Jahutuse anomaalia
Postitatud: 25 Mai 2024 17:45
Mure nimelt jahutusega, kiirendamisel ja möödasõidul kipub keema minema.
Esmalt oli veepumba otsas 6-e labaga tiivik ja aastaid probleeme polnud. Ühel hetkel hakkas järsku ilmnema üleval mainitud probleem. Siis vahepeal lendas tiivik puruks koos tuulekojaga ja panin elektrilise peale tagasi. Viga ikka sama. Vahetatud veepumpasid, radikas sai pandud tagasi vasest, vahepeal oli alumiiniumradikas ja peale seda hakkasid probleemid tekkima nagu.
Termostaadil sisu nüüd välja võetud, elektriline ventikas eraldi lüliti all ja uhas koguaeg ka viimasel katsetusel, jätkuvalt läks keema korraks kiirendades. Sõita rahulikult 8-90ga on normaalne.
Süüdet näpitud, klappe regullitud, miski pole muutunud. Jahutussüsteem puhas, radikas puhas.
Mõtted otsas, ehk keegi oskab kaasa rääkida?
Varem pole sellist jama olnud, kannatas sõita 140-150ga ja miskit ei juhtunud, nüüd hakkab juba 110ga temp tõusma kiirelt.
Esmalt oli veepumba otsas 6-e labaga tiivik ja aastaid probleeme polnud. Ühel hetkel hakkas järsku ilmnema üleval mainitud probleem. Siis vahepeal lendas tiivik puruks koos tuulekojaga ja panin elektrilise peale tagasi. Viga ikka sama. Vahetatud veepumpasid, radikas sai pandud tagasi vasest, vahepeal oli alumiiniumradikas ja peale seda hakkasid probleemid tekkima nagu.
Termostaadil sisu nüüd välja võetud, elektriline ventikas eraldi lüliti all ja uhas koguaeg ka viimasel katsetusel, jätkuvalt läks keema korraks kiirendades. Sõita rahulikult 8-90ga on normaalne.
Süüdet näpitud, klappe regullitud, miski pole muutunud. Jahutussüsteem puhas, radikas puhas.
Mõtted otsas, ehk keegi oskab kaasa rääkida?
Varem pole sellist jama olnud, kannatas sõita 140-150ga ja miskit ei juhtunud, nüüd hakkab juba 110ga temp tõusma kiirelt.