1. leht 2-st
Sport nukkvõllid
Postitatud: 22 Mär 2005 22:15
Postitas tuhajuhe
Pakkuda tänava mootorile kui ka võistlus masinatele nukkvõlle.
Postitatud: 24 Mär 2005 09:00
Postitas mess
Kas said tänava võlli ka ära katsetatud?
Kuidas tulemus oli?
Mis pööretest alates asi tööle hakkab ning millal lõpetab?
Erinevus tava nukast - tõus, kattumus, duratsioon?
Ahjaa, oled mingit konkreetset hinnasilti ka mõtelnud külge riputada?
Postitatud: 25 Mär 2005 13:01
Postitas tuhajuhe
Nuki hind on1000eeku.Aga seda tänava võlli pole veel proovinud,kuna ei ole ladat kuhu peale panna.Ja kindlasti peab olema ka reg nuki ratas siis.Ühe tänava võlli tegin valmis küll,kuid teistel katsetamistel vajutasin pressi all selle võlli pooleks:lol Tore oleks kui keegi Türi ligidalt keegi katsetaks oma lada peal neid võlle.Siis saaks paremaid varjante aretada.
Postitatud: 25 Mär 2005 13:33
Postitas Jonx
Mis kasu või mis eelised sellel sportnukkil tavalise võlli ees on. Kas parem kiirendus, rohkem jõudu või mis?
Postitatud: 25 Mär 2005 15:00
Postitas Tegija
Parem silindrite täituvus, parem kiirendus, rohkem jõudu ja kokkuvõttes ka suurem kütusekulu.
Postitatud: 27 Mär 2005 15:07
Postitas AaClub
Väike täpsustus ehk!
Tegemist on kasutatud nukkvõllidest aretatud sport ja tänavasõidu nukkidega, ei ole
uued !!! Kõik on kasutatud ja taastatud! Uue nuki hind on poes ligikaudu 2500 kr. pean silmas originaali mitte aretatud, sportnuki mis on venemaal toodetud, peaks ka saama kuskil 2500 kr. eest kätte (uurige tuning juppidega kauplevatest poodidest).
Tuha küsitud hind on vägagi normaalne.

Postitatud: 27 Mär 2005 19:49
Postitas Moss
Ega nukkvõll kütust ei põleta, vaid mootor ise. Seega vaadake ikka asja kui tervikut. Küttekulu sõltub väga mitmest asjast.
Postitatud: 27 Mär 2005 20:13
Postitas tuhajuhe
Ma arvan et kõik lisa hobused mis juurde tulevad tahavad ju juua ka saada.Ja kõikse olulisem on see,et kui masin liigub hästi(tuntavalt paremini kui enne)siis tallatakse seda pedaali kõvemini ka.See on esimene mis kütte kulu lakke viskab.Aga kui iga päeva sõite teha ,siis arvan et miski 10 kanti kisub ikka.Ja see nukk ongi mõeldud tavamootorile,millel pole rohkemat vaja kui reg nuki ratast .Et saada paremini lõpptulemus kätte.
Muidugi oleks vaja nukkvõlle ka millele neid teha.Mul mõned vanad on millest saaks,aga edaspidiseks oleks vaja.
Postitatud: 29 Mär 2005 22:27
Postitas Tegija
Ei hakanud uut teemat tegema aga minu pakutav ka igati teemakohane. Pakun reguleeritavaid nukkvõlli rattaid hind 500kr. Rattal on kraadid peale märgitud. Tel:5579095
Postitatud: 30 Mär 2005 19:23
Postitas kriisa
Algselt postitas: Tegija
Ei hakanud uut teemat tegema aga minu pakutav ka igati teemakohane. Pakun reguleeritavaid nukkvõlli rattaid hind 500kr. Rattal on kraadid peale märgitud. Tel:5579095
Kust need pärit on, kas ise teed ja kas pakud neid koguaeg või ainult mingi kindla aja? Mõne aja pärast hakkan uut mootorit ehitama ja siis on ka vaja.
Postitatud: 30 Mär 2005 19:46
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: Tegija
Ei hakanud uut teemat tegema aga minu pakutav ka igati teemakohane. Pakun reguleeritavaid nukkvõlli rattaid hind 500kr. Rattal on kraadid peale märgitud. Tel:5579095
Oleks jah hea kui paneks ühest pildi üles.Siis hea näha kuidas need kraadid on sinna märgitud.
Üldiselt mehed see 500 norm reg .ratta eest pole palju.Kui te peaksite ise tegema siis usun et viskakiste hinna nagu kirve lakke :DSoomest tellides on alates 800 eeku
Postitatud: 31 Mär 2005 20:29
Postitas Moss
Ma üritan nüüd natuke teile seda nuka asja selgitada.
Nukkvõlliga on pm võimalik muuta seda pöörete piirkonda kus mootor kõige rohkem momenti omab. Nn "sport nukkvõll" viib seda pöörete piirkonda vähe kõrgemale (ohverdades selleks madala otsa momenti - tasuta lõunaid ei ole

). Kuna mootor nüüd tänu sellele teeb sama aja jooksul rohkem tööd, siis see tingib ka võimsuse tõusu.
Palju nukkvõll HP suurendab? Nii palju kui vaja!!

