Gaas ladale
Gaas ladale
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Gaas ladale
Tere,
Kas siin mõnd inimest on, kellel on ladal gaasiseade peal olnud? Kuidas tunne on sellega sõita? Mida aeg edasi, seda suurem kiusatus endal tekib - ikkagi 6,90 mitte 12,20.
Kui kellelgi oleks gaasiseadet pakkuda, võiks ka juttu teha.
Kas siin mõnd inimest on, kellel on ladal gaasiseade peal olnud? Kuidas tunne on sellega sõita? Mida aeg edasi, seda suurem kiusatus endal tekib - ikkagi 6,90 mitte 12,20.
Kui kellelgi oleks gaasiseadet pakkuda, võiks ka juttu teha.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Hmm...räägitakse et gaasi kulu on bensiini omast ca 10% suurem.
Siis ma arvutaks:
9*12,20=109,90 eek/100km tallinna linnasõitu
9,9*6,90=68,31 eek/100 km
Ma saaks gaasiga krdi palju rohkem sõita sama raha eest...või siis vähema rahaga kõik oma praegused sõidud tehtud. Vahe pea 38%. Arvestades et ma praegu kulutab bensiinile ca 2000 eek kuus teeks see kokkuhoidu pea 700 eeku...
Selle raha eest võiks lapsele palju kommi osta...
Siis ma arvutaks:
9*12,20=109,90 eek/100km tallinna linnasõitu
9,9*6,90=68,31 eek/100 km
Ma saaks gaasiga krdi palju rohkem sõita sama raha eest...või siis vähema rahaga kõik oma praegused sõidud tehtud. Vahe pea 38%. Arvestades et ma praegu kulutab bensiinile ca 2000 eek kuus teeks see kokkuhoidu pea 700 eeku...
Selle raha eest võiks lapsele palju kommi osta...
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mul oli Nival gaasiseade peal. Gaasi tegelik kulu on suurem, kui ainult 10%.
Gaasiga sõites tuntavat vahet polnud,võrreldes bensiiniga.
Kui keegi mõõdaks ära Niva tagumise raami vahe, saaks ma õelda palju gaasi läks. Mul oli ümer tehtud balloon täpselt raami siseküljest teise raami siseküljeni. Sumbuti oli viidud ette kohe resonaatori taha ja väljus tagaratta eest.
Omavalmistatud ballooniga sai sõita samapalju, kui paagitäie benaga.
Gaasiga sõites tuntavat vahet polnud,võrreldes bensiiniga.
Kui keegi mõõdaks ära Niva tagumise raami vahe, saaks ma õelda palju gaasi läks. Mul oli ümer tehtud balloon täpselt raami siseküljest teise raami siseküljeni. Sumbuti oli viidud ette kohe resonaatori taha ja väljus tagaratta eest.
Omavalmistatud ballooniga sai sõita samapalju, kui paagitäie benaga.
C
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Kiirendusest on mul pohlad
vaevalt et see enam palju hullem olla saab
Pealegi kui ma kiirendust tahaksin, siis ma ei sõidaks 1.3 liitrise 04-jaga. Pigem on eesmärk sõita võimalikult odavalt A > B kuni eluase makstud saab, siis tuleb nagunii midagi inimlikumat osta.
Maanteesõitu on mul ka omajagu...valga ots teeb nädalavahetusega pealt 500 km.
Kas suvel on vaja käivitada ja soojendada bensu pealt? Minu meelest mitte?


Maanteesõitu on mul ka omajagu...valga ots teeb nädalavahetusega pealt 500 km.
Kas suvel on vaja käivitada ja soojendada bensu pealt? Minu meelest mitte?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Käima saab ta gaasi pealt küll. Samas pidi koguma reduktorisse gaasijääke (pruun haisev lõga) külma käivituse puhul rohkem.Algselt postitas: Mahno
Kas suvel on vaja käivitada ja soojendada bensu pealt? Minu meelest mitte?
Seda lõga tuleb aeg-ajalt nagunii sealt välja lasta.
Eeskiri nägi muidugi ette bensiiniga eelsoojendust.
C
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
Olen sõitnud tänaseks gaasiga 1.5 aastat(kahjuks mitte ziguliga aga siiski.Minu jaoks on seadme paigaldamine end juba ammu ära tasunud kuna tegu on 5L mootoriga.Hetkel on kulu 1:1 bensuga(mõlemat 25l/100-le.Tanklate vähesuse tõttu soovitaks gaasiseadet siiski inimesele kes elab Tallinnas(neli tanklat), Tartus(2 tanklat) või mõne muu tankimis koha läheduses(nõme on sõita mööda linna ja lugeda:gaas otsa,sanitaarpäev,hooldus vms.ja meenutada veneaega)Mootori kohapealt on mulje järgmine:gaasiga töötab mootor ühtlaselt ja "pehmelt",kiirenduses vahet ei ole.Samuti ei tasu peljata gaasihaisu kuna kaasaegsed seadmed on tiba teisest kvaliteedi klassist kui nõuka aegsed(minul on balloon taga diivani all salongis näiteks)
Käima panek on reeglina bensu pealt ja tõstes pöörded 2000-ni lülitub ise automaatselt gaasile ringi(eelsoojendamist ma tavaliselt kärsitusest ei tee)
Käima panek on reeglina bensu pealt ja tõstes pöörded 2000-ni lülitub ise automaatselt gaasile ringi(eelsoojendamist ma tavaliselt kärsitusest ei tee)