karteri tuulutus õlitab õhufiltrit

karteri tuulutus õlitab õhufiltrit

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

karteri tuulutus õlitab õhufiltrit

Postitus Postitas Marek »

Et kas kellegil on aimu mis võiks viga olla mootoril, kui karteri tuulutus hakkab niiöelda õhufiltrit õlitama.
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Mootori silindrid ja kolvirõngad on kulunud, kolvirõngaste kulumisest pääseb surve karterisse ja see läheb edasi mööda tuulutust õhufiltri kopsikusse. Mõtekas on sul praegu karterituulutus kuhugi, kas põhja alla viia või siis mingi väike anum paigaldada kapoti alla ja tuulutusetoru sinna panna. Õhufiltrikopsikule tuulutustoru kohta pane mingi punn ette, muidu hakkab sealt filtreerimata õhku imema karpasse.

P.S. Kui oled otsustanud viia tuulutusetoru põhja alla, siis jälgi et sellele torule ei tuleks mingit volti sisse, muidu ei pääse surve mööda toru välja vaid jääb karterisse ja seljuhul võivad hakata tihendid lekkima õli.
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

selge ja tänan väärtusliku info eest!
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

kas see on normaalne, et autol minek kehvemaks läheb kui nii teha? Või mulle tundus:yllatunud
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

Algselt postitas: Marek
kas see on normaalne, et autol minek kehvemaks läheb kui nii teha? Või mulle tundus:yllatunud
ei lähe midagi kehvemaks
s
Sigmar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 14 Jaan 2005 11:03
Asukoht: Tartu
Autod: Ford Sierra “91
Kontakt:

Postitus Postitas Sigmar »

Mul kah ei läinud minek kehvemaks, sama jäi. Isegi kui see punn seal õhupuhastis ees oli.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Algselt postitas: Kristo
Mootori silindrid ja kolvirõngad on kulunud, kolvirõngaste kulumisest pääseb surve karterisse ja see läheb edasi mööda tuulutust õhufiltri kopsikusse. Mõtekas on sul praegu karterituulutus kuhugi, kas põhja alla viia või siis mingi väike anum paigaldada kapoti alla ja tuulutusetoru sinna panna. Õhufiltrikopsikule tuulutustoru kohta pane mingi punn ette, muidu hakkab sealt filtreerimata õhku imema karpasse.

P.S. Kui oled otsustanud viia tuulutusetoru põhja alla, siis jälgi et sellele torule ei tuleks mingit volti sisse, muidu ei pääse surve mööda toru välja vaid jääb karterisse ja seljuhul võivad hakata tihendid lekkima õli.
Kui karterituulutus on kinni, siis tihendid ei tohiks lekkima hakata, aga õlivarras võib küll minema lennata. Talvel mu autol külmus karterituulutus kinni ja sellepärast lendas minema õlivarras ning koos sellega lahkus mootorist ka suur kogus mootoriõli mis lendas igale poole mootoriruumi laiali.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Surve puhul karteris (tuulutus kinni) hakkavad ka tihendid välja higistama.
Õli imbub igast august (rääkimata siis õlimõõtevardast). Selline tunne on, et ka metall laseb õli läbi.
C
Vasta