1. leht 3-st
Lada 2107 1600,probleem ?
Postitatud: 08 Mär 2003 19:28
Postitas UM
Jõudu Lada omanikud!Oleks vähe abi vaja,olen ise sellel teemal juba rooste läinud.Sain hiljuti ühe 2107 1600-se mootoriga omanikuks,masin ise aastast 1991 aga läbisõit ainult 34 km,isegi istmetel on veel kiled peal.Probleem selles,et see isend on seisnud siia maani ja külm on mootorile liiga teinud(vesi olevat kunagi sisse jäänud talveks).Olen mõelnud ,et kust otsast alustada aga sellest on juba kaua möödas kui sai ise viimati Lada kapoti all käidud.Äkki leidub ajusid,kes on selliste asjadega tegelenud,ma mõtlen just seisnud autodega,millistele vidinatele peaks kontrollimisel eriti rõhku panema sest elu on näidanud,et mida kauem ta seisab seda suuremad probleemid võivad tekkida,samas oleks hea teada kuidas saaks kontrollida,kui palju on mootoriplokk kahjustatud külmast.Ei tahaks mootorit nagu maha katkuma hakkata,õli oli karteris puhas(tehase oma).Ja natuke teemast mööda ka,probleem veel selles,et puuduvad dokumendid,on sõlmitud ost-müük varuosadeks aga sellega ARK-i minna vist pole mõtet.Kas on olemas mingeid varjante,et saaks dokumendid taastada ametlikult.Samas kui ei ole võimalik dokumente taastada siis kas ültse on mõttet selle autoga jändama hakkata !?
Postitatud: 08 Mär 2003 19:37
Postitas FlammablE
no seda, kas on mõtet, peaksid sina otsustama. tegu on ikkagi ühe parima ladaga, pealegi kui ta veel nii uus ka on. seda, kas ametlikult dokumente taastada saab ma ei tea, aga kui otsustad dokumendid osta, siis see läheb päris kalliks. põhimõtteliselt tähendab see, et vesi talveks sisse on jäänud seda, et mõrad on sisse tekkind, kuid võibolla polegi külm midagi teinud. ja äkki oli külmumiskindel vedelik üldse sees? las targemad inimesed räägivad, mida kõigepealt vaadata, aga survestamise teel peaks teadasaama, kas kaanes või plokis on ikkagi mõrad sees. ärge lööge, kui ma väga metsa läksin, sest ma pole kunagi ühegi ladaga tegelenud, millele külm liiga teinud.
Postitatud: 08 Mär 2003 19:42
Postitas UM
Välis vaatlusel oli näha,et veepumba juures oli midagi välja tulnud aga kust seda ei olnud aru saada.Aga mis moodi sinna rõhu sisse saab?:puzzled
Postitatud: 08 Mär 2003 19:56
Postitas FlammablE
tegelikult siis tuleks vist asi lahti võtta. aga lihtsam on nii kindlaks teha, et paned ta tööle ja vaatad, mis teeb. kui surve radikas on, siis on probleem. samuti vala lihtsalt vesi sisse, kui ta seisab. ja siis vaata, et kas ja kust tilgub.
Postitatud: 08 Mär 2003 20:47
Postitas UM
Eks homme üritan teda käivitada ja lasen vee sisse ja siis näeb aga millised kohad tuleks seal veel nüüd üle kontrollida,kui muidugi käima saan ,sest paar päeva tagasi üritasin ja jändasin mitu tundi aga ei teinud piuksugi.Säde oli ja silindrist tuli bensu haisu ka aga käima ei tahtnud minna,ei lubanud ka mitte.Mida peaks veel üle vaatama?:bouncing
Postitatud: 08 Mär 2003 22:25
Postitas Kristo
Lada mootoritel (ma ei tea kas kõigil) on üks hea asi, et plokil on selline punn. Kui vesi sisse jääb siis jää surub selle punni lihtsalt eest, ja jää tungib välja. Aga kui see punn muidugi kinni on roostetand siis ei pruugi jää seda eest ära lükata ja surub hoopis tükkis ploki lõhki.
Postitatud: 08 Mär 2003 22:40
Postitas Mel
Kas see auto on üldse kunagi arvel olnud? Kui näiteks mingil vene ajal oli, siis on ARKis alles paber kartoteek ja selle põhjal võetakse auto uuesti arvele.
Kust sa üldse sellise auto välja võlusid kui saladus ei ole? 34km

