1. leht 2-st
karpa düüsid
Postitatud: 08 Apr 2002 17:55
Postitas 06-driver
milliseid düüse soovitate 1600cm3 ladale.
ps. kuidas muudavad õhudüüsid segu koostist?
Postitatud: 14 Apr 2002 21:17
Postitas 06-driver
räägi numbritest
kuidas muudavad õhudüüsid segu koostist?
Postitatud: 17 Juun 2002 15:07
Postitas olaaf
>>> Ma arvan, et mida suurem õhudüüs seda lahjem segu.
Düüside kohalt on ungarlased, kes 05 -le "lahtise kopsiku" modifikatsiooni teinud, parimaks düüsivalemiks pidanud:
More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm
Muidugi see kehtib 05 mootori ja karpa kohta, teistel mudelitel on andmed teised.
Postitatud: 19 Juun 2002 11:38
Postitas 06-driver
Text kas seal ka teiste mootorite ja karpade kohta andmeid on?
Postitatud: 20 Juul 2002 19:10
Postitas berg
mis düüsid panna 1300ccm 011mootorile, kui ma tõin scoopiga õhu filtrisse? Huvitatud oleks maksimaalse kiirenduse saamisest!:puzzled
Postitatud: 06 Nov 2002 18:58
Postitas eero124
minu 1300 oli peal imelik karpa.
Raamatust sellist tüüpi ei leidnudki.
Düüsid tegin nii, mõõtsin MÕLEMAD suured
segu koonused ära ja võrdlesin raamatuga. Sealt sain mingi keskmise variandi ja vastavalt sellele tegin düüsid
traadiga parajaks“(arvutasin ristlõike pindalade kaudu). Küünlad läksid õiget värvi ja minek on ka hea.
Postitatud: 06 Nov 2002 19:08
Postitas eero124
kiirenduse peaks nii seadma, et kui klotsid pedla põhja, lööks ka teist kambrit natsa lahti. Nii tekib tühi koht mingi 4000
juures sisse, aga sellest üle saades
tuleb ilge jõud taha. Tegin seda nii, et kruttisin seda vaakum avaja varrast.
Natsa tahab harjutamist. Ja selle reso toru
seal õhu puhastaja otsas viskasin koos
kogu õhu puhastaja ümbrusega ära.
Postitatud: 07 Nov 2002 16:26
Postitas tuhajuhe
Kirjuta eero oma karpa tüübi numbrid ehk mul on andmeid.Kunagi koostasin tabeli igasuguste tüüpide kohta
Postitatud: 07 Nov 2002 17:44
Postitas germo
Mul oli vahepeal SOLEX karpa autol peal, jõudu oli nagu loomal.Siis panin solexi tüüsid siksi karpasse ja minek oli ka päris hea. Nüüd viskasin karpa minema ja panin pritsungi, see toimetab kõige paremini. Siin paar meest räägivad filtri karbi lahti lõikamisest, mis on pigem halb kui hea. Põhjus selles et auto tahab saada külma õhku, siis on minek kõige parem.
Postitatud: 07 Nov 2002 21:52
Postitas tuhajuhe
aga külma õhuga ju tekkib jää karpa lõõri

Postitatud: 08 Nov 2002 16:57
Postitas germo
Talvel on hoopis teine teema. See millest mina rääkisin on suvine teema.
Postitatud: 08 Nov 2002 18:20
Postitas tuhajuhe
Ja isegi +10 juures oskab mõni mootor ennast jäässe imeda.Olen kogenud sügisel üks 06 nöökis ajusi kunagi.
Postitatud: 10 Nov 2002 01:12
Postitas skahar
Originaali postitas tuhajuhe
Ja isegi +10 juures oskab mõni mootor ennast jäässe imeda.Olen kogenud sügisel üks 06 nöökis ajusi kunagi.
Jah, nii kipub olema - kahjuks:(
Postitatud: 10 Nov 2002 13:39
Postitas Mike
Mis küünalde värvi puutub, siis nende õige
värv on hele hall, see näitab, et mootoris
toimub õige põlemine. Segu pole lahja ega liiga rikas. Pruun värvus küünaldel on vale ja näitab, et segu tsipa rikas. Minu autol on SOLEX karpa ja jõudu on tal mehemoodi. Klapid jooksevad teise märgi järgi. Ahja küünla sädevahe on ka oluline. Minu aparaadil ligi 1 mm.
Postitatud: 10 Nov 2002 17:00
Postitas Mel
Mul 03-e karpa, ilma vaakumita, kui gaas põhja vajutada avab kohe teise lõõri, aga kui seda teha enne 2500 pööret imeb nagu mootori kinni üles poole aga kiirendab hästi. Kas see on normaalne või on kuskil midagi viga?
Vaakumiga avab tihti teist lõõri liiga hilja - sujuval pedaali vajutamisel tekib seetõttu teatud pööretel nagu tühi koht.
Postitatud: 13 Mai 2003 10:57
Postitas Valdz
Enne olid 107-170 ja 162 - 170. Kui pedaali vajutasid võttis algul hinge kinni, siis hakkas liikuma.
Proovisin endal düüse vahetada.
Panin peaaegu sama settingu peale mis siin all, v.a. see et esimene kütusedüüs oli 125.
More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm
Sellega sain sõita u. päeva (astus edasi päris hästi), siis kadus 1 pütt ära ja natukese aja pärast ka 2.ne. Võtsin küünlad pealt ära - täiesti ära tahmand, proovisin ühe võrri peal, ükski küünal ei löönud sädet õige koha pealt. Järeldus segu liiga rikas ja sain uued küünlad osta.
Katsetasin siis edasi: Läks peale
125 - 170
162 - 190. Sellega oli asi kõvasti parem. Kütusekulu veel ei tea, sest pole sõitnud eriti.
PS! Düüsid enamjaolt poes 5eequ tk, nii et head katsetamist teistelegi.
Tahaks teada mis düüsid teiste autodel peal on ja kuidas liigub/bensu võtab?
Postitatud: 13 Mai 2003 14:41
Postitas serbin
millised düüsid panna ralli teedel kihutamiseks

ja veel üks väga loll küsimus et kust poolt neid lõõre loetakse.....milline on esimene lõõr
ise täielik saabas karpade koha pealt
ah jaaa mootor on 1500 aga varsti 1600 niiet kui keegi oskab siis võib mõlema mootori kohta tüüse soovitada
Postitatud: 13 Mai 2003 15:10
Postitas 2107
Esimene lõõr on sõidusuunas parempoolne, see mis hakkab esimesena avanema.
Postitatud: 13 Mai 2003 17:07
Postitas Valdz
Kellegi rallikal oli siin 162-170 ja 162-190 peal. Vist oli 1,6l 06-s tal. Võid osta endal varudüüsid ka ja siis auku suuremaks teha, aga selleks oleks vaja korralikku stendi, kus peal katsetada.
Postitatud: 13 Mai 2003 23:28
Postitas markspoiss
a millised tüüsid panna 2103-le? Mul lahti saetud filter...