaja veel töö käigus jagajat varasemaks või hilisemaks keerata.
ON veel muidgi võimalusi, aga ise teen nii.
Postitatud: 05 Jaan 2006 12:02
Postitas marks
Algselt postitas: vazist
Keera esimene küünal maha, hoia pöial augu peal.Sõber keerab vändast mootorit ja siis kui tunned sõrme all survet, pistad küünla august sisse kruvika ja leiad koha, kus kolb kõige ülemises asendis.
See esimene osa on kuidagi kahtlane. All on märgid ju, üks väntvõlli rihmaratta peal ja teised selle rihmaratta kõrval kohe, paned rihmaratta märgi kõige pikema kriipsuga kohakuti ja siis jagaja paika jne.
Postitatud: 05 Jaan 2006 12:51
Postitas olaaf
imelikku pole seal midagi..
saab nii ja naa..
Postitatud: 05 Jaan 2006 17:10
Postitas Mikk195
Kas seda oleks õigem sooja mootoriga teha?
Postitatud: 05 Jaan 2006 22:31
Postitas Laurimetall
sooja mootoriga saab alati pärast ümber reguleerida
Postitatud: 05 Jaan 2006 23:47
Postitas napster8
Aga selleks panedki enne enamvähem paika, ja siis sooja mootoriga saad regullida täpsemaks (nagu Laurimetall juba ütles) kui üldse vaja.
Postitatud: 06 Jaan 2006 13:43
Postitas Laurimetall
Kui juba õhupuhastisse peksmise peale jutt läx ,siis soovitan kontrollida ,ega jagala rootor 180 kraadi valesti pandud pole? Kõige lihtsam viis selle kintrollimiseks on see ,kui võtad jagajalt küünlajuhtmed küljest ära ja ühendad neljanda küünlajuhtme 1 silindri kohaga (jagajakaanel)
kolmanda küünlajuhtme ühendad 2 silindri kohaga
Teise küünlajuhtme ühendad 3 silindri kohaga
ja esimese ühendad 4 silindri omaga.
Kui siis õnnestub mootor käima saada ,siis edasi tuleks jagajal kaan maha võtta ja tõsta õrnalt jagaja pesast välja ning keerata rootorit pool pööret ja samasse asendisse tagasi panna ning nüüd saab küünlajuhtmed ühendada nii ,nagu tehases ette nähtud.
Postitatud: 06 Jaan 2006 19:37
Postitas vazist
Ei saa ju ainult alumist märki vaadata.Nagu teame on Lada mootor nelja taktiline ja st. ,et ühe tsükli (kaks vända- ja üks nuka ring) ajal on alumised märgid kaks korda kohakutti.Muidugi võiks ju klapikambri kaane maha keerata ja siis märgid paika ajada, aga lihtsam on küünal maha keerata ja pöialt peal hoides otsida töötakti (surve pöidla all)algust.
Ainult alumist märki jälgides on süüte tabamise protsent 50%.
Postitatud: 06 Jaan 2006 23:20
Postitas n2utsu
Sain tööle!!! Alguses lõi tagasi ja päris kõvasti, õlivarras ja õli ava kork (see kust õli sisse kallatakse) mõlemad lendasid minema ja garaa?i lagi on nüüd õli täis. Võtsin kuulda Laurimetalli juttu ja nii läks kohe tööle. Siit ka järgmine probleem tuurid tõusid väga kõrgele umbes 6000-7000rpm, et kui gaasi juurde anda siis natukene ainult tõstab pöördeid. Ja millest võib olla tingitud see et kui autosse vee või tosooli sisse paned ei taha auto enam tööle minna.
Postitatud: 06 Jaan 2006 23:53
Postitas logman
Nii et ennem ajasid värskelt vahetatud mootori ikka kuivalt korralikult soojaks ja nüüd hakkasid alles jahutusvedeliku järele igatsust tundma vää?