1. leht 1-st

Mootor ajab õli välja...

Postitatud: 03 Dets 2005 19:15
Postitas Ladarider
Paar kuud tagasi sai pandud uus õli, aga siis selline asi juhtus kui kontrollisin õlitaset, siis tundus liiga vähe ja kallasin juurde.Aga pärast avastasin, et panin üle max.Enam vähemaks ei lasknud, nüüd aga selline probleem et õli jälle min.Kas äkki võis juhtuda, et üle valamisega juhtus midagi?

Postitatud: 03 Dets 2005 20:59
Postitas Laurimetall
Kas kuskilt pole märgata ,et õli olex välja imbunud . Või oled äkki teinud mõningaid pikki sõite?

Postitatud: 03 Dets 2005 21:04
Postitas Ladarider
Algselt postitas: Laurimetall
Kas kuskilt pole märgata ,et õli olex välja imbunud . Või oled äkki teinud mõningaid pikki sõite?
No pikemait sõite on ikka ette tulnud, aga kuidas see mõjub?

Postitatud: 03 Dets 2005 21:07
Postitas moosmoosik
vaadates pealkirja siis ei ole sa isegi kindel kas õli lekib või mitte. seega eks sa siis tule tagasi kui sa oled veendunud et õli ikka lekib.

Postitatud: 03 Dets 2005 21:09
Postitas Ladarider
No peale pikka auto töötamist on minu arust mootor märg küll olnud, isegi üks küünlajuhe avastasin, et õliga koos...

Postitatud: 03 Dets 2005 22:35
Postitas mummuke
Täpsemalt kustkohast märg?
Kui mootor on väljas lisaks ka must, siis vahel ei saagi aru, kas lekib või on mingi vana mustus. Seega soovitaks mootori korralikult puhastusvahendiga üle käia ja siis jälgida, kas kuskilt ajab välja või ei.
Millal muidu suuremaid tihendeid (õlivanni-, plokikaane-, ...) autol vahetati?

Postitatud: 03 Dets 2005 22:51
Postitas 4x4
Ega sa just mingeid tihendeid pole vahetanud ja kui oled kas ikka pingutasid mutikad või poldid pingutus järjekorras ära.

Postitatud: 03 Dets 2005 23:12
Postitas grimes
Otsi mingi suurem papitükk või midagi ja pane mootori/auto alla ja pane käima. Las töötab kuskil 5 minutut anna vahepeal gaasi kah ja mine pärast vaatama kas on tilkunud õli papipeale.

Postitatud: 03 Dets 2005 23:29
Postitas Ladarider
Vaatab kui võimalus teen homme pildi sealt kus õliseks läks mootor.Muidu ise küll ei mäleta millal tihendeid on vahetatud, aga kas muidu võis selline võimalus olla, et kui õli üle kallasin, siis pressis midagi katki seal?

Postitatud: 04 Dets 2005 16:30
Postitas Laurimetall
Kui väga kulunud mootor on ,siis pikemate sõitudega kaob õli nii sama kah ära . Õli võib ka väntvõlli simmerlingide vahelt välja saada ja lisaks igasuguste muude tihendite vahelt . Naljaga võib veel ütelda ,kui juba küünlajuhtmed õlised on ,siis võib õli olla juba karteri tuulutusest välja lennanaud või pole mootoril klapikambri kaant peal.

Postitatud: 05 Dets 2005 10:52
Postitas arvi100
Õlikorgi ikka tagasi panid? Ja vaata kas karteri tuulutus on ikka
korralikult puhastatud.

Postitatud: 05 Dets 2005 14:10
Postitas Ladarider
Algselt postitas: arvi100
Õlikorgi ikka tagasi panid? Ja vaata kas karteri tuulutus on ikka
korralikult puhastatud.
Kuidas seda karteri tuulutust puhastada saab?

Postitatud: 05 Dets 2005 22:27
Postitas Laurimetall
võtad 13 võtme ja keerad karterituulutuse kopsiku lahti ja siis lihtsalt puhastad selle korralikult ära ja põhimõtteliselt peab karterist õhk pääsema selle turu kaudu õhupuhastisse ( toru võib kah umbes olla). Kui karterituulutus on umbes ,siis tekib mootorisse rõhk ja see surub õli tihendite vahelt välja.

Postitatud: 05 Dets 2005 23:55
Postitas Ladarider
Algselt postitas: Laurimetall
võtad 13 võtme ja keerad karterituulutuse kopsiku lahti ja siis lihtsalt puhastad selle korralikult ära ja põhimõtteliselt peab karterist õhk pääsema selle turu kaudu õhupuhastisse ( toru võib kah umbes olla). Kui karterituulutus on umbes ,siis tekib mootorisse rõhk ja see surub õli tihendite vahelt välja.
Homme proovin, vaatan:)

Postitatud: 06 Dets 2005 11:42
Postitas kenu
Põhimõtteliselt, kui asi on ärakoolenud tihendites, siis kõige lihtsam on kasutada Valvoline Maxlife õli. Omadest kogemustest sain viimast Addinol eco Synt asemele pannes üle 50% õlisäästu.