1. leht 1-st

kerge hooratta müüt

Postitatud: 26 Sept 2005 09:08
Postitas olaaf
Kuna eile öösel sai alla visatud kerge hooratas, siis otsustasin ka siin kogemustest kirjutada:

kohaltvõttes pole pmst vahet, ainuke vahe tekkis kolmandaga mäest üles, kus auto ületas eelseisva takistuse mängleva kergusega, samuti on kiirendamine nüüd veelgi konkreetsem..

seega jutud et peab sidurit libistama ja ei saa kohalt ära on valed.
hooratas on kergemaks treitud ka siin voorumis oleva joonise järgi.

........hoogu juurde.....

Postitatud: 26 Sept 2005 10:36
Postitas logman
No siis on ju kõik nii nagu peab: kiiremini pöörded üles ,veel kiiremini alla.
Pidurdusmaa peaks nüüd käiguga pidurdades oluliselt lühenema.

Postitatud: 26 Sept 2005 12:49
Postitas Ardi Soovik
Mina ei jõudnud oma kergema hoorattaga ära harjudagi,enne võtsin maha.Mul oli küll probleem tunnetusega,kuna kohalt võttes kippus välja surema (suvecamp vigursõit).Mootori pöörded läksid küll maru ruttu üles.
Muidugi oli see hooratas ka väga kergeks tehtud.
http://www.pilt.ee/photo/199842/13436184/
Ja kuna kasutusmugavus puudub,siis on ta müügiks 500kr eest koos sidurikorvi ja -kettaga(GB)

Postitatud: 26 Sept 2005 14:13
Postitas olaaf
ei näe pilti,
ehk saad ära kaaluda :)

eelnevates teemades läbikäinud tippkiiruse vähenemist ei täheldanud - 4käik 6000rpm 150km/h spidoka järgi ning ca 11 sekki sajani :D

omaltpoolt pakun et tippkiirus hoopis kasvab hooratta kergendamisega kuna see mass mida pidevalt ringi peab ajama väheneb ning sellega seoses vähenevad ka kaod :)

Postitatud: 26 Sept 2005 17:00
Postitas Ardi Soovik
Parandasin lingi ära.Küsimus polegi niiväga kaalus vaid kohast kust kaalu vähendatud.1g servast annab inertsivähendust rohkem kui 100g tsentri juurest.Nagu pildilt näha on eemaldatud metalli hammasvöö kõrvalt ja alt maksimaalselt,hammasvööle jäetud vaid pisike kandev riba.

Postitatud: 28 Sept 2005 17:41
Postitas skahar
Algselt postitas: Ardi Soovik
Parandasin lingi ära.Küsimus polegi niiväga kaalus vaid kohast kust kaalu vähendatud.1g servast annab inertsivähendust rohkem kui 100g tsentri juurest.Nagu pildilt näha on eemaldatud metalli hammasvöö kõrvalt ja alt maksimaalselt,hammasvööle jäetud vaid pisike kandev riba.

vahe ongi selles, kui palju on hooratast kergendatud!
kui sa orig. võtad 1kg maha on ok, aga kui sul hooratas kaalub seal ~5kg! (VFTS'idel) siis sellega juba annab tänavaliikluses sõita!

Ardi oma kaalubki umbes nii palju-või....!?
Samas, palju oleneb materjalist, ise pooldan malmi, sest kui juhtub midagi, siis see ei lenda kubemesse vähemalt...
terasest aga....ohtlik!

Postitatud: 29 Sept 2005 22:30
Postitas tuhajuhe
See 5kilo no küll palju pusse pandud;)

Postitatud: 30 Sept 2005 11:47
Postitas olaaf
igatahes nüüd on tõestatud ära et tippkiirus mitte kuidagi moodi ei lange..
eile sai türilt tagasitulles proovitud

Postitatud: 30 Sept 2005 15:41
Postitas Moss
Algselt postitas: olaaf
igatahes nüüd on tõestatud ära et tippkiirus mitte kuidagi moodi ei lange..
eile sai türilt tagasitulles proovitud
Palju tuli kiiruseks? :rolleyes

Postitatud: 30 Sept 2005 17:09
Postitas põletaja
Algselt postitas: olaaf
igatahes nüüd on tõestatud ära et tippkiirus mitte kuidagi moodi ei lange..
eile sai türilt tagasitulles proovitud
huligaan

Postitatud: 01 Okt 2005 13:37
Postitas driver1
Kus kohas sa hooratast tasakaalustada lasksid?

Postitatud: 01 Okt 2005 21:35
Postitas Ardi Soovik
Mina saingi sellisena.Aga arvatavalt saaks tasakaalustada rattatasakaalustus pingis.

Postitatud: 01 Okt 2005 22:46
Postitas logman
Kas siis rattapingid alla 5gr kah võimelised seda asja määrama? :puzzled

Postitatud: 02 Okt 2005 08:31
Postitas tiit
Enamus on võimelised küll. Saab panna 5-ni ümardama ja seda tavaliselt kasutatakse

Postitatud: 02 Okt 2005 08:34
Postitas Ardi Soovik
Ja lisaks veel jõuõlg.See mis hooratta servast 10g on velje läbimõõtu arvestades 5g.Arvatavalt ei sobi ikkagi see meetod.

Postitatud: 02 Okt 2005 11:09
Postitas driver1
:D no rattapink pole ikka päris see kuigi on tehtud jah