1. leht 1-st

Diiselmootor Ladale ja Nivale

Postitatud: 12 Veebr 2003 19:49
Postitas Ardi Soovik
On keegi pannud peale?On äkki kellelgi?
Mis mootoreid pannakse?Mis ringi teha on vaja?Niva 21215 pidi olema Peugeot 1,9 diiselmootoriga.Ladadele olla paigaldatud ka VW Passati diisleid.Täpsem inf puudub.
Nival tegelikult diisel asjakohane.Maastikul sõites ei sure nii kergelt välja,saab stabiilsemalt liikuda ja muidugi kütusekokkuhoid.

Postitatud: 20 Veebr 2003 23:06
Postitas xim&jeep
aga Fiat Croma ju risti mootoriga. kas ikka kindlalt läheb peale...muidu lasex endale yhe poolex saetus TDI Croma saxast ära vedada.

EDIT: sõna mootor peale hiirega klõpsida avaneb yx link:)

Postitatud: 05 Mär 2003 20:35
Postitas Ardi Soovik
Võrdlesin Niva 21215 ja 21213 erinevusi.
Käigukastil on teine sidurikoda ja esisilla reduktor on kinnitatud kere külge.Muud vahet nagu polnud.Mootor on Peugeot 1,9.Palusin kauplusel uurida,mis see koda maksab kui tellida.

Diisel Nivale

Postitatud: 21 Mär 2003 00:01
Postitas Landy
Nivale on venelased peale pannud kolme erinvat diislit:

*VAZ-21215 (1993-1996) Engine: Peugeot XUD-9L,Diesel, 1905cc,

*VAZ-21215-10 (1998-....)Engine: Peugeot XUD-9SD, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,905 cc (bore 3.46", stroke 3.27"), compression ratio 23:1. Power 75 hp @4,600 rpm, torque 97 ft.-lb. @ 2,250 rpm. Acceleration 0 to 62 mph 21.3 s. Top speed 82 mph. Fuel economy: 32.2 mpg (in 56 mph), 20.6 mpg (at 75 mph),24.5 mpg (in city cycle)

*VAZ-21215-50 Engine: VAZ-3411, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,524 cc. Power 65 hp @ 4,600 rpm, torque 87 ft.-lb. @ 2,500 rpm. Fuel economy:less than 27 mpg (average)

--------
LISA:
Neile kes inglaste terminitset aru ei saa lisan seletuseks:

mpg (miles per gallon)- miili galloni kohta (kütusekulu)
" (inch)-tolli (pikkuse mõõt)
ft.-lb(feet-bound)-(naela tolli kohta) (väändemomendi juures)
mph (miles per hour)-miili tunnis (liikumiskiirus)

Postitatud: 21 Mär 2003 00:02
Postitas Landy
Originaali postitas Ardi Soovik
Võrdlesin Niva 21215 ja 21213 erinevusi.
Käigukastil on teine sidurikoda ja esisilla reduktor on kinnitatud kere külge.Muud vahet nagu polnud.Mootor on Peugeot 1,9.Palusin kauplusel uurida,mis see koda maksab kui tellida.
Mulle rääkisid targad pead, et ka käimaskast pidi miski peugeoti oma olema:puzzled

Postitatud: 21 Mär 2003 19:32
Postitas Ardi Soovik
Kaupluse varuosakataloog näitas,et käigukast on Niva oma ja erinevus on vaid sidurikojas.