Auto läheb keema

Auto läheb keema

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Auto läheb keema

Postitus Postitas Ladarider »

Nii prbleem, siis tuli nüüd siukene, et auto lihtsalt läks mul linnas keema kuigi väljas mingi max 10 kraadi oli sooja.Asi juhtus, peale pikkasid seismisi:yllatunud Milles võib viga olla, et siukese külma ilmaga selline asi juhtub?

Ps.Täna kohe lasin meelega autot peale väikest sõitmist hoovis seista kuskil 10 minutit töötava mootoriga ja temp kippus jälle juba nii 95 kraadi.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

radikas või midagi umbes seal jahutussüsteemis vist
l
lada 1300sl
Suletud kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas lada 1300sl »

järsku on probleem geneka rihmas vb on see maha kuidagi tulnud või katki läinud :puzzled
a
ander14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 28 Apr 2004 21:52
Autod: 2101.1,2
Kontakt:

Postitus Postitas ander14 »

Kui sul on elektrooniline jahutus propeller siis võib olla see otsad andnud , kui sul on vesi radikas siis võib olla selle pärast
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

kas jahutus vendilaator on elektriline või rihmaga? kui elektriline ,siis peax see enne keema minekut tööle minema ,kui ei lähe ,siis tulex uurida ,milles viga (kas vendilaator ise töötab? ,kas juhtmestik on korras? ,kas termoandur on korras? ,kas vendilaatori relee on korras ?)
p
priit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Nov 2004 18:55
Asukoht: tartu
Autod: 2103 luxx, offroad UAZ
Kontakt:

Postitus Postitas priit »

termostaat võib olla kinni kiilunud
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Radikas on dosooliga, aga elektri vent peal.Tundub, et see vist tööle enam ei lähe jah aga kas ikkagi isegi ilma selle ventita tohib nii kuumaks minna siukese külmaga?
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 575
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Algselt postitas: Ladarider
Radikas on dosooliga, aga elektri vent peal.Tundub, et see vist tööle enam ei lähe jah aga kas ikkagi isegi ilma selle ventita tohib nii kuumaks minna siukese külmaga?

Kes käisid eelmine aasta Paldiski Winderil, siis need nägib, et mootor võib keema minna ka kõva miinuskraadiga:lol + radikas sülitas oma sisu välja :lol
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Ikkagi ega vist normaalne pole, et kui sõidan 30 minutit ja keeb.Mis veel siis suvel:puzzled
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Sellist asja võid ka jälgida, kas peale seda 30 min sõitu radiaator läheb soojaks. Kui ei, siis viga termostaadis.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Algselt postitas: vs
Sellist asja võid ka jälgida, kas peale seda 30 min sõitu radiaator läheb soojaks. Kui ei, siis viga termostaadis.
Täna küll läks radikas kuumaks, nägin kohe kuidas korgi vahelt tuli auru.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: Ladarider
Täna küll läks radikas kuumaks, nägin kohe kuidas korgi vahelt tuli auru.
Pekki see korgialune!

Katsu käega radikat ,kui see külm ja temp keemislähedane ,siis termostaat kutu ja vent ei saagi käima minna ,sest käivitub radika temp. pealt.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pakun et ventika relee või andur või mootor ise on otsad andnud ;)
korras jahutussüsteemiga 1600 mootor läheb 90 kraadini jõnksutades ummikutes suvel ca 10 min ja talvel ca 15min..

andmed reaalsed mehaanilise vendiga autolt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Jap normaalne mootori töötemperatuur nii suvel ,kui talvel on umbes 90 C ja kui on hea radikas ,siis võib isegi rohkem olla ,kui 90 C ,sest rõhu all keeb jahutusvedelik kõrgemal temperatuuril ( mida kõrgem temperatuur ,seda suurem kasutegur ) vähemalt soojusmasina graafik näitab seda ,kuid keema minna ei tohi. Kinnise termostaadiga läheks väga kiirelt keema ja isegi sirge maanteepeal ( ummikutest rääkimata), kuid mitte töötava jahutusvendilaatoriga saab maanteel vabalt sõita .
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Tundub, et asi on jah ventikas sest radikas läheb küll kuumaks, aga vent ei tööta.Ta vist tavaliselt hakkab kuskil 92 peal tööle.Kontrollisin kaitsmeid ja juhtmeid aga seal viga ei leidnud ei tea mis võis juhtuda?Äkki 03-mel mingi eraldi kaitse veel sellel?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

värk selline ,et vaata radika alaservas on selline väike andur ,kuhu läheb 2 juhet sisse ( tõmba need juhtmed sealt välja ja pane kokku ,kui vent hakkab tööle on viga anduris või puhastamata kontaktides) kui vent tööle ei hakka võid proovida lasta auto aku pealt toidet elektrivendilaatorisse seal on selline ühendus ,mis tuleb sellest vendilaatori mootorist ,võtad selle lahti ja topid juhtmed sisse ja vaatad ,kas läheb käima. Kui ei lähe on mootor tuksis ,kui läheb siis hakka vaatama neid juhtmeid ,mis lähevad sellest mootorist tulnud ühendusest edasi ,kui jõuad releeni siis vaatad ,kas seal on juhtmed korras ja annavad ikka ühendust .
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Kas ventikat muidu pidevalt ei võiks käima panna?
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

no võib ka koguaeg käiata teda, aga milleks?
talvel on ju parem kui ventikas kohe tööle ei hakkaks-teadagi miks..
susi ja pusi, ning katsu ikka see värk omal tööle saada:D
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Nii sain siis lõpuks korda!Viga oli klemmides, olid nata roostes:)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

So...? See tähendab, et sul nüüd ventikas töötab...aga kas keema ikka läheb?
Ja üleüldse peaks Sul vastavalt pealkirjale temperatuur radikas tõusma ca 6000 kraadini(celsiuse järgi loomalikult), et ka viimne kui osa autost keema hakkaks...ausalt öeldes tahaks ma seda näha kuidas üks Lada maha KEEB!?!?!:lol
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta