1.7 mootori ehitus
Postitatud: 25 Dets 2025 16:02
Tere!
Olen mõnda aega tegelenud mootori ehitusega, käinud ka tegemas jõutõmbeid, tulemuseks mootorist 70kw ja 140 Nm.
Mõtted liiguvad, et äkki on võimalik veel natuke juurde saada.
Mootoril on originaal väljalaske kollektor ja püksid, Sisselase originaal ja kanalid suuremaks tehtud ja solex 21073.
Plokikaas 21011 on enda teadmiste põhjal porditud ja jäetud originaal klapid, nende kuju pole muudetud.
Nukkvõll on peal 266/246 9.25mm.
Alumine osa on originaal jupid ja plokk kolvi servaga tasa.
Sellise seadega on need jõunumbrid.
Praeguseks on kaan maha võetud ja mõõtmised tehtud ja lihvitud kaanest 0.8 maha ja surveaste peaks tõusma 9.0:1 pealt 9.3 peale ja nii mõõdetud, et ei peaks tegema klapipesasid kui nukka vahetab.
Nukka vahetusel on mõttes kasutada 272 9.6 mm (mis oleks võimalik saada) või kasutada midagi 256 10.5mm ( mida hetkel ei tea kust saab).
teine mõte, muuta ka klapid ära.
Üldpildis kas ja kui palju võiks juurde anda. Väändemoment võiks jääda ikkagi sinna 3 ja 4 tuhande vahele.
Kas on mõtet muuta nukkvõlli?
Muuta ainult klappe ja jätta nukkvõll samaks?
muuta mõlemat?
või teha midagi muud veel?
Olen mõnda aega tegelenud mootori ehitusega, käinud ka tegemas jõutõmbeid, tulemuseks mootorist 70kw ja 140 Nm.
Mõtted liiguvad, et äkki on võimalik veel natuke juurde saada.
Mootoril on originaal väljalaske kollektor ja püksid, Sisselase originaal ja kanalid suuremaks tehtud ja solex 21073.
Plokikaas 21011 on enda teadmiste põhjal porditud ja jäetud originaal klapid, nende kuju pole muudetud.
Nukkvõll on peal 266/246 9.25mm.
Alumine osa on originaal jupid ja plokk kolvi servaga tasa.
Sellise seadega on need jõunumbrid.
Praeguseks on kaan maha võetud ja mõõtmised tehtud ja lihvitud kaanest 0.8 maha ja surveaste peaks tõusma 9.0:1 pealt 9.3 peale ja nii mõõdetud, et ei peaks tegema klapipesasid kui nukka vahetab.
Nukka vahetusel on mõttes kasutada 272 9.6 mm (mis oleks võimalik saada) või kasutada midagi 256 10.5mm ( mida hetkel ei tea kust saab).
teine mõte, muuta ka klapid ära.
Üldpildis kas ja kui palju võiks juurde anda. Väändemoment võiks jääda ikkagi sinna 3 ja 4 tuhande vahele.
Kas on mõtet muuta nukkvõlli?
Muuta ainult klappe ja jätta nukkvõll samaks?
muuta mõlemat?
või teha midagi muud veel?