kysimus sierra kohta MINGI KLÖBIN
kysimus sierra kohta MINGI KLÖBIN
kysimus sierra kohta MINGI KLÖBIN
Pole kll lada aga auto ikkagi.Tegu on siis 2.0 doch mootoriga sierraga ja kysimus selline:Ommikul kylmalt masinat käima pannes pole kuulda mitte mingit klöbisemist aga nii kui soojeneb mingipool minutit akkab teatud pööretel kostuma mingit kahtlast klöbinat.Tyhipööretel seda pole aga annad veic kaasi ja juba ongi kuulda ja kestab mingi 2000-2500 pöördeni(täpselt ei tea kuna omal tahhoka asemel armatuuris kell) ja siis kaob ära.Eriti ei taha uskuda et saalede viga kuna olen ca 500 kilti juba söitnud ja pole muutunud midagi
Palun andke oma nöu selle kysimuse kohta!
Palun andke oma nöu selle kysimuse kohta!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Midagi on ikka jamasti. Ja just nimelt "midagi" ,sest siin väga raske lihtsalt jutu põhjal õiget vastust anda. Räägin juhusest:
Mu bussil hakkas kah kunagi sügisel midagi kahtlaselt tiksuma. Diiselmootoriga siis tegemist....
Sai ikka tuhandeid kilte selle klõksuga sõidetud ja läks aegamisi valjumaks. Kahtlustasin kõigepealt nukivärki ,aga klapivahed olid säilinud. Kiskusin siis mingi aja pärast põhja alt ära ,kepsusaaled nagu uued.
Ühel hetkel tuli surve jahutusse ,aga polnud aega kaanetihendi vahetust teostada ,tööl algasid kiired ajad ,kevad ukse ees. ,ostsin muudkui uut moosi radikasse ja üle 70 km/h ei sõitnud. Niimoodi liikus suht talutavalt. Suve algul siis võtsin mootori ette.
Lõpptulemus oli selline ,et praegu vedeleb seesama plokk kodus seina ääres ,põhjuseks ühe silindri ränk kulumine. Asi algas tegelikult kusevast pihustist ,millest sirtsutatud täielikult põlemata küte silindriseintelt määriva õli lihtsalt maha pesi. See mootor ei andnud isegi lonkamisega märku ,et ühe püti tiheduse või pihustiga asi pahasti. Ainult mingine tiks kuskil.....
Kolb kolksus vastu hülsiseinu!
Nõu küsid? Mina alustaks klapikambrikaanest. Edasi karter. Ja siis plokikaas. Muudmoodi sotti ei saa kas nukivärk ,keps ,kolvisõrm või "kolb risti" nagu mul juhtus.
Mu bussil hakkas kah kunagi sügisel midagi kahtlaselt tiksuma. Diiselmootoriga siis tegemist....
Sai ikka tuhandeid kilte selle klõksuga sõidetud ja läks aegamisi valjumaks. Kahtlustasin kõigepealt nukivärki ,aga klapivahed olid säilinud. Kiskusin siis mingi aja pärast põhja alt ära ,kepsusaaled nagu uued.
Ühel hetkel tuli surve jahutusse ,aga polnud aega kaanetihendi vahetust teostada ,tööl algasid kiired ajad ,kevad ukse ees. ,ostsin muudkui uut moosi radikasse ja üle 70 km/h ei sõitnud. Niimoodi liikus suht talutavalt. Suve algul siis võtsin mootori ette.
Lõpptulemus oli selline ,et praegu vedeleb seesama plokk kodus seina ääres ,põhjuseks ühe silindri ränk kulumine. Asi algas tegelikult kusevast pihustist ,millest sirtsutatud täielikult põlemata küte silindriseintelt määriva õli lihtsalt maha pesi. See mootor ei andnud isegi lonkamisega märku ,et ühe püti tiheduse või pihustiga asi pahasti. Ainult mingine tiks kuskil.....
Kolb kolksus vastu hülsiseinu!
Nõu küsid? Mina alustaks klapikambrikaanest. Edasi karter. Ja siis plokikaas. Muudmoodi sotti ei saa kas nukivärk ,keps ,kolvisõrm või "kolb risti" nagu mul juhtus.