Auto läheb keema
Auto läheb keema
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Auto läheb keema
Nii prbleem, siis tuli nüüd siukene, et auto lihtsalt läks mul linnas keema kuigi väljas mingi max 10 kraadi oli sooja.Asi juhtus, peale pikkasid seismisi:yllatunud Milles võib viga olla, et siukese külma ilmaga selline asi juhtub?
Ps.Täna kohe lasin meelega autot peale väikest sõitmist hoovis seista kuskil 10 minutit töötava mootoriga ja temp kippus jälle juba nii 95 kraadi.
Ps.Täna kohe lasin meelega autot peale väikest sõitmist hoovis seista kuskil 10 minutit töötava mootoriga ja temp kippus jälle juba nii 95 kraadi.
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 575
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Algselt postitas: Ladarider
Radikas on dosooliga, aga elektri vent peal.Tundub, et see vist tööle enam ei lähe jah aga kas ikkagi isegi ilma selle ventita tohib nii kuumaks minna siukese külmaga?
Kes käisid eelmine aasta Paldiski Winderil, siis need nägib, et mootor võib keema minna ka kõva miinuskraadiga:lol + radikas sülitas oma sisu välja

-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Jap normaalne mootori töötemperatuur nii suvel ,kui talvel on umbes 90 C ja kui on hea radikas ,siis võib isegi rohkem olla ,kui 90 C ,sest rõhu all keeb jahutusvedelik kõrgemal temperatuuril ( mida kõrgem temperatuur ,seda suurem kasutegur ) vähemalt soojusmasina graafik näitab seda ,kuid keema minna ei tohi. Kinnise termostaadiga läheks väga kiirelt keema ja isegi sirge maanteepeal ( ummikutest rääkimata), kuid mitte töötava jahutusvendilaatoriga saab maanteel vabalt sõita .
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
värk selline ,et vaata radika alaservas on selline väike andur ,kuhu läheb 2 juhet sisse ( tõmba need juhtmed sealt välja ja pane kokku ,kui vent hakkab tööle on viga anduris või puhastamata kontaktides) kui vent tööle ei hakka võid proovida lasta auto aku pealt toidet elektrivendilaatorisse seal on selline ühendus ,mis tuleb sellest vendilaatori mootorist ,võtad selle lahti ja topid juhtmed sisse ja vaatad ,kas läheb käima. Kui ei lähe on mootor tuksis ,kui läheb siis hakka vaatama neid juhtmeid ,mis lähevad sellest mootorist tulnud ühendusest edasi ,kui jõuad releeni siis vaatad ,kas seal on juhtmed korras ja annavad ikka ühendust .
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
So...? See tähendab, et sul nüüd ventikas töötab...aga kas keema ikka läheb?
Ja üleüldse peaks Sul vastavalt pealkirjale temperatuur radikas tõusma ca 6000 kraadini(celsiuse järgi loomalikult), et ka viimne kui osa autost keema hakkaks...ausalt öeldes tahaks ma seda näha kuidas üks Lada maha KEEB!?!?!:lol
Ja üleüldse peaks Sul vastavalt pealkirjale temperatuur radikas tõusma ca 6000 kraadini(celsiuse järgi loomalikult), et ka viimne kui osa autost keema hakkaks...ausalt öeldes tahaks ma seda näha kuidas üks Lada maha KEEB!?!?!:lol