Mootori vahetusega ilmnes selline probleem, et rooliliigendi liikuvad osad käivad vastu väljalaske torusid kapoti all. Hetkel kui rool paremale välja keerata, siis läheb vastu ja kui väga kaua keerata, siis tuleks auk sisse.
Kuidas käituda?
Ise mõtlesin, et painutaks selle koha eest ära. Mis arvate?
Kuna ise mootorit ei vahetanud, vaid seda tehti töökojas, siis eeldan, et tehti õigesti. Mees paistis teadvat küll. Mis vahetusel võis valesti minna, et nii juhtus? Ju siis midagi pani valesti.
Kui padjad jäid samad, siis mootorit vaja gramm liigutada sillatala poolt. Kui padjad vahetati välja, siis padja viga.
Sumpapüksid on tänu kõikuvale kvaliteedile tihti sellised et ilma kuvaldaga mõjutamata need alla ei sobigi.
Kas mootoripatjade alt lahti tegemisega saab ilma mootorit tõstmata ka mootorit edasi nihutada? Ühtlasi, kas selle jaoks oleks vaja ka käigukasti padi lahti teha?
Netist vaadates sillatalal suhteliselt suured avad, ovaalsed, aga ovaalsed risti autot.
Liigutamisel vaata enne, et mootor eest kuskile vastu ei hakaks käima jne.
Pükste painutamisega vaata, et pärast sumpa kinnitused põhjaall omavahel kokku sobima jääks.
Hannes12334 kirjutas:Kas mootoripatjade alt lahti tegemisega saab ilma mootorit tõstmata ka mootorit edasi nihutada? Ühtlasi, kas selle jaoks oleks vaja ka käigukasti padi lahti teha?
Või on lihtsam pükse painutada?
Et elu lihtsam oleks siis tee ka kkasti tala mutrid veidi lahti ja alt mootoripadja omad ja püüa nihutada. Kui see niipalju tulemust ei anna siis tuleb pükse motiveerida veidi (kuigi ta peaks paika minema kui sul enne mootorivahetust kõik tibens oli ja summutiosaga midagi ebatavalist vahetuse ajal ei juhtunud või siis nagu öeldi patjadega erinevust sisse ei tulnud)
Kytt kirjutas:Kui padjad jäid samad, siis mootorit vaja gramm liigutada sillatala poolt. Kui padjad vahetati välja, siis padja viga.
Sumpapüksid on tänu kõikuvale kvaliteedile tihti sellised et ilma kuvaldaga mõjutamata need alla ei sobigi.
Just täpselt! Kuvalda ja kuumus aitavad, ka mina sattusin valge daamiga samasse situatsiooni, umbes juba aasta või vähem tagasi. Püksid käisid vastu rooliliigendit. Kuumutasin leeklambiga seda kohta, kus oli rooliliigend vastu käinud ja tagusin veidi sisse antud kohta. Nüüd on korras ja ei käi enam vastu.
Kas mul on vaja mootoripatjade alumised mutrid lahti saada? Mitte kuidagi ei mahu sinna tavalise mutrivõtmega. Ma proovisin muidugi ülevalt läheneda, kas peaks altpoolt?
Hannes12334 kirjutas:Kas mul on vaja mootoripatjade alumised mutrid lahti saada? Mitte kuidagi ei mahu sinna tavalise mutrivõtmega. Ma proovisin muidugi ülevalt läheneda, kas peaks altpoolt?
Alt tuleb padruniga läheneda. Mis sul plaanis teha on?
Hannes12334 kirjutas:Kas mul on vaja mootoripatjade alumised mutrid lahti saada? Mitte kuidagi ei mahu sinna tavalise mutrivõtmega. Ma proovisin muidugi ülevalt läheneda, kas peaks altpoolt?
Alt tuleb padruniga läheneda. Mis sul plaanis teha on?
Tahan proovida kas mootorit saab natuke ettepoole. Pükse hetkel raskem maha võtta, loodan, et mootori nihutamine lahendab mure.
Hannes12334 kirjutas:Kas mul on vaja mootoripatjade alumised mutrid lahti saada? Mitte kuidagi ei mahu sinna tavalise mutrivõtmega. Ma proovisin muidugi ülevalt läheneda, kas peaks altpoolt?
Alt tuleb padruniga läheneda. Mis sul plaanis teha on?
Tahan proovida kas mootorit saab natuke ettepoole. Pükse hetkel raskem maha võtta, loodan, et mootori nihutamine lahendab mure.
Seal vägapalju mänguruumi ei tohiks olla edasi-tagasi, võibolla millimeeter või kaks.
Kas keegi on pükse manipuleerinud ilma neid maha võtmata ka?
Mootori nihutamine välja ei tulnud. Ei tahtnud üldse liikuda kui padja mutrid lahti keerasin.
Hannes12334 kirjutas:Kas mootoripatjade alt lahti tegemisega saab ilma mootorit tõstmata ka mootorit edasi nihutada? Ühtlasi, kas selle jaoks oleks vaja ka käigukasti padi lahti teha?
Või on lihtsam pükse painutada?
Et elu lihtsam oleks siis tee ka kkasti tala mutrid veidi lahti ja alt mootoripadja omad ja püüa nihutada. Kui see niipalju tulemust ei anna siis tuleb pükse motiveerida veidi (kuigi ta peaks paika minema kui sul enne mootorivahetust kõik tibens oli ja summutiosaga midagi ebatavalist vahetuse ajal ei juhtunud või siis nagu öeldi patjadega erinevust sisse ei tulnud)
Millised kasti tala mutrid täpsemalt? Ei teinud neid hetkel ja ehk sellepärast mootor ei liikunud?
Hannes12334 kirjutas:Kas mootoripatjade alt lahti tegemisega saab ilma mootorit tõstmata ka mootorit edasi nihutada? Ühtlasi, kas selle jaoks oleks vaja ka käigukasti padi lahti teha?
Või on lihtsam pükse painutada?
Et elu lihtsam oleks siis tee ka kkasti tala mutrid veidi lahti ja alt mootoripadja omad ja püüa nihutada. Kui see niipalju tulemust ei anna siis tuleb pükse motiveerida veidi (kuigi ta peaks paika minema kui sul enne mootorivahetust kõik tibens oli ja summutiosaga midagi ebatavalist vahetuse ajal ei juhtunud või siis nagu öeldi patjadega erinevust sisse ei tulnud)
Millised kasti tala mutrid täpsemalt? Ei teinud neid hetkel ja ehk sellepärast mootor ei liikunud?
Mutrid, mis kastitala kere küljes kinni hoiavad. Ilmselt oleks ka vaja mootorit veidi kergitada tungi või tali abil, et nihutamist lihtsustada.
Panin alla uue summuti torustiku alates pükstest, sest kõik oli roostes ja katki läinud.
Siit nüüd küsimus, et püksid jäid kolde ühenduskohast alumisest servast natuke lahti. Ei sobitunud sinna täpselt nii nagu peab. Kas seda vahet kuidagimoodi täita on võimalik? Ja kui jah, siis millega? Kas on üldse oluline, et ta veidike lahti on?