1. leht 1-st
P: Generaator ja soojendusventilaator ei käi ringi
Postitatud: 31 Dets 2005 13:40
Postitas solenoid
Auto ei läinud käima, nii et laadisin aku täis, siis läks ilusti, aga nüüd ei käi generaator (ei käi isegi ringi):sein, kas peaks rohkem pingule tõmbama või välja vahetama?
Ja teine probleem on see et soojendus ei käi, pigem see mis puhub sooja sisse ei käi, soojendus võibolla käib, mis ma selle jaoks peaksin ette võtma?
Postitatud: 31 Dets 2005 13:58
Postitas Mikk195
Kui geneka rihm lõdva on, seda juba käega katsudes, siis tuleks kindlasti pingutada.
Postitatud: 31 Dets 2005 16:16
Postitas Laurimetall
genekat peax suutma ikka käsitisi kah ringi ajada ,kui jutt käib lada generaatorist.
Postitatud: 31 Dets 2005 17:39
Postitas PuZuP
Esitkes: Alusta juttu sellest, mis autoga tegu on...
Teiseks: Mina pole veel generaatorit näinud mis ringi käiks - tegelikult käib generaatori sees olev rootor ringi...
Kolmandaks: Kui jutt käib aparadist nimega Smart, siis siin ei ole just kõige õigem koht, aga noh...esimese korra saab andeks...
Neljandaks: Kuna ei ole teada, mis autoga on tegu, siis ei saa ka vastust anda küsimusele soojenduse kohta...
PuZuP
Postitatud: 31 Dets 2005 19:36
Postitas solenoid
Muidugi et jutt on Ladast

, Smart on mu auto mis ei asu üldsegi Eestis. Nii et Lada 06, ma katsun kohe seda rihma, paistis et see kinnitus oli natuke ära paindunud, aga see võis juba ammu olla, 3 päeva tagasi oli kõik korras kui käima tõmbasin.
Kas genekas peab vabalt ringi käima, ja kui ei käi siis on see ära vaja vahetada vist... pigem uus osta kui vana jupp ära parandada.
Postitatud: 31 Dets 2005 20:08
Postitas PuZuP
Jah...generaator peab ringi käima vabalt...uuri seda asja vähe lähemalt...kõige lihtsam variant on see, et miskit vahele sattunud ja poob kinni...pärast ostad uue ja probleemi ennast nagu polnudki...
Postitatud: 31 Dets 2005 20:19
Postitas Indy
Hmmm...generaator peab vabalt pöörlema kui ei liigu siis laagrites probleem...Ära poest küll ostma mine, vaid pöördu Ardi Sooviku poole, saad töökorras asja ja palju odavamalt kui poest,poes hinnad 1,5 tuhhi...
Postitatud: 01 Jaan 2006 14:17
Postitas solenoid
Vaatasin, genekas oli pingul, aga nüüd see käis ringi ka, nii et selles pole probleem (võibolla külmus kinni). Aga mida ma ei pannud tähele oli relee mis klõpsutas ennast, kas peaks uue hankima?
Soojendus ikka ei käi.
Postitatud: 01 Jaan 2006 18:40
Postitas PuZuP
Vaata alustuseks kaitsmed üle...kui ma Su jutust nüüd õigesti aru sain, siis ei tööta soojenduse ventilaator...kui kaitse läbi, siis ta ei saagi töötada...
Mis relee muidu plõksub...mis ajal ta plõksub...kus ta asub ja mis numbrid peal on...
Postitatud: 01 Jaan 2006 18:51
Postitas solenoid
Algselt postitas: PuZuP
Vaata alustuseks kaitsmed üle...kui ma Su jutust nüüd õigesti aru sain, siis ei tööta soojenduse ventilaator...kui kaitse läbi, siis ta ei saagi töötada...
Mis relee muidu plõksub...mis ajal ta plõksub...kus ta asub ja mis numbrid peal on...
Kus need kaitsed ladal asuvad?
Sellel releel on vene keeles asjad peal nii et ma ei oska õelda mis seal kirjutatud on, aga see on ainuke milesse tulevad juhtmed generaarotist (ja paar tükki mujalt ka), neid on 3 tükki mis on kruvitud kere külge mootori paremal pool.
Postitatud: 01 Jaan 2006 18:52
Postitas kj
kaitsmed asuvad roolist vasakul, seal kus kapoti lahtitõmbamise hoob on:D:D:D:lol
Postitatud: 01 Jaan 2006 19:13
Postitas PuZuP
Igal releel on oma kood peal...kui tõesti aru ei saa kus see asub, siis tee pilt sellest kus ta asub ja ka sellest kus need kirjad peal...
Kaitsmed omakorda veel kahe musta plastkarbiku sees...
Kaitsmete tähenduste kohta inf siin ->
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid25462
Sul vaja vaadata kas kaitse nr 2 on terve
Edu...
Postitatud: 02 Jaan 2006 01:50
Postitas solenoid
Paistab et kaitsmetega on kõik korras, ma vaatasin seda listi aga klaasipuhasti, ehk siis kojamehed, töötasid.
Ja relee on see siin

Postitatud: 02 Jaan 2006 14:01
Postitas solenoid
Täna läks auto ilusti käima ja ei vilgutanud enam seda aku tulukest ja relee ei klõpsutamud enam, autol oli hea tuju. Siiski see soojendus ei käinud ikka ja see elektrik kelle juures käisin ei tahtnud seda teha (aega ja tarkust polnud).
Postitatud: 02 Jaan 2006 22:02
Postitas Laurimetall
Äkki oskad ütelda ,mida see elektrik su auto kallal tegi ? Lihtsalt küsin ,sest vahest võib lihtsalt tunduda ,et kõik on korras (on olnud juhust ,kus näiteks pirn on ära võetud). Vendilaatori kohapealtniipalju ,et kui kojamehed töötasid ,siis viga kaitsmes pole. Järgmine asi mida kahtlustan on vendilaatori mootor ,kuid enne võid veel igaks juhuks kontrollida lüliti korras olekut ( Võtad lüliti armatuurist välja ja ühendad otse kontrolliks (vendilaator peax tööle hakkama) hea oleks veel pinget kontrollida lüliti klemmidel ,selleks sobib tavaline kontroll lamp ,mille üks juhe on ühendatud auto kerega. Lamp peaks põlema minema) Kuid siiski kipun arvama ,et vendilaatori mootor on omadega õhtal.