1. leht 1-st
Õli pump
Postitatud: 02 Apr 2002 09:35
Postitas vvc
Hei!
Nii mida õli pumbaga teha, et ta korralikult hakkaks õli ringi ajama?
Postitatud: 02 Apr 2002 09:55
Postitas wax
Vana õlipumbaga pole midagi teha. Võta uus ligi!
Postitatud: 02 Apr 2002 16:55
Postitas Priidic
eks ta nii kipub olema jah:D
Postitatud: 09 Apr 2002 02:22
Postitas Ardi Soovik
Kõik õlipumbad tuleks ringi teha,kuna
õlipumba vedava võlli otsast kipuvad nuudid maha minema.Selle tõttu jooksevad kokku üle 50% Ladade mootoritest,30% jooksevad õlita sõitmise tõttu ja ülejäänu moodustavad kehv remont(väntvõlli lihvimine),rämpsõli,õlifilter jms.
Õlipumba ringitegemisel tuleks lasta
võlli ülekanne teha nt.nelikandi peale või
jämedamate nuutide peale vms.
Postitatud: 17 Mai 2002 20:24
Postitas tuhajuhe
olen teinud topelt pumpa ja ka nuudi otsi ringi
Postitatud: 21 Nov 2002 18:29
Postitas eero124
võiks kasutada f sierra õli pumpa. Seda sama pumpa kasutatakse ka f tansitil .
Tegemist on rootor pumbaga ja need on ju igavesti ületootlikud! Probleem on see, et rõhu määrab pumbas olev klapp. Tegelt peaks seda ka näppida saama.
Postitatud: 14 Mai 2003 19:45
Postitas jeejee
kas see transiti õlipump nii lambist kah läheb sinna külge??????? ja missugune see topelt pump välja näeb???? kuskil topicus oli räägitud ka mingitest ralli õlipumpadest, äkki keegi oskab midagi öelda nende kohta ka
Postitatud: 19 Mai 2003 23:32
Postitas jeejee
Kas tõesti keegi ei oska mulle ralli õlipumpadest midagi rääkida??????
Kui head on? Kust saaks ja palju maksab?:puzzled
Postitatud: 21 Mai 2003 03:45
Postitas hellzix
Olen näinud Eestonial kuivkarteril roolivõimupumpa.Aga muidugi oli ka reduktsiooni klapp olemas.
Postitatud: 07 Aug 2003 19:34
Postitas mikk006
tuhajuhe palju võimsama õlipumba tegemine maksab tahaks osta sest mu oma vana on päris kulunud
Postitatud: 08 Aug 2003 10:16
Postitas wax
võimsam pole alati parem !
võimsama õlipumba puhul on see risk, et pumpab nii suure hoolega õli üles, et mingil hetkel jätab alumise poole kuivale. siis on BYE-BYE saaled ja vänt

Postitatud: 08 Aug 2003 11:53
Postitas 2107
Ega siis vänt ja saaled õli sees ei ligune!?:D
Postitatud: 08 Aug 2003 14:58
Postitas mikk006
asi pole mitte õlituses vaid tahan panna
külge õli radikat mis jahutaks õli ja siis oleks vaja paremat pumpa sest õli peab enne filtrit radikast läbi käima ja külmalt käivitades puudub õlirõhk natuke kauem
mis pole hea saaledele

Postitatud: 09 Aug 2003 13:02
Postitas tuhajuhe
Üldiselt seda küll,et kui ikka rõhku ei ole tuleb mootori remondi peale mõtlema hakata.Kunagi tehti rallikatele topelt pumpasi,aga loobuti.Kuna mootor töötab ikkagi suurtel pööretel ja see õli kogus mida läbi saalte pressiti ei tulnud kasuks.Sest see saalte vahelt läbi pressitav õli kogus hakkas hoopis saalesi vahelt välja pesema.
Aga õli surve kaob reeglina kõige ennem väikse võlli saalte vahelt.Kõige ligem võll pumbale on see mis käitab õlipumba ja süüte jägaja.Keti või rihma surve on ühes suunas siis need saaled kuluvad loperguseks ja laseb teisest äärest surve vabalt välja.Kellel on 05 mootor saab lihtsamalt kontrollida saalte seisukorda.Laske rihm lõdvaks ja loksutage käega võlli pigutamisele vastas suunas.
Tehakse veel üks vale liigutus.Pannakse pumba reduktsiooni klapile seib alla,arvates et saab nii õli survet tõsta.Tõstab küll,aga külma õli puhul talvel eriti.On isegi olnud juhus kus paksu ja külma õliga pressib filtri kopsiku valtsitud äärest lõhki.Ja kui õli on soe ja vedelam,kaob ikasugu lõtkude ja loksude vahelt minema ikkagi.