2105 karpa probleemid

2105 karpa probleemid

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

2105 karpa probleemid

Postitus Postitas Matteb »

2105-1107010-20

Kellel sama karpa 1.3 mootoril, rääkige mis düüsidega teil masin töötab rajal hästi

Endal jääb segu rikkaks, kahtlen et remontkomplekti praaki saanud või üldsegi valed düüsid või mingi kolmas mure

uute küünaldega käib edevalt kuid on ka muid probleeme
kambri panin 6.5 paika düüsi kõik puhtaks jne aga täisgaasiga peale 4-5s täisgaasi hoides kurvis poob kinni nagu kütet ei saaks. Bensupump võib jätta kambri vaeseks või tegu karpaga? Hetkega taastub ning saab uuesti põhja vajutada

teine mure on kohapeal alguses hakkab välja surema nagu oleks õhuleke kuskil, annad gaasi hoiab pöördeid ning siis sureb ära ajapikku. Peale pähe andmist kadus jälle ära ja jäi käima.
*
Võtan lähipäevil lahti jälle äkki sitta täis jälle kuid see ei seletaks täisgaasiga sõitmise probleemi ega küünlaid.
Ehk oskate ka öelda milleks pildil olev õhuvõtuava on?
Pilt
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Re: 2105 karpa probleemid

Postitus Postitas ando »

Kui mootor on originaal, siis ei ole mõtet isetegevust teha. Originaaldüüsidega ja kõikide toimivate süsteemidega karburaator peaks olema täiesti adekvaatne.

Remontkomplekti düüse ei soovita kasutada - numbrid peal ei pruugi vastata reaalsusele ega mootori vajadustele.

Mis puudutab kurvis kütusesegu muutust, siis tegu on klassikalisele Ladale paigaldatud karburaatori eripäraga, kus ujukiruumi eluolu on mõjutatud tsentrifugaaljõust. Ühele poole kurvides on lahja, teisele poole rikas - see on paratamatus!

Tabeli järgi saad düüsid kõige õigemini valida, eelistada tasub originaale ning samuti veenduda, et need oleksid õigetesse kambritesse keeratud.
Pilt

Minul on olnud probleeme kütuse lõppemisega teise käigu lõpus, lahenduseks oli tootlikum kütusepump. Aga tegu pole ka originaalmootoriga.
Jõud taga, peab minema.
m
Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 2105 karpa probleemid

Postitus Postitas Matteb »

Tänud vastuse eest, sarnane asi on mul teise käiguga samamoodi. Kohapeal võib põhjas hoida kaua süda lubab
vahel jääb ka 2 kambri vahemikus 2500-3000 nagu lahjaks ja lööb paugu vahele kuid see pigem segu probleem ja või küünlad
Kütusepumba mõõtmiseks vahendeid ei ole küll aga võin välja vahetada ning proovida teise analoogi vastu.
mootoril on sisselase suuremaks puuritud ja elektrooniline süüde, rohkem järgi aidatud pole.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Re: 2105 karpa probleemid

Postitus Postitas ando »

Kui sisselase on oluliselt suuremaks tehtud ja nukkvõll on originaal, siis tekib küsimus - miks? Kui mootor ei vaja õhku ja kütust nii palju, siis suures torus madalal pöördel võib kogu liikumine olla pigem tagasihoidlik.

Mina prooviks käia üle kütusepumba (sh varda, mis seda ajab), korralik kütusefilter, vb ka paagis filter puhastada. Originaalpump peaks originaalmootori ära toitma, kuigi variant on panna ka elektriline pump, mis annab stabiilse rõhu teoreetiliselt igas olukorras.

Aga nagu ikka, kui tehtud on erinevaid toiminguid ilma tervikpilti hoomamata, siis on üle interneti väga keeruline diagnoosida reaalset viga.
Jõud taga, peab minema.
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: 2105 karpa probleemid

Postitus Postitas Jass »

Ehk oskate ka öelda milleks pildil olev õhuvõtuava on?
See on karterigaaside väikese ringi ventilatsioonitoru.

Soovitan kontrollida, kas karburaatori nõelklapp on hermeetiline.
(viimati ostetud uutest ei pidanud 5tk.) !!!

Kütusepumba rõhk, kütusefiltri ja paagi puhtus on ka olulised, nagu eespool juba kirjutati. (vee ja sodi puudumine).
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
m
Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 2105 karpa probleemid

Postitus Postitas Matteb »

remondikomplektiga sai nõelklapp vahetatud, hea tähelepanek. kontrollin üle või panen vana tagasi.

Kas varda mõõtu oskate öelda pikk see olema peaks, äkki ära kulunud? Või on tihenditega liiga kaugel pump?(liiga paksud tihendid)

Nukkvõlli vahetasin küll, aga see oli 5 aastat vähemalt tagasi ja ei mäleta mis mõõtudega sisse läks.

Väikese ringi ventilatsioonitoru hoitakse kinni ma eeldan?
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: 2105 karpa probleemid

Postitus Postitas Jass »

Kui ei kasuta, siis peab kinni olema.

Kui puudub kütuserõhu mõõtmise võimalus, siis saab ligikaudselt ka selliselt:

1. Kütusepumba õigeks paigaldamiseks kasutage kolmest tihendist kahte: A - paksus 0,27–0,33 mm; B - paksus 0,70–0,80 mm; C - paksus 1,10–1,30 mm.
2. Paigaldage soojust isoleeriv vahetükk silindriplokile, asetades nende vahele tihendi A ja asetage tihend B pumbaga ühendatud tasapinnale. Mõõtke supleriga kaugus d (minimaalne väärtus, millal tõukur välja ulatub, seadistada väntvõlli aeglaselt pöörates). Kui mõõt d on vahemikus 0,8-1,3 mm, kinnitage pump mootori külge. Kui d on väiksem kui 0,8 mm, asendage tihend B tihendiga A; kui üle 1,3 mm, asendage tihend B tihendiga C. Kontrollige uuesti mõõtu d ja paigaldage pump mootorile.
3. Silindriploki ja soojusisolatsiooni vahetüki vahel peab alati olema tihend A.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Vasta