Aga taas mainin ära et alumise otsa arvelt. Seega ei ole mõtet loota et uus nukk annab Su masina mootorile 160 hj ja selle sama mootoriga võid linnavahel vaikselt 1500 pööret minutis kruisida.
Jämedam nukk vajab kõrgemat surveastet ja vastupidi. Asja iva on dünaamilises surveastmes aga see läheks praegu liiga keeruliseks ja mina ka seda 100% veel ei valda.
Palju kütet võtab? Pm on olemas selline näitaja nagu kütuse erikulu. Inglisekeeles on selle asja nimi BSFC (brake specific fuel consumption). Grammides ma seda teile kahjuks öelda ei oska aga normaalse settinguga kulutab vabalthingav mootor kuskil 0,5 naela tunnis kütust ühe hobujõu kohta. Eks siis igaüks arvutab
Et siis kokkuvõtlikult: nukkvõlle on igasuguseid ja sellest lähtuvalt on võimalik saada ka hobuseid. Aga üldiselt tuleb kogu mootor vastavalt nukale kohandada. See võib piirneda vaid surveastme tõstmisega ja muu pläma ära regullimisega.
Ehk oli sellest kasu natuke...
EDIT: Ikkagi tunnis, mitte minutis.
Postitatud: 17 Apr 2005 18:38
Postitas skahar
Algselt postitas: grimes
Äitähh sain nüüd jälle targemaks ja sellepärast ma küsingi et mul on nüüd sport nukkvõll olemas ja kavas se nädalavahetusel peale panna õigemini üks tuttav paneb 300.-kr peale ja siis regullib klapid kah ära.Kas se on normaalne hind.
Loodetavasti ei hakka Sul klapid pähe käima...neid nukkasid ennemgi peale loobitud....

kellel klapid, kellel nukk ise kõver, kellel nukk pooleks läinud(liiga kõvasti pingutatud või kaan kõver...)
To Moss: on ka selliseid nukkasid, mis just madalatel pööretel jõuvaru lisavad;)
Postitatud: 08 Okt 2005 12:20
Postitas Kristo
Dr. Tuha tehtud 288 kraadise nukkvõlli nukk:
Lada originaal nukkvõlli nukk:
Sportnukk vs. originaal (pilt suht kehvake):
Selle 288 kraadise nukkvõlli tõus on 10,6mm, nurk sisse- ja väljalaske nukkide vahel on 105 kraadi.
Postitatud: 11 Okt 2005 20:19
Postitas olaaf
http://static.howstuffworks.com/flash/camshaft-cam.swf
seal siis animatsioon mis aitab aru saada mis vahe on ikkagi sport nukal ja tava nukal.
paremal all on kandiline ruudukujuline nupp (Switch to.. ) mille abil saab siis vahetada tava ja sport nukki - käima laskmiseks "PLAY"
Postitatud: 14 Sept 2006 21:17
Postitas tlpwfg
Lugupeetud härra Tuhajuhe, kas sama hind kehtib ka siis, kui annan tegemisse enda isikliku nukkvõlli?
Taavi
Postitatud: 15 Sept 2006 12:24
Postitas tuhajuhe
Vahet ei ole,see et mul oleks mida ja millele enne teha on teie huvides.Muidu peate mitukorda käima,tood võlli ja tuled järgi võllile.
Postitatud: 22 Dets 2006 23:29
Postitas Leegikas
Tere, mul tekkis selline küsimus, et kas reg. nukiratas peab igal juhul olema kui on sportnukk? Ma peaks homme sportnuka kätte saama ja tahaks teada kas on üldse mõtet peale panna, kui reguleeritavat nuka ratast ei ole.
Postitatud: 22 Dets 2006 23:45
Postitas olaaf
sõltub nuka tegijast aga ega head tulemust ei pruugi ilma saada...
proovimisega tasub eriti 1200/1300 mootoritel ettevaatlik olla kuna sportnuki tõus on suurem

ja klapotskad võivad ai ai saada
Postitatud: 23 Dets 2006 10:26
Postitas Leegikas
Autoks on siis vaz 21061, 1500 mootor ja nuka tegi Ligur Motors.Arve läks kokku 3000.-