1. leht 1-st

Mida tulex jälgida 1,6st 1,8ks puuritud mootori ostul?

Postitatud: 02 Okt 2005 14:33
Postitas Jonx
Pakutaxe müügiks mootorit mis puuritud 1,6st 1,8ks. Olex soov osta, aga mida peax jälgima sellist mootorit ostes? Kas on yldse mõtet osta, kuna nagu kuulnud olen, ei pidavat sellised mootorid eriti vastupidavad olema..

Mootoril proovimis võimalus puudub, praegu nagu sea kotis ostmine, aga lubadus oli et kui mootor ei tööta siis raha tagasi. Yhesõnaga ise pean seda proovima ja testima oma masinal.. Siit ka jälle see sama kysimus, et mida peax vaatama taas et mitte vastu pükse saada?

Postitatud: 02 Okt 2005 14:38
Postitas Tegija
Ära osta. 1.8l ei tule ainult puurimisega siis tuleb väntvõll ka 84mm käiguga panna. Vaevalt keegi seda tavalise mootoriremondiga teeb. Sulle aetakse jama. Mootor võib olla 1.7 kui sedagi...

Postitatud: 02 Okt 2005 14:57
Postitas parmhot
Algselt postitas: Tegija
Ära osta. 1.8l ei tule ainult puurimisega siis tuleb väntvõll ka 84mm käiguga panna. Vaevalt keegi seda tavalise mootoriremondiga teeb. Sulle aetakse jama. Mootor võib olla 1.7 kui sedagi...
Kolvid 84, vänt 80 ja 1,8 olemas. Nii on tehtud küll, iseasi on see, et kui kaua kestab.

Postitatud: 02 Okt 2005 15:08
Postitas Tegija
Ei kestagi.

Postitatud: 02 Okt 2005 15:18
Postitas Jonx
Mootorist veel niipalju et tööd olid tehtud tln-s. Mootor piirivalve jaox valmistatud, et võimust ja jõudu olex. Aga täpsemad parameetrid, mis selle mootoriga tehtud on katsun anda õhtux

Postitatud: 02 Okt 2005 16:51
Postitas motamees
Algselt postitas: Jonx666

Mootoril proovimis võimalus puudub, praegu nagu sea kotis ostmine, aga lubadus oli et kui mootor ei tööta siis raha tagasi.
Mis ostetud see ostetud. Pärast ei saa sa midagi tagasi.
Kaupa võid teha vastupidi. Paned peale , proovid ära. Kui ei sobi viid kauba tagasi. Kui on korralik ja meeldib, lähed maksad raha ära.

Postitatud: 02 Okt 2005 19:45
Postitas Ardi Soovik
Pakun ka müügiks 05 mootorit puurituna 1,8-seks.Hind koos lühikeste kepsudega 2000kr,ilma kepsudeta 1000kr,siis töömaht 1,5.Ise kokku panna ei riski,silindriseinad 1,5-2,5mm paksud.Tõenäoliselt tuleks silindriseinu jahutussärgist millegiga tugevdada(kuuldavasti on betooniga seest tugevdatud).
1,8-sks saab puurida 21213 mootorit ja kui kasutatakse Fiati kolbe,siis tuleb põlemiskambrit deforseerida kas vahetihendeid või plokikaant freesides,kuna vastasel korral silindrisurve läheb soojal mootoril 20 kanti.
Igatahes sooja mootorit sel juhul mõõta ei saa,detoneerib mõõtmise käigus(rikkusin sel moel Ladaklubi kokkutulekul oma survemõõtja).

Postitatud: 02 Okt 2005 20:10
Postitas Moss
Betooni on jah kasutatud aga saadaval on ka spetsiaalseid plokitäitjaid (block filler) just sellisteks puhkudeks. Näit: http://www.jegs.com/cgi-bin/ncommerce3/ ... rmenbr=361

EDIT:Aadress muudetud

Postitatud: 02 Okt 2005 20:30
Postitas karel
endal on 213 plokk puuritud 1,8 kasutades mingeid vene kolbe, silindri survet mõõtnud ei ole, kuid arvutuslik surveaste jääb nac alla 10. Kannatab detoneerimata isegi 92 benaga sõita. Kas fiatil on siis mingid kõrgemad kolvid või:puzzled.

Postitatud: 02 Okt 2005 20:55
Postitas olaaf
et siis kolvikäik 84 ja kolb 82?

Postitatud: 02 Okt 2005 21:38
Postitas Ardi Soovik
Kolvikäik on sõltuv vändast,ehk 03 vända puhul 80mm.Probleem lihtsalt selles,mida suurema läbimõõduga silinder,seda suurema süvendiga on kolb.
76mm on sile kolb,79 on väikse süvendiga ,82mm kolvil juba suurem süvend,aga Fiati kolb kahjuks pealt sile.