1. leht 1-st

jama mootoriga!

Postitatud: 20 Apr 2005 16:00
Postitas zil130
Lugu selline, et minu 03 mootor ei taha hästi töötada.
Järgnevalt mõned tähelepanekud:
*Ühes põlemis kambris jääb süüde liiga hiliseks.Seetõttu kipub mootor vahepeal värisema!
*Põlemiskambrisse tuleb liiga palju õli sisse ja seetõttu tahmavad süüteküünlad ära.

Üks n.ö teadjamees ütles mulle,et kogu probleem on selles, et mootoril tahavad klapitihendid vahetamist. Teine aga
teadis öelda, et asi on hoopis kolvirõngastes.
Milles siis probleem võib olla?

Postitatud: 20 Apr 2005 19:09
Postitas Kiwa
Eraldi ühes põlemiskambris ei saa süüde hiline olla, kui süüde on hiline, siis on ta kõikides kambrites korraga...ma arvan, et ühe kambri surve sul erinev, kui teistel silindritel... kui õli põlemiskambrisse tuleb, siis on peamine viga klapisääretihendites... muidugi võib ka kolvirõngaste viga olla... soovitan korraga, kui klapisääretihendeid vahetad vaata klapid üle ja vajadusel soveldada ja või vaheta välja kõrbenud klapid..

Postitatud: 20 Apr 2005 19:42
Postitas logman
Algatuseks mõõda kompressioon ära ,seejärel saad edasi mõelda.
Klapisääretihendite vahetus pole ka teab mis kunst...
Aga mõelda ,et siin keegi lambist vea välja lajataks ,ära loodagi.
Tegutseda on vaja.

Postitatud: 03 Juun 2005 22:58
Postitas Raxo
Minul tekkisid ka sellised komplikatsioonid.

Külmalt töötab mootor hästi, kuid kui soojaks saab, siis hakkab nagu ühe pütiga mängima - et kord töötab, kord ei tööta....puterdab. Seda sõidu ajal nii gaasi lisamisel kui ka ühtlase kiirusega sõites. Tühikäigul ükshaaval küünlajuhtmeid küljest kiskudes ja tagasi pannes jäi kahtluse alla 3. silinder.

Surved mõõdetud, olid head. Karpa puhas. Küünlaid vahetasin, ei muutunud midagi...

Postitatud: 04 Juun 2005 13:21
Postitas kopec
kontrolli veel jagajakaant ja kontakte.ei teeks paha ka küünlajuhe koos küünlaga üle vaadata!

Postitatud: 04 Juun 2005 15:18
Postitas Raxo
Probleem praegusega lahendatud. Viga peitus katkises küünlajuhtmes...