Klapiklõbin
Klapiklõbin
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
Klapiklõbin
Kas keegi teab soovitada mõnd head firmat Tallinnas kes reguleeriks klappe? Soodsalt ja korralikult. Üritasin ise regullida aga klõbinast ei saa jagu asi paistab et veel hullem kui ennem.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Minu arust asi nii: lehtkaliibriga reguleerides saab kõige parema tulemuse kui pinnad on siledad, mitte kulunud, aga kui reguleerida kulunud nukvõlli ja nookureid jääb lehtkaliiber lohkude servale kandama, ja tulemus vale. Kell ju mõõdab klapivahet nookuri teisest otsast, st kulunud osad saavad ilusti kokku minna omavahel.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hullumaja!
Oled vahed olematuks kruvinud ,isegi ülearu olematuks ja nüüd klapid "peas".
No shit!
Pole sõnu...
Nüüd saab ju uued kolvid ,rõngad ,klapid ja võib-olla isegi kepsud su kallis "kaasake". Klapipesad soveldatud jne...
No küll võib tol kullakesel hea meel olla - nii palju uusi ehteid jälle...!
Oled vahed olematuks kruvinud ,isegi ülearu olematuks ja nüüd klapid "peas".
No shit!
Pole sõnu...
Nüüd saab ju uued kolvid ,rõngad ,klapid ja võib-olla isegi kepsud su kallis "kaasake". Klapipesad soveldatud jne...
No küll võib tol kullakesel hea meel olla - nii palju uusi ehteid jälle...!
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
kaliibriga tuleb see subjektiivsuse efekt, et kulunud pinna vahele võid iga nookuri juures erineva jõuga vahele suruda, kell aga näitab reaalset vahet.
Mul üks vanamees, kes mootorit remontima õpetas, pani käega klapivahed paika ja mootor töötas väga hästi. Temal käis saalede passimine vene rublasega ja Priima suitsu paberiga, kompressori õliga, millega masin jooksis ligi 100 000 jne.
Eesti aegse mehe pärastsõjaaegne mehhaanikukool.
Sellest on kahju, et autotööstus nii spetsiifiliseks kisub, et varsti pole mõtet kapoti kaant ka üles tõsta, asi on liigselt keeruliseks aetud, ja seda juba ottomootori juures!, wankelist ja hübriidist ma parem ei räägigi.
sry, OT kiskus
Mul üks vanamees, kes mootorit remontima õpetas, pani käega klapivahed paika ja mootor töötas väga hästi. Temal käis saalede passimine vene rublasega ja Priima suitsu paberiga, kompressori õliga, millega masin jooksis ligi 100 000 jne.
Eesti aegse mehe pärastsõjaaegne mehhaanikukool.
Sellest on kahju, et autotööstus nii spetsiifiliseks kisub, et varsti pole mõtet kapoti kaant ka üles tõsta, asi on liigselt keeruliseks aetud, ja seda juba ottomootori juures!, wankelist ja hübriidist ma parem ei räägigi.
sry, OT kiskus
Algselt postitas: tuhajuhe
Aga seletage ära kuidas kellaga paremini saab ja lehtkaliibriga mitte??:yllatunud
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
sain uue mootori ja panin juba peale ka ning sõidab ainuke vahe on selles et mu orig mootor oli ainult ca 130 tuhat sõitnud ja liikus hästi. teine enam nii hea ei ole. Arvan et kui aega üle jääb siis teen selle mootori korda ja jätan varuks.
Siin aga veel pilte:
Siin aga veel pilte:
Viimati muutis Marek, 15 Sept 2017 00:35, muudetud 1 kord kokku.