karteri tuulutus õlitab õhufiltrit
karteri tuulutus õlitab õhufiltrit
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
karteri tuulutus õlitab õhufiltrit
Et kas kellegil on aimu mis võiks viga olla mootoril, kui karteri tuulutus hakkab niiöelda õhufiltrit õlitama.
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Mootori silindrid ja kolvirõngad on kulunud, kolvirõngaste kulumisest pääseb surve karterisse ja see läheb edasi mööda tuulutust õhufiltri kopsikusse. Mõtekas on sul praegu karterituulutus kuhugi, kas põhja alla viia või siis mingi väike anum paigaldada kapoti alla ja tuulutusetoru sinna panna. Õhufiltrikopsikule tuulutustoru kohta pane mingi punn ette, muidu hakkab sealt filtreerimata õhku imema karpasse.
P.S. Kui oled otsustanud viia tuulutusetoru põhja alla, siis jälgi et sellele torule ei tuleks mingit volti sisse, muidu ei pääse surve mööda toru välja vaid jääb karterisse ja seljuhul võivad hakata tihendid lekkima õli.
P.S. Kui oled otsustanud viia tuulutusetoru põhja alla, siis jälgi et sellele torule ei tuleks mingit volti sisse, muidu ei pääse surve mööda toru välja vaid jääb karterisse ja seljuhul võivad hakata tihendid lekkima õli.
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
Kui karterituulutus on kinni, siis tihendid ei tohiks lekkima hakata, aga õlivarras võib küll minema lennata. Talvel mu autol külmus karterituulutus kinni ja sellepärast lendas minema õlivarras ning koos sellega lahkus mootorist ka suur kogus mootoriõli mis lendas igale poole mootoriruumi laiali.Algselt postitas: Kristo
Mootori silindrid ja kolvirõngad on kulunud, kolvirõngaste kulumisest pääseb surve karterisse ja see läheb edasi mööda tuulutust õhufiltri kopsikusse. Mõtekas on sul praegu karterituulutus kuhugi, kas põhja alla viia või siis mingi väike anum paigaldada kapoti alla ja tuulutusetoru sinna panna. Õhufiltrikopsikule tuulutustoru kohta pane mingi punn ette, muidu hakkab sealt filtreerimata õhku imema karpasse.
P.S. Kui oled otsustanud viia tuulutusetoru põhja alla, siis jälgi et sellele torule ei tuleks mingit volti sisse, muidu ei pääse surve mööda toru välja vaid jääb karterisse ja seljuhul võivad hakata tihendid lekkima õli.