1. leht 2-st
					
				Klapiklõbin
				Postitatud: 05 Mai 2005 23:27
				Postitas Marek
				Kas keegi teab soovitada mõnd head firmat Tallinnas kes reguleeriks klappe? Soodsalt ja korralikult. Üritasin ise regullida aga klõbinast ei saa jagu asi paistab et veel hullem kui ennem.
			 
			
					
				
				Postitatud: 05 Mai 2005 23:53
				Postitas Moss
				Kulunud klapiajamit ei saagi vaikseks, vaata näiteks minu WWW nupu alt nookurite pilte...jube klõbin oli sellel mootoril.
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Mai 2005 09:43
				Postitas Marek
				alguses ta polnudki eriti hull aga peale seda kui ma neid kruttisin läks asi hullemaks.
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Mai 2005 10:53
				Postitas kenu
				Kui asi on kulunud, siis kaliibriga enam paika ei saa, selleks kasuta indikaatorkella.
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Mai 2005 23:39
				Postitas tuhajuhe
				Aga seletage ära kuidas kellaga paremini saab ja lehtkaliibriga mitte??:yllatunud
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2005 00:17
				Postitas mauer
				Minu arust asi nii: lehtkaliibriga reguleerides saab kõige parema tulemuse kui pinnad on siledad, mitte kulunud, aga kui reguleerida kulunud nukvõlli ja nookureid jääb lehtkaliiber lohkude servale kandama, ja tulemus vale. Kell ju mõõdab klapivahet nookuri teisest otsast, st kulunud osad saavad ilusti kokku minna omavahel.
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2005 09:41
				Postitas tuhajuhe
				Klappe reguleerid ju selles asendis kus on nukk keeratud vastas suunda nookuri suhtes.Ja see koht ei saa kuidagi nukal ära kuluda.Kui on kulunud siis ei ole klapi vahet olnudki!!!!Ainuke mis ei lase korralikult reg.on kulunud nookur.
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2005 10:21
				Postitas mauer
				aga mu jutu põhimõte oli siiski õige vist ?
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2005 11:21
				Postitas Marek
				ja kus ma selle kella leiaks tänapäeval???
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2005 14:15
				Postitas tuhajuhe
				Odavam ja kindlam on osta uued nookurid.Kuna kulunud nookur tekitab siiski klõbinat.
 Minul on kell ja muud sinna kuuluvad vahendid olemas 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 08 Mai 2005 23:44
				Postitas Marek
				nüüd on juba hilja midagi ma keerasin seal väga nässu. Tulemus on selline: 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2005 01:48
				Postitas logman
				Hullumaja! 
Oled vahed olematuks kruvinud ,isegi ülearu olematuks ja nüüd klapid "peas".

No shit!
Pole sõnu...
Nüüd saab ju uued kolvid ,rõngad ,klapid ja võib-olla isegi kepsud su kallis "kaasake". Klapipesad soveldatud jne... 
No küll võib tol kullakesel hea meel olla - nii palju uusi ehteid jälle...!
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2005 07:32
				Postitas rene07
				KUI ei oska - ÄRA TEE! Aga loodan et asi saab uued jupid ja liigub jälle varsti:rolleyes
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2005 10:05
				Postitas olaaf
				sõbralik soovitus edaspidi natukene kirjandust enne lugeda kui selliseid töid ette võtma hakkad - oluliselt turvalisem sinu jaoks..
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2005 10:34
				Postitas Marek
				ma sain selle mootoriga 1,5 päeva sõita enne kui nii läks. Kardan et ei keeranud stoppermuttrit  piisavalt tugevalt kinni ja klapivahe ise muutus lõpuks olematuks. Põhimõtteliselt uued kolvid ja kepsud ning plokikaas ja sellest mootorist saab veel elulooma ma arvan.
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2005 12:08
				Postitas kenu
				kaliibriga tuleb see subjektiivsuse efekt, et kulunud pinna vahele võid iga nookuri juures erineva jõuga vahele suruda, kell aga näitab reaalset vahet.
Mul üks vanamees, kes mootorit remontima õpetas, pani käega klapivahed paika ja mootor töötas väga hästi. Temal käis saalede passimine vene rublasega ja Priima suitsu paberiga, kompressori õliga, millega masin jooksis ligi 100 000 jne. 
Eesti aegse mehe pärastsõjaaegne mehhaanikukool.
Sellest on kahju, et autotööstus nii spetsiifiliseks kisub, et varsti pole mõtet kapoti kaant ka üles tõsta, asi on liigselt keeruliseks aetud, ja seda juba ottomootori juures!, wankelist ja hübriidist ma parem ei räägigi.
sry, OT kiskus
Algselt postitas: tuhajuhe
Aga seletage ära kuidas kellaga paremini saab ja lehtkaliibriga mitte??:yllatunud 
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2005 16:34
				Postitas Laurimetall
				Tundub küll ,et uue mootori saad odavamalt kätte ,kui selle remont maksma läheb. Sest peale plokisoojenduse muud huvitavat sellel mootoril pole. (Võid ju ploki sama jätta) ning uued kolvid ja kaane panna.
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2005 17:21
				Postitas Marek
				sain uue mootori ja panin juba peale ka  ning sõidab ainuke vahe on selles et mu orig mootor oli ainult ca 130 tuhat sõitnud ja liikus hästi. teine enam nii hea ei ole. Arvan et kui aega üle jääb siis teen selle mootori korda ja jätan varuks.
Siin aga veel pilte: 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 10 Mai 2005 13:42
				Postitas Zero
				Pilte vaadates ütleks küll, et sa oled ikka jube töömees.
			 
			
					
				
				Postitatud: 10 Mai 2005 13:55
				Postitas kenu
				Pildi päält vaadates on Sul ühel klapil poolkuud lahti läinud.