1. leht 1-st
K: millega värvida klapikambrikaant?
Postitatud: 28 Mai 2005 17:42
Postitas Allar21
selline küsimus siis. enda arvates võiks ju tavalise rauavärviga ka sest sõidu ajal see osa mootorist ju nii kuumaks ei lähe kui mootoriblokk ise. peale rallimist võib klapikambrikaant ikka katsuda nii et näppe ära ei kõrveta ju. igatahes andke nõu millega värvida, kellel kogemusi on. otsingust abi polnud seekord.
Postitatud: 28 Mai 2005 18:17
Postitas olaaf
kuumakindla metallivärviga.
kaas läheb sama kuumaks kui mootoriblokk
Postitatud: 28 Mai 2005 18:24
Postitas Allar21
võix mõne metallivärvi nime öelda. kas kasutada sprayd või tavalist purgivärvi?
mis juhtub kui vale värviga värvida( mitte kuumuskindlaga)?
Postitatud: 28 Mai 2005 18:29
Postitas lada 1300sl
Algselt postitas: Allar21
mis juhtub kui vale värviga värvida( mitte kuumuskindlaga)?

värv koorub maha
Postitatud: 28 Mai 2005 18:32
Postitas Allar21
eeltööd? mul on klapikambrikaanel selline nö. helemusta värvi kiht kohati peal. kas selle peab liivapaberiga maga lihvima enne kui uut värvi hakkan peale kandma. kas selle peale võib värvida?
Postitatud: 28 Mai 2005 18:51
Postitas grimes
Algselt postitas: Allar21
helemusta värvi kiht kohati peal. kas selle peab liivapaberiga maga lihvima enne kui uut värvi hakkan peale kandma. kas selle peale võib värvida?
Oeks ikka parem kui sa selle pinna lihtsalt liivapaberiga ära karestad.Maha ei pea kraapima.Karestad ära et värv peale jääks korralikult.Ja ära väga jämedat liivapaberit kasuta.muidu jäävad kraapimis jäljed sisse ja värv ei jää ilus peale.
Postitatud: 05 Nov 2006 20:18
Postitas klemm100
kroomvärv peale aga see on kallis.
Postitatud: 05 Nov 2006 21:18
Postitas Kiwa
Algselt postitas: klemm100
kroomvärv peale aga see on kallis.
6iget kroomv2rvi aerosoolina ei tea.. need mis poes on need on m6tetud, j2ljendavad ainult kroomi ja pole pooltki nii ilusad... kalvaniseerimisele viid klapikambrikaane.. siis ikka 6ige;)
Postitatud: 05 Nov 2006 21:26
Postitas robi
Temperatuur jääb alla 100C, kuna mootori töötemperatuur jääb 87-92 C piiresse.
Värvida võib näiteks polüuretaanvärvidega. On kulumis ja kriipimiskindlamad, hinnaklass 250(valge)-400(punane).- olemevalt toonist.
Ise ostan pintavärist.
Postitatud: 11 Nov 2006 10:11
Postitas vazist
Minu kaan ja plokk on värvitud tavalise Sadoliniga (auto värv). Korralikult alt puhtaks ja kuivaks ning värv peale. Siiani püsib.
Postitatud: 11 Nov 2006 10:14
Postitas viaccess
Mul ka oli värvitud tavalise auto värviga (Standox) Enne mootor jooksis kokku kui värv maha tuli...
Postitatud: 11 Nov 2006 10:17
Postitas Indy
Mina värvisin hõbevärviga Fast Finish.
Kuna autoga veel vähe sõidetud, ei oska värvi püsivuse kohta vastust anda.
Postitatud: 11 Nov 2006 12:21
Postitas kopka
mina värvisin musta hammerite aerosooliga ja on väga edukalt püsinud.
Postitatud: 11 Nov 2006 13:59
Postitas juss
Mina värvisin kuumakindla (650 kraadi) matmusta aerosooliga. Ei oksudeeru aga kui midagi vastu käib siis kipub kuluma. Värvisin mustaks kuna must eraldab hästi soojust ja värvikiht ka õhuke.
Postitatud: 16 Dets 2006 20:29
Postitas aeromen
klapikambri kaanel püsib tavametalli värv väga hästi,vähemalt mull püsis oma poolteist aastat väga ilusana siis aga panin võimsama mootori.
Postitatud: 16 Dets 2006 20:35
Postitas marks
Sobib ka pidurisadula värv.

Müüakse aerosoolina ja hind on 100eegu ringis.
Postitatud: 07 Jaan 2007 15:22
Postitas Ladarider
Algselt postitas: marks
Sobib ka pidurisadula värv.

Müüakse aerosoolina ja hind on 100eegu ringis.
Pidurisadula?
Ise värvisin eelmine aasta värviga mis pidi kannatama 250 kuumust, aga võta näpust koorus kõik maha, kuigi tegin ka korraliku eeltöö.Et kas see kõige tavalisem aerosool ei sobiks, millega võib kasvõi jalgratast värvida?:D
Postitatud: 07 Jaan 2007 15:25
Postitas Raxo
Mina olen värvinud tavalise Dinitrol spray'ga ja siiamaani pole maha koorunud.