1. leht 2-st
milliseid tagajärgi toob kergema hooratta panek?
Postitatud: 04 Veebr 2003 15:36
Postitas olaaf
Endal plaanis ära vahetada, aga enne peaks nagu asja uurima. Tean seda, et mootor läheb kergemini pöördesse ja tuleb kiiremini pöördest alla. Tühikäiku peab vist veidi tõstma..
Käigukastile ei tohiks see eriti mõjuda, kui käiguvahetamisel ikka sidurit kasutada..(samas ei maksa tavaline 4käigu kast suurt midagi..)
Jagage oma kogemusi..
Postitatud: 04 Veebr 2003 16:01
Postitas fibo
suuri kogemusi pole, kuid linnasöiduks pole erilist möttet panna
pead kogu aeg kerge kaasiga seisma ja kulgemiseks on orig.palju parem
kuid jah kihtuajaks ja kiirendamiseks

Postitatud: 04 Veebr 2003 16:50
Postitas wax
Originally posted by fibo
kuid jah kihtuajaks ja kiirendamiseks
ringrajale ok, kus on vaja kasutada erinevaid pöördeid
kiirendusel on kergem hooratas miinuseks - kuna ei saa normaalselt startida
Postitatud: 04 Veebr 2003 19:30
Postitas rs racing
prooviks ka ära, ega kellelgi samaraga ei ole kogemusi?
Postitatud: 04 Veebr 2003 22:22
Postitas FlammablE
arvestades seda, et lada mootori pöördemoment on suht pisike, siis kergema hoorattaga on tõesti veel raskem kohalt saada linnaliikluses, mis teadagi koosnebki ainult 5m korraga liikumisest. kuid kiirendades peaks see just paremat tulemust andma, sest mootor läheb paremini pöördesse ju!? kohalt on raskem saada, aga edasi on see hea ju, kui pöörded kiirelt yles saad ja mootoril ei ole vaja lisaraskust ringi vedada. anyway, sa võid ära proovida ju selle. kui tulemus on vilets, paned teise hooratta asemele. ja saad teistele ka rääkida, palju sellest kasu oli.
Postitatud: 05 Veebr 2003 09:30
Postitas skahar
[quoteNo rallis on igatepidi kasu, kuid tänaval...hmm kipun arvama et ei ole nagu tolku jah, sest seda torquet niigi vähe ju...Mina soovitan teile uut NIVA 1.8-st mootorit koos pritsungiga...100hp kohe käes:), sääl momenti ka juba 130Nm kandis vist!
Postitatud: 05 Veebr 2003 19:59
Postitas berg
ühel vfts 05-el lendas tükkideks hooratas... tuli keretööd isegi uuesti teha nii pilbasteks lõi asja

nii et ohtlik värk...
Postitatud: 05 Veebr 2003 20:05
Postitas olaaf
Mis te nüüd jamate. Kui korralikult treitakse ja pärast ka
tasakaalustatakse pole seelega hirmu, et laiali lendab. Sõltub muidugi kui palju kergemaks teha..

Postitatud: 06 Veebr 2003 18:36
Postitas pesl
Oskab keegi soovitada palju maha treida!
Postitatud: 07 Veebr 2003 13:42
Postitas olaaf
pole näinud malmist hoorattaid.. malm ju habras..
sigullil ikka terasest hooratas (vähemalt see mis mul praegu veel pagassis on)...
Kavorist öeldi nii, et
1.Hooratas tasakaalustatakse.
2.Hinna saab öelda, kui oleme hooratast näinud.
OÜ Kavor Motorsport
6 00 38 00
Postitatud: 10 Veebr 2003 22:12
Postitas vfts6
kui hoorattad pole malmist siis ei tea millest nad on???
Terasest on ikka õigete püsside hoorattad

tavalistel on ju ikka malm.
Postitatud: 10 Veebr 2003 22:15
Postitas vfts6
to berg: jah see on tuttav kogemus:(
Postitatud: 12 Veebr 2003 19:43
Postitas olaaf
noh tänaval nüüd vaevalt keegi seda kaaluma hakkab ja vaevalt, et ka ülevaatusel..
rallis on need asjad teisiti.
sellest räägivad targemad pead..
Postitatud: 06 Mär 2003 03:26
Postitas mikeest
Võtta võib nii palju kui kannatab e. peasi, et laiali ei lendaks. Ise olen näinud hooratast mis nägi välja nagu nelja kodaraga velg

Postitatud: 03 Juul 2003 21:39
Postitas marqs007
Esialgne postitaja karsson15
a äkki keegi ikkagi oskab ytelda selle ligikaudse väärtuse et palju siis maha vuib vutta-rallis
Vaata "Kavor ja hooratas" alt .Kui aega saan panen joonised ja selgitused ka üles mis ma venest leidsin
Postitatud: 06 Juul 2003 23:07
Postitas marqs007
Esialgne postitaja vaiperimees
Tuhajuhe teeb hoorattaid ja maksab 200 raha.Ise olen sõitnud 3 kuud ja pole ühtegi probleemi et peaks gaasi peal hoidma jne.Seoses hooratta vahetusega tekkis tõsimeeli tuntav vahe kiirenduses.
Palju su hooratas kaalub peale kergemaks tegemist? Mida rohkem kergemaks teha seda rahutumaks auto muutub.
Postitatud: 21 Aug 2003 09:26
Postitas jeejee
kõik teoreetikud ja muidu "targad" võtke teadmiseks, et kergem hooratas annab parema kiirenduse, autot ei tunne enam äragi. miinuseks on see, et kohaltvõtul peab andma rohkem gaasi aga kui juba liikuma saad, siis ei pea enam miski kinni. Räägin oma kogemusest.

Postitatud: 28 Aug 2003 23:05
Postitas kumm
skahar sa rääkisid kunagi uuest niva 1.8 mootorist, ega sa ei oska öelda palju selle eest tahetakse.
Postitatud: 01 Sept 2003 03:41
Postitas effekt
Esialgne postitaja karsson15
a kas keegi oskab ytelda et ega sellel piirangiud ple pandud.
Et palju vuib kergemx freesida, ma mutlen rallis ja tänaval mõlemal:puzzled
vaata viimast autolehte. seal kirjutab ühest BMW 535“st millega tehakse igapäevaseid sõite. tema kergendas hooratast 30%.
Postitatud: 21 Sept 2003 13:03
Postitas Moss
võib näiteks üle 9k pöördesse minna
