1. leht 1-st

Blokk katki või terve?

Postitatud: 02 Mär 2003 15:03
Postitas Mel
Sain 1,5-se mootori, eelmine omanik arvas, et blokk on katki, vist külmetanud, aga polnud väga kindel ka katki olekus. Mootor oli aga täiesti lahti võetud.
Seega, kas on võimalik kuidagi kindlaks teha, kas blokk terve või katki, ilma mootorit kokku panemata?
Silmaga vaadates ei paista küll kuskil midagi viga olevat.

Postitatud: 02 Mär 2003 18:14
Postitas tuhajuhe
Aga mille järgi eelmine omanik siis otsustas et plokk katki?Kui on ikka katki siis saab ka ilma kokku panematta,kuid mõned tetailid tuleb ikka peale keerata või raud plaadid teha.

Postitatud: 02 Mär 2003 22:24
Postitas Mel
Eelmine omanik ütles, et surve tuli jahutussüsteemi. Ma pakkusin näiteks ka plokikaane tihendi varianti, kuid vana oli veendunud, et külm liiga teinud.
Lisaks kolvid, kepsud, vänt on küljes.
Kui on ikka katki siis saab ka ilma kokku panematta,kuid mõned tetailid tuleb ikka peale keerata või raud plaadid teha.
Viitsid rääkida kuidas?

Postitatud: 02 Mär 2003 22:42
Postitas sigle
Ma ei tea, mida teadjamad mehed räägivad, aga minuarust võis vanal hoopis plokikaas psses olla, seda juhtub nagu tihemini

Postitatud: 03 Mär 2003 11:34
Postitas skahar
Originaali postitas sigle
Ma ei tea, mida teadjamad mehed räägivad, aga minuarust võis vanal hoopis plokikaas psses olla, seda juhtub nagu tihemini
Kaant saab ju survestada, kuid ka blokki ennast peaks ju saama!?
nii mina kontrollix:)

Postitatud: 03 Mär 2003 19:25
Postitas tuhajuhe
Keerad plokile kaane peale.Veepumba asemele keerad(teed eelnevalt)metall plaadi.Kaane küljes olevale kolmikule paned ühe otsa kinni ja teisest kallad vee sisse.Ning paned selle otsa ka kinni,aga nii et saaks õhu surve sisse lasta.Ja kui nii ei näita siis tuleb küünla august survestada mootor,kõik neli üks haaval.Muidugi nii naljalt ploki lõhki ei löö et pragu näha ei ole.Kui muidugi 03 ei ole puuritud 06-ks.

Postitatud: 03 Mär 2003 22:45
Postitas Mel
Kui suur peab õhu surve olema?

Postitatud: 04 Mär 2003 21:23
Postitas olaaf
Küll - küllale liiga ei tee..
:D
palju on niipalju pane, ega plokk katki ei lähe ;)

Postitatud: 08 Mär 2003 18:13
Postitas Mel
Tänan nõuannete eest!

Postitatud: 15 Mai 2003 20:45
Postitas marks
aga kuidas auto peal oleval mootoril ploki korrasolekut kontrollida?:puzzled

Postitatud: 15 Mai 2003 20:53
Postitas serbin
Esialgne postitaja marks
aga kuidas auto peal oleval mootoril ploki korrasolekut kontrollida?:puzzled
eks ikka vesi sisse ja mootor tööle ja siis vaadata kas kuskilt jookseb ja kas vesi kaob ära ja kui vesi silindrisse jookseb siis on seda sumbutist tuleva auruna näha ajab hullult valget auru välja

asjale tuleb läheneda loogiliselt ega siin mingeid ime nippe ei ole kuidas seda kindlaks teha :spin

Postitatud: 15 Mai 2003 20:56
Postitas marks
mul satub vesi kuidagi moodi õliga segamini

Postitatud: 15 Mai 2003 21:10
Postitas serbin
üks võimalus on kindlasti plokikaane tihend aga tõmba mootor laiali ja uuri;)

Postitatud: 20 Mai 2003 18:10
Postitas zigullivend
mul oli sama kamm. mootor võeti lahti, plokikaane tihend ja kõik need muud tihendid seal külgede peal vahetati ka.