bouncing
Endale ostsin auto, mis oli seisnud 10 aastat ja samuti sai käiata nii mis hirmus, puhastada kõiki kontakte ja juhtmeid. Aga lahendus lihtsamast lihtsam, süüde oli vale.
Postitatud: 08 Mär 2003 22:57
Postitas UM
Plokki punnid on paigas,ükski pole välja löönud aga eelmised omanikud väitsid ,et asi külmus ära,silmaga vaadates tundub ainult ,et pump on vigastatud ja muidugi radikas(ka meibi).Arvel pole ta kunagi kahjuks olnud,seisis teine tollilaos ja kuna paberid läksid kaduma ja külmus mootor ka ära siis tehti enampakkumine,arvati ,et varuosadeks kõige parem.Eks see aastaarv ehmatas kõiki ära ning huvitatuid oli suht vähe.Pulli pärast sai pakkumine tehtud ja nii saimegi omanikuks aga nüüd on probleem kaelas.Tahaks ta tööle saada siis saaks ka plokki ja radika ära kontrollida aga midagi on seal viltu,ei võta vedu.Aga auto on ise nagu maasikas,kahju teist tagavaraosadeks lammutada.Oleks üht aju vaja kes nõustaks,pole ise tükk aega sellega tegelenud.
Postitatud: 08 Mär 2003 23:08
Postitas UM
Üks küsimus veel,kas kondensaatorid on Lada-del kõik ühesugused või erinevusi ka.Ma ise kõhkelen ,et see vidinas on läbi ja tuleks ära vahetada,säde tundus kuidagi nõrk olema või annab neid ka kuidagi kontrollida?:bouncing
Postitatud: 08 Mär 2003 23:13
Postitas Kristo
Minu meelest on kondekad ikka ühesugused.
Postitatud: 09 Mär 2003 18:48
Postitas UM
Jõudu!Veel üks pisike probleem:vahetasin täna bensupumbal membraani ära aga tolku ei miskit,ei vea bensu üles.Vaatasin ,et seal on mingi klappi moodi asi kui ülemise kambrikaane ära võtta,kas võib selles viga olla?Ja kas tasub sellega ültse jamama hakkata,on ta renoveeritav?:puzzled
Postitatud: 09 Mär 2003 21:02
Postitas rs racing
Kunagi jamasin ise sama autoga, ka uuega mis oli pikalt seisnud - viga oli süütepoolis, kui pimedas vaatasid, siis süütepooli otsas jooksid sinised ribad - vahetasin ära ja käis nagu ingliviiul

