1. leht 1-st

karteri tuulutus õlitab õhufiltrit

Postitatud: 26 Juun 2005 13:52
Postitas Marek
Et kas kellegil on aimu mis võiks viga olla mootoril, kui karteri tuulutus hakkab niiöelda õhufiltrit õlitama.

Postitatud: 26 Juun 2005 13:58
Postitas Kristo
Mootori silindrid ja kolvirõngad on kulunud, kolvirõngaste kulumisest pääseb surve karterisse ja see läheb edasi mööda tuulutust õhufiltri kopsikusse. Mõtekas on sul praegu karterituulutus kuhugi, kas põhja alla viia või siis mingi väike anum paigaldada kapoti alla ja tuulutusetoru sinna panna. Õhufiltrikopsikule tuulutustoru kohta pane mingi punn ette, muidu hakkab sealt filtreerimata õhku imema karpasse.

P.S. Kui oled otsustanud viia tuulutusetoru põhja alla, siis jälgi et sellele torule ei tuleks mingit volti sisse, muidu ei pääse surve mööda toru välja vaid jääb karterisse ja seljuhul võivad hakata tihendid lekkima õli.

Postitatud: 26 Juun 2005 14:06
Postitas Marek
selge ja tänan väärtusliku info eest!

Postitatud: 27 Juun 2005 00:58
Postitas Marek
kas see on normaalne, et autol minek kehvemaks läheb kui nii teha? Või mulle tundus:yllatunud

Postitatud: 27 Juun 2005 01:04
Postitas nivamees66
Algselt postitas: Marek
kas see on normaalne, et autol minek kehvemaks läheb kui nii teha? Või mulle tundus:yllatunud
ei lähe midagi kehvemaks

Postitatud: 27 Juun 2005 07:42
Postitas Sigmar
Mul kah ei läinud minek kehvemaks, sama jäi. Isegi kui see punn seal õhupuhastis ees oli.

Postitatud: 27 Juun 2005 21:34
Postitas kriisa
Algselt postitas: Kristo
Mootori silindrid ja kolvirõngad on kulunud, kolvirõngaste kulumisest pääseb surve karterisse ja see läheb edasi mööda tuulutust õhufiltri kopsikusse. Mõtekas on sul praegu karterituulutus kuhugi, kas põhja alla viia või siis mingi väike anum paigaldada kapoti alla ja tuulutusetoru sinna panna. Õhufiltrikopsikule tuulutustoru kohta pane mingi punn ette, muidu hakkab sealt filtreerimata õhku imema karpasse.

P.S. Kui oled otsustanud viia tuulutusetoru põhja alla, siis jälgi et sellele torule ei tuleks mingit volti sisse, muidu ei pääse surve mööda toru välja vaid jääb karterisse ja seljuhul võivad hakata tihendid lekkima õli.
Kui karterituulutus on kinni, siis tihendid ei tohiks lekkima hakata, aga õlivarras võib küll minema lennata. Talvel mu autol külmus karterituulutus kinni ja sellepärast lendas minema õlivarras ning koos sellega lahkus mootorist ka suur kogus mootoriõli mis lendas igale poole mootoriruumi laiali.

Postitatud: 27 Juun 2005 22:12
Postitas motamees
Surve puhul karteris (tuulutus kinni) hakkavad ka tihendid välja higistama.
Õli imbub igast august (rääkimata siis õlimõõtevardast). Selline tunne on, et ka metall laseb õli läbi.