Kuna siin targemad on ilmselt hõivatud või ei viitsi vastata, siis panen oma arvamuse Sulle, arvestades neid tingimusi:
1. Optimaalseim on teha korralik kapremont ja kerge timmimine Niva 1.7 mootorile (82x80mm)
2. Põnevam oleks 011 või 05 plokki (rihmaga) teha 80/80.5/81 x 84mm 1.65-1,725 moto
Lisaks neile:
a) plokikaasele korralik ümberehitus (kuidas/mis seda teab spetsialist, võin kontakte jagada)
b) Nukkvõll 265-290kraadi (sõltuvalt taodeldavast surveastmest)
c) SL ja VL kolde õgvendamine ja kaanega kokkuviimine
d) Mingi sportlikum karpa (24x29 näiteks)
e) kerge teras või malm hooratas
f) elektron süüde
Võibolla motost olulisem on vedrustus ja transmissiooni kokkusobivus (rehv+ülekanne+k.kast) ja auto kergendamine/tugevdamine