1. leht 1-st
Küünlad tahmuvad
Postitatud: 08 Apr 2005 22:11
Postitas wots
Tere!
On siis selline probleem et küünlad tahmuvad ära.Isegi peale mingi 5-10 minutit sõitu on nad nagu söetükid välimuselt.
Klapisääre tihendid said alles uued pandud ja kolvirõngad kontrollisin ka ära.
Näiteks kui panan uued või siis puhastatud küünlad on auto matsu pill külmalt käivitamisel aga mida rohkem siis töötab seda vähem potte jääb taha.Tavaliselt 2,3 kuidagi töötavad ainult.Vahel ka 4 kui olen pikemalt sõitnud.Mootoril pole jõudu,kütust kulub palju,ajab musta suitsu välja ning paugub.Süüdet olen mitu korda seadnud.Mingit abi pole olnud.Küünlateks ikka a17.
Väga tänulik oleks nõu eest.
Postitatud: 08 Apr 2005 22:22
Postitas robi
Siis jääb süüdlaseks karburaator, arvatavasti on mõni düüs umbes. Aitab lahtivõtmine ja puhastus, kas kütusefiltrit oled vahetanud, 1xaastas võiks vähemalt.
Postitatud: 08 Apr 2005 22:23
Postitas logman
Palju saab kätte. Kas karpat ka oled uurinud? Kõige lihtsam variant ,et tooreklapp ei avane täielikult ,aga edasi läheb juba keerulisemaks.
Postitatud: 08 Apr 2005 22:36
Postitas tuhajuhe
Vaata kas ujukinõel peab,see nagu esimene asi.Ja siis ujuki tasapind.Kuid arvan et ujuk ei pea.
Postitatud: 08 Apr 2005 22:54
Postitas wots
Karpaga pole mitte midagi teinud.Nii,et seega see võibki minu probleem olla?
Muide kas asi võib selles olla,et autoga tehti kunagi avarii ning käis üle katuse ?
Postitatud: 09 Apr 2005 00:07
Postitas logman
Algselt postitas: WotS
seega see võibki minu probleem olla,
asi võib selles olla,et autoga tehti kunagi avarii ning käis üle katuse ?
Nii oleks vist ka mõeldav?

Postitatud: 09 Apr 2005 04:00
Postitas Moss
Algselt postitas: WotS
Mootoril pole jõudu,kütust kulub palju,ajab musta suitsu välja ning paugub.Süüdet olen mitu korda seadnud.Mingit abi pole olnud.Küünlateks ikka a17.
Väga tänulik oleks nõu eest.
"Asi" on kindlasti karburaatoris. Sinu mainitud sümptonid viitavad üheselt liiga rikkale küttesegule (mustad küünlad ka sellest). Võta karpa lahti, kindluse mõttes võid ka ära puhastada ja siis pane raamatu järgi ujuki asend paika, siis bensu tase normaalne. Ja kindlasti vaata, ega ujukil äkki mõnda auku sees pole!
Postitatud: 09 Apr 2005 11:27
Postitas wots
Tänan info eest.
Kas näiteks mingit segu koostise reguleerimise kruvi ei ole?
Postitatud: 09 Apr 2005 16:55
Postitas Laurimetall
kõigepealt teeks kindlaks ,kas tahmumine toimub tühikäigul või sõites. Seda saab testida nii ,et sõida mootor soojaks 90C siis tee selline normaalne sõit ,kuid ära jäta autot tühikäigul käima Kui oled sõitnud natuke siis võta käik välja ja pane võtmest mootor seisma. Kui auto on seisma jäänud keera küünal välja ja vaata. kui on ilus pruun ,siis on viga tühikäigus. kui tahmane ,siis on näitex õhudüüs umbes . Selllisel juhul karpa maha ja nitroga puhtaks pesta ( kummi detailid tuleb eemaldada), teisel juhul on ehk abi ,kui tühikäik uuesti reguleerida.
Postitatud: 09 Apr 2005 17:04
Postitas wots
Nujah,kui ma hakkan järele mõtlema siis auto töötas paremini kui kohe peale käivitamist sõitsin suure kiirusega.Talvel aga lasin ikka mootoril mingi 5 minti soojeneda tühikäigul ja oli siis ikka häda sõitmisega-ainult paukus.
Momendil ei saa ma mingit katset teha kuna auto on teises eesti otsas.
Muidu jah panen selle kõrvataha.