1. leht 1-st
UUS karbuss?
Postitatud: 23 Sept 2005 21:02
Postitas taux3
Niisiis, soetasin poest uue karpa ,01 oma ,endal autoks lada 21051, probleem selles , et enne oli sellele peale aretatud mingi närakas 03 -me karpa (1200 -sele mootorile?) ja selgi kõik mutri ja kruvi otsad üle keeratud...jumal teab mida tehtud....bensu kulu oli 15 sajale trassil....ja halvasti töötav mootor...
niisiis ,installilin selle uue karpa peale ja masin käib nagu kell:D , kuid bensu kulu ikka 10 sajale(kas ei peaks vähemalt olema ~7,5 -8 sõites u. 85 km/h ?):puzzled
ei julge nagu kusagile teenindusse rakveres minna ,et asja nati timmida:kuri
papil tuttav kes sai oma 05 -e 6l /100 -le võtma (4 käiku, stock lada) too mees karpade spetsialist ,kuid oh häda ,viinakurat sai mehe üle võitu
ahjaa...mul veel installimatta el. ventikas...praegu mehaaniline...
oli kyll pikk jutt , s.tt jutt aga mida te arvate asjast , mida soovitate teha? tahaks ju ikka bensu kulu kontrolli alla saada ...

Postitatud: 23 Sept 2005 22:15
Postitas Raxo
Teenindusse ei ole mõtet minna, kui tahad väga täpselt ära timmida, seal panevad niikuinii ainult tunde järgi paika.
Ei tea, kas see Rakvere spetsialist oli sama, kelle juures laizk käis?
Postitatud: 23 Sept 2005 22:22
Postitas taux3
fuc. ma käisin arki vastas toyotsis toyotal süüdet ja karpat laskmas sättida..180 raha ja 60.min. pärast vaatasin kodus järgi et enda tehtud märkide järgi olukord täpselt sama...natuke oli üht teist ainult puhastatud...
on äkki kellegil rakveres mõni tuttav karpa spetsialist?
Postitatud: 24 Sept 2005 02:21
Postitas laizk
hm... sai jah tõesti kunagi käidud rakveres mehe juures.
muidugi minu probleemid olid nagu vene masinal ikka - poltergeist.
aga mees oli bueno ja kontrollis stendis kõik üle:D
mehe asukohast mäletan nii palju, et tarva juurest tuli tallinna poolt alla paremale keerata ja siis jupi maad sõita:P
Postitatud: 25 Sept 2005 22:29
Postitas Laurimetall
Igaks juhuks mainin ,et kütusekulu ei sõltu ainult karburaatorist.Vaid ka paljudest muudest asjadest näiteks veermikust ja pidurisüsteemist. Lisaks mõjutab ka see ,kui palju träni kaasas on ,sõitjate arv ,tuule suund ,väljalaske süsteem jne.Kuskil siin foorumis oli keegi tubli inimene välja kah kirjutanud .
Postitatud: 25 Sept 2005 23:18
Postitas logman
Karbuss kahjuks jah vaid kütte nõristamiseks ,rohkem sõltub ikka muust:
http://my.tele2.ee/dr/auto/kytus/ (seda vist Laurimetall silmas pidas....

)
Postitatud: 25 Sept 2005 23:44
Postitas Raxo
Algselt postitas: logman
Karbuss kahjuks jah vaid kütte nõristamiseks ,rohkem sõltub ikka muust:
http://my.tele2.ee/dr/auto/kytus/ (seda vist Laurimetall silmas pidas....

)
Sinna nimekirja saaks veel lisada odavad rehvid, mille veeretakistus on
väidetavalt suurem kui kallimatel ja kvaliteetsematel rehvidel.

Postitatud: 26 Sept 2005 20:18
Postitas taux3
nojahh...kui nüüd juba nii ükskasjalikult peensusteni ,siis küll, iga pisiasi annab kokku ühe suure...
siiski veel on vahetamatta jahutussüsteem , mis hetkel mehaaniline , kuid usun ,et sellest juba oleneb ka VÄGA palju...
tänan siiski kõikide nõuannete eest!!!
Postitatud: 26 Sept 2005 21:26
Postitas ladacruiser
Minuteada sõltub karpas kütuse võtmine düüsidest.
Kui väiksema avaga düüsid, siis võtab vähem kütet
Tean meest, kes vene ajal pani 051'e karbussile väiksed düüsid ja reguleeris kütuse taseme hästi madalaks.... tulemus oli ca 4,5L saja peale.
Aga asja miinus oli see, et maantee peal veokatest mööda ei saanud

Oli liiga tuim.
Minu masin on 053 - 03 mootor ja 01 käigukast ja tagasild.
Maantee peal kütusekulu rahuliku sõiduga (90km/h) ca 8L, üle selle ja möödasõitudega püsivalt kiiret sõitu tehes (110+km/h) 10+L.
Vene ajast on jäänud seadistus 76 bentsu peale, ehk siis plokikaanel 2 tihendit ja metallleht vahel

Postitatud: 26 Sept 2005 21:53
Postitas krysto
Algselt postitas: Ladacruiser
Minuteada sõltub karpas kütuse võtmine düüsidest.
Kui väiksema avaga düüsid, siis võtab vähem kütet.
aga äkki paneme düüsidele mingid asjad ette, siis ei võta ju ültse bena

Postitatud: 26 Sept 2005 22:13
Postitas ladacruiser
Algselt postitas: krysto
aga äkki paneme düüsidele mingid asjad ette, siis ei võta ju ültse bena
just just

Postitatud: 06 Okt 2005 18:54
Postitas arvi100
Algselt postitas: Raxo
Sinna nimekirja saaks veel lisada odavad rehvid, mille veeretakistus on
väidetavalt suurem kui kallimatel ja kvaliteetsematel rehvidel.
Kusjuures ongi nii.Eelmisel suvel sõitsin poolpiduste talve -
kummidega Taifun 2000(mingi saksa bränd),sain keskmiseks
küttekuluks 7,0 vahest isegi 6,8.Kuid nüüd on all Master
Novad(prott) ja kulub nüüd 7,7-7,9 100-le km.
Moto 1200,reduktor arvuga 4,3.
Postitatud: 06 Okt 2005 21:02
Postitas reyvzz
kui tahad minna rakveres karpat regullima, siis see mees kellest laizk rääkis asub Õie 6. Minu autol pani ka see sama mees karpa paika ja mina jäin rahule.
Postitatud: 07 Okt 2005 12:34
Postitas taux3
kohe-kohe peale palgapäeva üritan leida ja peale installida el.ventika,
krt mul ju ka praegu taga tugeva mustriga m+s protikas ,äkki hoopis sellest see küttekulu,

kui need vahetatud saab ja asi paremaks läheb siis:)
kui ei siis > Õie 6.
Postitatud: 09 Okt 2005 14:06
Postitas kopec
Rakveres on veel üks tore mees-Bachmann.Elab Liiva tn lõpus(3keska vastas asuv tänav)Tel-5541789.