1. leht 1-st

2107 karbuss

Postitatud: 06 Okt 2005 20:50
Postitas priit
mille poolest on 2107 vaakumiga karbuss parem tavalisest karburaatorist näiteks 2101 või 2103

Postitatud: 06 Okt 2005 21:49
Postitas Rocky
Räägitakse, et 03 karpa pidi veidi äkilisem olema, kuna avab teist siibrit manuaalselt. Enda orig. 03 karpa pidin 07 oma vastu välja vahetama kuna vana oli liiga kulunud ja ainuke samale töömahule vastav karpa selle asendamiseks oli just 07-me oma. Samas peab ütlema, et ega ma siiamaani hästi aru pole saanud kuidas kontrollida kuna ja kas üldse see teine siiber avaneb. Tühikäigul see ei rakendu. Kui kellelgi selle kontrollimiseks mõtteid siis jagage. Niipalju veel et uut 03 karpat mul kuskilt saada ei õnnestunud (mudel tootmisest maas)

Postitatud: 06 Okt 2005 22:01
Postitas olaaf
2101 ja 03 karpa on kardinaalselt erinevad 2107 /2105 karpadest
vaakumiga karpadel on esimene lõõr palju peeneb mui teine (eriti 2107 karpal)

03 karpa oli esimene karpa millel kasutati magnetklappi.
2106 karpa on pmst 2103 kloon ja number 6 on numbri 3 peale kuidagi kinnitatud :D:D

2105 ja 2107 kaarburaatoritel hakati kasutama vaakum ökonomaiserit mis sulgeb mehaaniliselt tühikäigusüsteemi kui gaasi vajutada.

Samas kui tahad ökonoomset sõitu siis on 1500/1600/1700~ mootoritele ideaalne 2107 karpa.
samuti sobib ka 2103/06 karpa ning teatud mööndustega ka 2101 karpa..
2105 karburaator sobib 1200 ja 1300 mootoritele - 1600 jaoks jääb igatahes lahjaks

Postitatud: 07 Okt 2005 09:27
Postitas Rocky
Millega kompenseeritakse see vahe mis tuleb peenemast lõõrist, ja kuidas kontrollida selle vaakumi süsteemi korralikku toimimist?

Postitatud: 07 Okt 2005 10:06
Postitas kenu
Algselt postitas: olaaf

2105 ja 2107 kaarburaatoritel hakati kasutama vaakum ökonomaiserit mis sulgeb mehaaniliselt tühikäigusüsteemi kui gaasi vajutada.
Kas mitte vastupidi ei olnud, paneb tühikäigu kinni, kui gaas maha lasta, st mootoriga pidurdada? Analoogia pritsungiga, kus aju ei anna pentsu peale kui mootoriga pidurdada.

Teise kambri mitteavanemist on suht kerge kindlaks teha, kui mootor pärast 80 km/t enam kiirendada praktiliselt ei suuda, siis teine kamber ei avane.

Postitatud: 07 Okt 2005 18:56
Postitas GTA
...kui mootor pärast 80 km/t enam kiirendada praktiliselt ei suuda, siis teine kamber ei avane.


:D:Dminuteada kehtib see väide pea kõikide standardsete ladade kohta.

lisan oma arvamuse: 05ja 07 vaakumiga karpa pole parem kui mehhaanilised, seda oma kapriisse elektroonika tõttu (tühikäiguökonomaiseriga karpadel), mis kulununa ja streikivana sageli küttekulu kõvasti tõstab, lubatud ozon-karpade säästu asemel.
mul on ka 1600se karburaator tähisega 2107-*******. sel on küll vaakumiga avanev teine kamber kuid tühikäiguökonomaiserit mitte (sel on elektriline benaklapp btw). küsin kas see on sama tüüpi karpa kui 2107me 1500-tel kasutatu; või on ökonomaiseriga (mikrolüliti järgi äratuntavad) karpade alumine pool tavaliste vaakumiga karpade omast erinev?

Postitatud: 07 Okt 2005 20:08
Postitas logman
Kas mitte Overspeed ei installinud armatuurile tulukest ,et näha ,millal II kamber töösse rakendub?

Siin vastuseid küsimustele ja juttu karpadest enam kui küll ,varuge aega ja keskendumist.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 650&page=1

Postitatud: 07 Okt 2005 22:04
Postitas olaaf
tulukese võib alati panna ning see pole raske. omalgi oli see peal vanal autol..
alumine osa on 2107 karpadel sama.