1. leht 1-st
2101 ei taha käima minna
Postitatud: 06 Nov 2005 20:23
Postitas n2utsu
soojalt läheb väga hästi aga külmalt on küll ilge n..s teda tööle panna, mis aitaks või milles võib viga olla
edit: kirjelda oma probleemi lähemalt. Praegu võib aru saada et soojalt(suvel) on hea käima lükata, ei külmu käed ära, aga külmalt(talvel) siis on jahe lükata, pane kindad kätta äkki läheb paremaks?
Postitatud: 06 Nov 2005 21:46
Postitas Allar21
mees sa ikka tead mis tooreklapp on?
Postitatud: 07 Nov 2005 09:43
Postitas karla99
ja õhufilter peaks ka talveasendis olema juba..
Postitatud: 07 Nov 2005 17:02
Postitas n2utsu
Toore klappi kasutan, aga õhufilter talve asendis???
Postitatud: 07 Nov 2005 18:43
Postitas Allar21
samamoodi võivad ka vaakumvoolikud lahti olla. mul kippus ika pidurivõimendi tagant ära tulema...ei see osa ära tulnud kollektori küljest sisi poel mõtet sinna ise mingit käkki teha...see tuleb kohe ära. või noh...kui just kinni keevitada, siis vaevalt tuleb
Postitatud: 07 Nov 2005 20:14
Postitas n2utsu
tooreklapi tõmbasin peale gaasi ei andnud ja küünlad puhastasin ja kontrollisin eelnevalt ära tööle ikka ei läinud
tööle saan alles siis kui lasen õhu filtrisse käivitus abi.
Postitatud: 15 Nov 2005 17:50
Postitas uki
Aga kust seda õhufiltrit saab talveasendisse? Sry lolli küsimuse pärast

Ostsin auto 5. nov. Siis läks kohe käima. Nüüd aga sõitsime vahepeal kaugtuledega õhtul, peale seda enam auto käima ei läinud. Arvasin, et genekas ei lae korralikult. Kuna aku oli kah suht kahtlane juba, panin peale uuema, mille enne täis laadisin. Aku vahetasin ära mõni aeg hiljem. Siis vist olid juba ilmad külmemad. Aga peale seda ei taha enam üldse käima minna, alguses natuke aega ketrab niisama, siis saab gaasiga mängides auto käima. Siis sureb jälle välja, kui pöörded alla lased. Kui üritad pöörded liiga kõrgele saada, vajuvad nad jälle alla ja auto sureb välja. Kui ta on umb. 4-5 korda niimoodi teinud, läheb äkki käima ja töötab korralikult.
Postitatud: 15 Nov 2005 19:12
Postitas mess
Talveasendisse seadmine käib õhupuhastaja korpuse kaane pööramise teel. Selle all nimelt üks plekist jublakas, mis vastavalt vajadusele suvise või talvise õhuvõtu ava ette tõstetakse. Talveasendi juures on seejuures oluline, et oleks ka mootoriplokini viiv õhuvõtutoru olemas. Selle puudumisel pole ümberseadmisel mõtet.
Samas külma mootori käivitamisel ei oma tähtsust, kas õhuvõtt suvises või talvises asendis. See avaldab mõju sõidu ajal. Mittekäivitumise põhjuseid võib olla palju ning nendest juba kõiksugu teemades palju juttu olnud.