Postitatud: 15 Jaan 2007 22:31
Postitas hautz
kas siis võib hakata lekkima kui on plokikaanelt 2mm maha
lastud ja ei ole tugevdatud?

Vesi 4.silindris.

Postitatud: 06 Sept 2008 13:39
Postitas SexSix
Tegu küll FIAT 2000TC mootoriga aga siiski küsin.Nüüd teist korda ei jõudnud starter käima vedada,nigu kännu taga kinni(mingis kindlas asendis).Kuna kunagi küünlaid maha keerates oli 4.silindri oma punaka varjundiga siis täna keerasingi 4.küünla maha.Märg(vesi).Ja starterit andes läks käima(starter jõudis surnud seisu üle tõmmata.Samas lõi küünlaaugust udupive välja).Küünal tagasi ja käivitub ja käib kui kell.Pika seismise järel nüüd siis teistkortselt selline jama.Tundub,et väntvõlli(kolvi,sisse-ja väljalaskeklapi)mingis asendis satub silindrisse vesi.
Surved 12,2;12,3;12,9 ja 4.silindris 12,3.
VARJANDID?

Postitatud: 06 Sept 2008 18:49
Postitas posta84
Algselt postitas: SexSix
Tegu küll FIAT 2000TC mootoriga aga siiski küsin.Nüüd teist korda ei jõudnud starter käima vedada,nigu kännu taga kinni(mingis kindlas asendis).Kuna kunagi küünlaid maha keerates oli 4.silindri oma punaka varjundiga siis täna keerasingi 4.küünla maha.Märg(vesi).Ja starterit andes läks käima(starter jõudis surnud seisu üle tõmmata.Samas lõi küünlaaugust udupive välja).Küünal tagasi ja käivitub ja käib kui kell.Pika seismise järel nüüd siis teistkortselt selline jama.Tundub,et väntvõlli(kolvi,sisse-ja väljalaskeklapi)mingis asendis satub silindrisse vesi.
Surved 12,2;12,3;12,9 ja 4.silindris 12,3.
VARJANDID?
Silinder jookseb kuskil vett täis kui kolb on ASS-is. Kas sõidu aeg jahutus vedelik kaob? Kas summutist sooja mootori korral ka auru tuleb? Plokikaanetihend, kaas või plokk annab kuskit läbi!! Võiksid sooja mootori korral silindrit survestada kui kolb on alumises surnud seisus.

Postitatud: 06 Sept 2008 19:38
Postitas SexSix
Silindrisse jookseb jah NATS vett.Seistes ja sõiduaeg vedelik kaob(seepärast vesi sees),aga radikast või lõdvikust on ka leke.Sumbutajast auru nagu ei pane tähele aga pika kihutamise peale tekkivad vee-õli segused täpid tagapaneelile(mootor ajab hirmsasti õli välja ja ka vesi tilgub kuskilt radika ja lõdviku vahelt.ASS vist alati mingi klapp avatud?

Postitatud: 06 Sept 2008 21:00
Postitas posta84
Komprimeerimis taktil ASS-it ÜSS-i ei ole klapid lahti ja kui sinna jookseb vett siis ongi sil. kinni. Ega sa enne ei näe viga kui kaane maha võtad. Siis on olemas spets vahendid Leak Finder, peale pihustades jne. Seal on veel teisi vigu kapoti all nagu sa ütlesid siis kui mootor pole nii tähtis ja kaant ei viitsi maha võtta siis võid proovida jahutussärgi lappijat sisse valada ja ehk jääb pidama.

Mootor siiski tähtis!

Postitatud: 07 Sept 2008 08:50
Postitas SexSix
Mootor piisavalt haruldane (auto ka),et ei tahaks vanarauda saata!Ja nendesse igasugustesse "lisadesse" usku pole.Veel eriti kui mootor kord 100c juures sealsamas jälle miinuskraadide juures.Metall mängib.Kunagi VAZ-il oli vesi sees ja külmus sisselaskekollektor puruks(pragu).Loodan,et plokk ja kaan terved.