1. leht 3-st
Auto läheb keema
Postitatud: 25 Okt 2005 18:36
Postitas Ladarider
Nii prbleem, siis tuli nüüd siukene, et auto lihtsalt läks mul linnas keema kuigi väljas mingi max 10 kraadi oli sooja.Asi juhtus, peale pikkasid seismisi:yllatunud Milles võib viga olla, et siukese külma ilmaga selline asi juhtub?
Ps.Täna kohe lasin meelega autot peale väikest sõitmist hoovis seista kuskil 10 minutit töötava mootoriga ja temp kippus jälle juba nii 95 kraadi.
Postitatud: 25 Okt 2005 18:54
Postitas Allar21
radikas või midagi umbes seal jahutussüsteemis vist
Postitatud: 25 Okt 2005 19:02
Postitas lada 1300sl
järsku on probleem geneka rihmas vb on see maha kuidagi tulnud või katki läinud

Postitatud: 25 Okt 2005 19:04
Postitas ander14
Kui sul on elektrooniline jahutus propeller siis võib olla see otsad andnud , kui sul on vesi radikas siis võib olla selle pärast
Postitatud: 25 Okt 2005 19:10
Postitas Laurimetall
kas jahutus vendilaator on elektriline või rihmaga? kui elektriline ,siis peax see enne keema minekut tööle minema ,kui ei lähe ,siis tulex uurida ,milles viga (kas vendilaator ise töötab? ,kas juhtmestik on korras? ,kas termoandur on korras? ,kas vendilaatori relee on korras ?)
Postitatud: 25 Okt 2005 19:21
Postitas priit
termostaat võib olla kinni kiilunud
Postitatud: 25 Okt 2005 19:39
Postitas Ladarider
Radikas on dosooliga, aga elektri vent peal.Tundub, et see vist tööle enam ei lähe jah aga kas ikkagi isegi ilma selle ventita tohib nii kuumaks minna siukese külmaga?
Postitatud: 25 Okt 2005 19:51
Postitas Ronn
Algselt postitas: Ladarider
Radikas on dosooliga, aga elektri vent peal.Tundub, et see vist tööle enam ei lähe jah aga kas ikkagi isegi ilma selle ventita tohib nii kuumaks minna siukese külmaga?
Kes käisid eelmine aasta Paldiski Winderil, siis need nägib, et mootor võib keema minna ka kõva miinuskraadiga:lol + radikas sülitas oma sisu välja

Postitatud: 25 Okt 2005 19:53
Postitas Ladarider
Ikkagi ega vist normaalne pole, et kui sõidan 30 minutit ja keeb.Mis veel siis suvel:puzzled
Postitatud: 25 Okt 2005 20:15
Postitas versus
Sellist asja võid ka jälgida, kas peale seda 30 min sõitu radiaator läheb soojaks. Kui ei, siis viga termostaadis.
Postitatud: 25 Okt 2005 20:41
Postitas Ladarider
Algselt postitas: vs
Sellist asja võid ka jälgida, kas peale seda 30 min sõitu radiaator läheb soojaks. Kui ei, siis viga termostaadis.
Täna küll läks radikas kuumaks, nägin kohe kuidas korgi vahelt tuli auru.
Postitatud: 25 Okt 2005 21:19
Postitas logman
Algselt postitas: Ladarider
Täna küll läks radikas kuumaks, nägin kohe kuidas korgi vahelt tuli auru.
Pekki see korgialune!
Katsu käega radikat ,kui see külm ja temp keemislähedane ,siis termostaat kutu ja vent ei saagi käima minna ,sest käivitub radika temp. pealt.
Postitatud: 25 Okt 2005 22:37
Postitas olaaf
pakun et ventika relee või andur või mootor ise on otsad andnud

korras jahutussüsteemiga 1600 mootor läheb 90 kraadini jõnksutades ummikutes suvel ca 10 min ja talvel ca 15min..
andmed reaalsed mehaanilise vendiga autolt..
Postitatud: 26 Okt 2005 11:05
Postitas Laurimetall
Jap normaalne mootori töötemperatuur nii suvel ,kui talvel on umbes 90 C ja kui on hea radikas ,siis võib isegi rohkem olla ,kui 90 C ,sest rõhu all keeb jahutusvedelik kõrgemal temperatuuril ( mida kõrgem temperatuur ,seda suurem kasutegur ) vähemalt soojusmasina graafik näitab seda ,kuid keema minna ei tohi. Kinnise termostaadiga läheks väga kiirelt keema ja isegi sirge maanteepeal ( ummikutest rääkimata), kuid mitte töötava jahutusvendilaatoriga saab maanteel vabalt sõita .
Postitatud: 26 Okt 2005 17:33
Postitas Ladarider
Tundub, et asi on jah ventikas sest radikas läheb küll kuumaks, aga vent ei tööta.Ta vist tavaliselt hakkab kuskil 92 peal tööle.Kontrollisin kaitsmeid ja juhtmeid aga seal viga ei leidnud ei tea mis võis juhtuda?Äkki 03-mel mingi eraldi kaitse veel sellel?
Postitatud: 26 Okt 2005 17:40
Postitas Laurimetall
värk selline ,et vaata radika alaservas on selline väike andur ,kuhu läheb 2 juhet sisse ( tõmba need juhtmed sealt välja ja pane kokku ,kui vent hakkab tööle on viga anduris või puhastamata kontaktides) kui vent tööle ei hakka võid proovida lasta auto aku pealt toidet elektrivendilaatorisse seal on selline ühendus ,mis tuleb sellest vendilaatori mootorist ,võtad selle lahti ja topid juhtmed sisse ja vaatad ,kas läheb käima. Kui ei lähe on mootor tuksis ,kui läheb siis hakka vaatama neid juhtmeid ,mis lähevad sellest mootorist tulnud ühendusest edasi ,kui jõuad releeni siis vaatad ,kas seal on juhtmed korras ja annavad ikka ühendust .
Postitatud: 27 Okt 2005 13:55
Postitas Ladarider
Kas ventikat muidu pidevalt ei võiks käima panna?
Postitatud: 27 Okt 2005 16:38
Postitas taux3
no võib ka koguaeg käiata teda, aga milleks?
talvel on ju parem kui ventikas kohe tööle ei hakkaks-teadagi miks..
susi ja pusi, ning katsu ikka see värk omal tööle saada:D
Postitatud: 27 Okt 2005 20:48
Postitas Ladarider
Nii sain siis lõpuks korda!Viga oli klemmides, olid nata roostes:)
Postitatud: 28 Okt 2005 03:29
Postitas PuZuP
So...? See tähendab, et sul nüüd ventikas töötab...aga kas keema ikka läheb?
Ja üleüldse peaks Sul vastavalt pealkirjale temperatuur radikas tõusma ca 6000 kraadini(celsiuse järgi loomalikult), et ka viimne kui osa autost keema hakkaks...ausalt öeldes tahaks ma seda näha kuidas üks Lada maha KEEB!?!?!:lol