Postitatud: 10 Mär 2003 12:32
Postitas Landy
Originaali postitas UM
Arvel pole ta kunagi kahjuks olnud,seisis teine tollilaos ja kuna paberid läksid kaduma ja külmus mootor ka ära siis tehti enampakkumine,arvati ,et varuosadeks kõige parem.Eks see aastaarv ehmatas kõiki ära ning huvitatuid oli suht vähe.Pulli pärast sai pakkumine tehtud ja nii saimegi omanikuks aga nüüd on probleem kaelas.Tahaks ta tööle saada siis saaks ka plokki ja radika ära kontrollida aga midagi on seal viltu,ei võta vedu.Aga auto on ise nagu maasikas,kahju teist tagavaraosadeks lammutada.Oleks üht aju vaja kes nõustaks,pole ise tükk aega sellega tegelenud.
Kui asi Eestis arvel pole, siis tasub teha järgmist:
1)Koguda kokku kõik paberid, mis üldse auto kohta olemas on (sh. ostu-müügi dokumendid, tehase poolt autoga kaasa tulnud lipikud , jne.)
2)Võta kogu see kupatus kaasa ja mine ARK'i. Küsi sealt mõnd ülemust ja räägi talle jutt ära. Ehk oskavad selle uue-vana auto kohta nõu anda.
3)Takistuseks võib saad asjaolu, et esmaregistreerimise ei kuulu tüübikinnituseta (enne 1994 seda vene autodel polnud) autod.
4)Ilmselt tuleb sul maksta arvele võtmiseks samad maksud nagu uue auto puhul.
5)Uute reeglite järgi läheb passi valmistusaastaks auto esmaregistreerimise aasta ehk siis 2003!:lol
Postitatud: 10 Mär 2003 12:55
Postitas UM
Tänks Rein ja Landy!Mootorile sain eile isegi korraks hääled sisse,kui bensu otse karbussi valasin ja häälel polnud vigagi,nagu uus värk ikka.Kui ma nüüd uue bensupumba panen,kas siis on vaja eelnevalt see ülemine kamber sunniviisiliselt täita bensuga või on ta suuteline kuivalt ise bensu imema hakkama paagist?:bouncing;)
Postitatud: 10 Mär 2003 19:59
Postitas UM
SRY läheb teemast täitsa mööda! Riputaks siia pildi ka sellest saanist aga formaat läheb suureks,rikub foorumi ära.Kellel on kogemusi ““jpg““ formaadi vähendamisega ja kuidas?:(
Postitatud: 10 Mär 2003 20:17
Postitas Ardi Soovik
Väike nipp,kuidas bensiini karbussi saada ilma pumba abita.Tuleb auto pumbale otsik otsa panna ja pumbata tuulutusvooliku kaudu paaki rõhk sisse.Siis keerata otsa 5-ne polt.Praktikas olen saanud sel moel maha sõita üle 20km,enne kui vajas uut pumpamist.Mida tühjem paak seda kauem saab sõita.Samal moel saab bensiini üles kui paak on tühjaks saanud ja vajadusel ka paaki kanistrisse tühjendada.
Postitatud: 10 Mär 2003 20:57
Postitas UM
Tänks Ardi!

Probleem on juba lahendatud,ostsin uue pumba,ei viitsi selle vana risuga jännata.;)Tundub ,et hakkan selle käivitusega ühelepoole saama!:bouncingEks näpunäiteid läheb veel kindlasti vaja,sest veesärk ja radikas on veel kontrollimata:puzzled.Loodan homme saada palju targemaks,peale käivitamist ja vee sisse valamist.Eks näeb!;)
Postitatud: 10 Mär 2003 21:01
Postitas kassu
Postitatud: 12 Mär 2003 13:12
Postitas UM
Tänan Kassu,et pildid üles riputasid!:)Sain eile mootorile hinge sisse ja tiksus nagu kellavärk.

.Plokk ja radikas on terved,ainult veepump vajab vahetamist:spin.Tahaks ühte asja veel küsida,kuigi läheb teemast tiba mööda,loodan,et rahvas ei pahanda?Nimelt avastasin seal ühe vooliku,mis oli puruks ja see tuli sisselaske kollektorist,kuni kolmikuni oli kõik ok aga sealt edasi oli üks voolik puru ja ma ei suutnud leida kuhu ta peaks pistma.Üks ots kolmikust läks vaakumandurisse või midagi taolist ja sealt edasi x-kohta,see oli ok aga see teine suundus mootori tagant kuhugi pidurivõimu poole ja sinna need otsad kadusid:puzzled.Mille oma see on ja kuhu see käib?Hetkel on pime ees sellel voolikul,muidu mootor ei taha ültse töötada.Paar pisi viga on veel,tahokas,kui süüte sisse paned näitab koguaeg 7000 pööret ja kojamehed ei vunksi kuigi vesi tuleb pesurites peale küll.Vaatasin kaitsmed üle kapoti all ja puhastasin veel ära ka igaks juhuks aga tolku ei midagi.

.Võib olla suudab veel keegi nõu anda,siis jättan ehk Teie patused hinged rahule ka:lol
Postitatud: 12 Mär 2003 16:35
Postitas wax
AIAIAI

Sa seda autot müüa ei taha? Lausa kompvek
Kui kojamehed ei tööta, proovi teiste juhtmetega otse aku pealt - see elektrimootor võib olla seest roostes vms...