1. leht 1-st

Probleem mootori kokkupanekul

Postitatud: 21 Okt 2005 07:52
Postitas milhouse
Kõik sai alguse sellest, et mootoril olid kahel keskmisel silindril väljalaske klapid kuuma saanud ja olid mõranenud. Ei viitsinud klappidega jamama hakkata ja panin teise plokikaane täiega peale. Nüüd aga tekkis kokku panemisel probleem: nimelt kõik peaks nagu õieti koos olema, aga sarteri andmisel on selline hääl nagu poleks silindrites mitte mingisugust kompressiooni. Ise arvasin, et panin nuka valesti peale ja üritasin seda parandada, kuid vahet ei mingisugust. Nuka panin selle õpetuse järgi:
Nukkvõlli ketirattal märk seespool. Paned selle ploki märgiga kohakuti. Väntvõlli rihmaratta märgi paned ploki peal oleva kõige pikema kriipsuga kohakuti (ÜSS). Siis asjad kokku ja ongi korras. Töötakt neljandas silindris, kui süüdet paned.
Kindlasti proovid enne käsitsi mootorit ringi ajada, küünlad maas. Hästi kergelt peab ringi käima ja kusagilt ei tohi takistada.

Tuli väga pikk jutt, aga ma loodan et saite aru. Tänan juba ette heade nõuannete eest.

Postitatud: 21 Okt 2005 08:13
Postitas Ardi Soovik
Kas klapivahed reguleerisid ära?

Postitatud: 21 Okt 2005 08:18
Postitas Indy
Kas klapivahed (st.nukkade ja nookurite vahelised lõtkud) on reguleeritud 0,15 kaliibriga?
Ja üheski silindris survet pole???:yllatunud
Mul oli alles plokikaas maas,oli plokikaanetihendi vahetus,probleemi polnud.
Kõik toimib nagu kellavärk!!!

Postitatud: 21 Okt 2005 10:14
Postitas milhouse
Algselt postitas: Ardi Soovik
Kas klapivahed reguleerisid ära?
Klapid olid varem ära reguleeritud, aga ma vaatan üle, sest midagi muud ei oska praegu teha.

Kas on võimalik, et plokiaane tihend läks kuidagi valest vahele.

Postitatud: 21 Okt 2005 10:19
Postitas milhouse
Algselt postitas: Indy
Ja üheski silindris survet pole???:yllatunud
Ei ole mõõtnud, aga selline tunne on sest starter käib väga kergesti ringi ja häälest on kuulda.

Postitatud: 21 Okt 2005 10:42
Postitas tuhajuhe
seal on kindlasti nii palju näpukaid et seda tahaks kohe ise näha.Kas dosool välja ei tilgu kuskilt kaane vahelt?

Postitatud: 21 Okt 2005 10:47
Postitas milhouse
Algselt postitas: tuhajuhe
seal on kindlasti nii palju näpukaid et seda tahaks kohe ise näha.
Sellest, et olen midagi valesti teinud sain isegi aru, aga mis võis valesti minna?

Postitatud: 21 Okt 2005 11:01
Postitas tuhajuhe
Muidugi kõige olulisem see et kui see komplektne kaan on kuskil niiske käes seisnud ja siis jälle kuivas olnud.Tekkib selline asi et see tahm mis kanalites on tuleb kohati lahti ja kukub klapi vahele,ning jääb sinna kinni ja ei lase klapil korralikult sulguda enam.Ja muidugi ka raudne reegel et iga kord kui nukkvõll maha on käinud tuleb klapid reguleerida.Nukkvõlli väga vale peale panekuga keerad lihtsalt klapid kõveraks mis võib ka muidugi üks viga olla.

Postitatud: 23 Okt 2005 23:55
Postitas Elts
Ja seda, et kust sa selle pea said? Mul kevadel selline töö oli.... uus kaas seisis tuttaval kusagil garaazis ja pidin ka klapid ää sooveldama(enne pealepanekut kaan selili ja diislit valasin klappide peale-ei hoidnud minutit ka)... aitas
kuigi parem ja turvalisem oleks seda mõnel teadlikumal vennikesel vaadata

Postitatud: 25 Okt 2005 12:36
Postitas milhouse
Algselt postitas: Elts
enne pealepanekut kaan selili ja diislit valasin klappide peale-ei hoidnud minutit ka
See trikk sai ka tehtud enne peale panekut ja klapid pidasid jumala normaalselt.
Tegelikult oli viga ikkagi reguleerimata klapivahedes - ma enda lolli aruga mõtlesin, et pole mõtet regullida kuna just olid teisel mootori peal regullitud:sein
Aga nüüd asi korras ja tänan kõiki, kes viitsisid vastata;)