1. leht 1-st

surveaste-10,43

Postitatud: 23 Nov 2005 19:09
Postitas vazist
kuna on saadaval 06 plokk, millelt maha võetud 3,6mm.(sõitis krossi ja päris hästi) tekkis paar küsimust, millele ei leidnud ka otsingust vastust.Kaasa pakutakse ka selle mootori kolbe ja kaant , aga kuna asjad pole enam komplektsed loobusin.Enda plaan järgmine; Võtan 05 kolvist 2mm. maha (jääb ploki servast 0,3mm. allapoole).Surveaste tuleb10,43.Kaant aitan niipalju, et kolled kokku.Nukk Nivalt.
See on teooria, huvitav kas praktikas tööle hakkab.
Ise kardan selle surveastme ja õhemate kolvide koostööd. Kas selle surveastmega saab veel 98 bensuga sõita?

Postitatud: 23 Nov 2005 19:19
Postitas Moss
Tõenäoliselt Sulle keegi ammendavat vastust siin ei anna. Jääb Sinu otsustada, kas katsetad ise või lähed juba ennast tõestanud lahenduse teed (st otsid omale mingi muu mootori).

Sinu olukorras võtaks kolbe niipalju/vähe maha, et ÜSS ei jääks ta kaugemale kui 1mm plokikaanest. Enne selgitaks välja muidugi kui paks on kaanetihend koostatud mootoris ja kui õhukeseks jääb kolvipõhi pärast freesimist.

Niva nuka kohta ei tea midagi öelda. Kui hakkab detoneerima 98'ga, võta "jämedam" võll.

Postitatud: 23 Nov 2005 20:05
Postitas tuhajuhe
Pane kokku ja sõida,kuid muud probleemid on juba koostamise viga ja koostaja viga!!!!

Postitatud: 23 Nov 2005 21:00
Postitas Rocky
Siinkohal(kui juba jutuots lahti tehti) tahaks küsida selle Niva võlli kohta.... Oled sa "vazist" sellest niva nuki kasutegurist kuulnud? Ise kah veidi aga sellise külajutu tasemel. äkki Tuha või keegi kes nukkide hingeeluga kursis, teab veidi valgustada selle koha pealt. Mis sellel Niva nukil peale hinna siis nii teistsugust on, et jutud võimsuse ja ökonoomsuse tõusust lahti läinud?

Postitatud: 23 Nov 2005 21:11
Postitas tuhajuhe
Ökonoomsust ei ennusta,aga klapitõus on suurem.Kuid ei ole klapi avanemise nurkasi mõõtnud.Aga suprkrossi mehed kiidavad küll.Üldiselt kihutamiseks on nukk hea,aga maasturi jaoks jama.

Postitatud: 24 Nov 2005 08:27
Postitas vazist
Niva nukkadest tean seda, et neid on kahte sorti:21213-hind 600 eek. ja 21214 -hind1000 eek. Motodel tehn. andmete erinevus pöörde momendis- ühel 123 teisel 126. Praktikas kogemused puuduvad. Minu puuduseks on see, et põhitöö kõrvalt jääb väga vähe aega hobiga tegeleda, kuigi juppe on ja koht samuti olemas.

Postitatud: 03 Dets 2005 15:58
Postitas vazist
Nii, nüüd proovisin niva 21213 nuka ära.Läks tavalise 1,5 mootori peale.Vahe on olemas.Veab madalatel ja keskmistel pööretel paremini, pole vaja käiku kohe vahetada.Mul jäi tunne, et kõrged pöörded tulid raskemini, kuigi kiirendus sama (mõõtsime enne ja pärast nuka vahetust).Kuna minu eesmärk adrenaliini saada, siis erilist effekti mulle see nukk ei pakkunud.
Seoses sellega läheb asi müüki 550eek.(poes 600).On ka proovimise võimalus, sest nuka jätan mootorisse.