1. leht 1-st

P: mootor teeb vigureid

Postitatud: 16 Mär 2005 15:19
Postitas trim
mure siis järgmine et autoks on 06 1300 mootoriga ja kui hommikuti tööle hakkan sõitma siis kui olen olen sõitnud 20-25 km hakkab mootor vahele jätma pöörded kukuvad aegajalt ja siis jälle töötab miski mõned km ja siis jälle ja nii kui linna jõuan on jälle kõik korras ... milles võiks viga olla

Postitatud: 16 Mär 2005 16:14
Postitas timm88
küünlad?

Postitatud: 16 Mär 2005 16:26
Postitas mummuke
Vaata minu teemat "bensiin kaob kuskile", äkki saad sealt ideid. Mul veel viga lõpuni leidmata, aga homme saab käsile võetud ja siis kui midagi leiab, annan teada ka.

Postitatud: 16 Mär 2005 16:49
Postitas Laurimetall
vaadata üle bensiini pumba filter ja karbraatori filter .Siis võiksid ütelda ,et kas jama on iga kord ,kui sõidad umbes 20 km? Kas vahelejätud toimuvad kiiruse peal ? mis karburaatoriga tegu ? Mingi 2105 mudel? Kas on elektroonikat karburaatoril?

Postitatud: 16 Mär 2005 16:57
Postitas mauer
Mul eelmise siksiga oli sama jama. Lõpuks avastasin, et viga oli solkkütuses s.t. kütuses oli mingil määral vett ja see muudkui kogunes paaki ja lõpuks külmade ilmadega moodustas paaki mingi sültja massi mis vahepeal sattus paagis oleva sõela ette ja selle tulemusena kadus ka vahepeal jõud ja jättis vahele, peale paagipesu ja korraliku kütte tankimist probleem kadus.

Postitatud: 16 Mär 2005 20:01
Postitas pingvin
Minul kadus jõud sõidupealt ära kui pidin gaasi jjurde andma tõusul. Viga oli lisafiltris , mis oli enne bensupumpa pandud, see oli sodi täis ja umbes.

Postitatud: 16 Mär 2005 23:20
Postitas trim
Algselt postitas: Laurimetall
vaadata üle bensiini pumba filter ja karbraatori filter .Siis võiksid ütelda ,et kas jama on iga kord ,kui sõidad umbes 20 km? Kas vahelejätud toimuvad kiiruse peal ? mis karburaatoriga tegu ? Mingi 2105 mudel? Kas on elektroonikat karburaatoril?


jama on olnud nüüd miskil 3 või 4 korral hommikuti ja hakkab peale jahh umbes pärast 20 km läbimist ... kiirus on hetkel tavaliselt 90 ja 100 vahel ... peal on ilma elektroonikata kaburaator ... arvasin algul et äkki on õhupuhasti suvises asendis ja karpa lihtsalt jäätub ära kuid ei olnud selles viga ... küünlad on peal suhteliselt uued ja kui miski üks pütt tagant ära kaob sõidu ajal siis nii suurt vahele jätmist küll tunda ei ole ... aga praegu nagu kõik kaoks ära ...

Postitatud: 17 Mär 2005 10:18
Postitas mummuke
Kui küünlad maha võtad, siis missugused nad paistavad(ega äkki õlised ei ole)?

Postitatud: 17 Mär 2005 13:05
Postitas Laurimetall
Töötaval mootoril tavaliselt küünalt hoopealt õliseks ei võta. Kuid vaata ka näiteks seda ,mis su karpa ujuki kambris on. Puhasta ära vesi ja muu sodi ,mis sinna kogunenud on. Vaata ikkagi filtrid kah üle.

Postitatud: 17 Mär 2005 14:14
Postitas mummuke
Aga kui kõik silindrid ei tööta korralikult ja klapisääre tihendid ka läbi, siis võib ju ikka õliseks võtta? Mul oli selline jama kolmanda silindriga, et ei töötanud kogu aeg ja kui küünal maha kisti, siis oli õline.

Postitatud: 17 Mär 2005 14:39
Postitas Laurimetall
jaa selle suhtes on "Mummukesel" õigus ,kuid käival mootoril ,mis töötab kõigi 4 silindriga ja ( uhtlaselt ) sellist vahetevahel hoo pealt õliseks minekut eriti ei usu. Kui silinder tagant ära ,siis tavaliselt annab tunda kohe peale käivitamist ning siis on tagant ära terve tee . Heal juhul võib mitte töötav silinder tööle hakata.

Postitatud: 17 Mär 2005 20:17
Postitas trim
nii mure leitud ja hoopis elektri jama ... kondeka juhe oli katki ja ei andnud ühendust ... tänud teile siiski ja minu poolest või teema lukku panna ...

Postitatud: 08 Apr 2005 15:15
Postitas robi
Ei pane veel lukku

Mul selline jama, et kõrgetel pööretel, 4 käik 90kmh teeb mootor imelikku häält, auto ei jõnksuta ja sõidab ilusti, aga pöörded nagu hääle järgi hüpleks ja seda tuntavalt, võtsin käigu välja ja lasin pöörded maha, kõik korras. 70-80kmh seda jama pole. Sama sündroom ka linnas kiirendades 3. käiguga. Muidu sõidab auto normaalselt ja mootor töötab ilusasti.
Kas võib ka olla kondeka jama, samas vahetasin selle mingi aeg tagasi ära ja siiani on korralikult töötanud.

Postitatud: 08 Apr 2005 19:36
Postitas logman
Algselt postitas: robi
... aga pöörded nagu hääle järgi hüpleks ja seda tuntavalt.... ...Sama sündroom ka linnas kiirendades 3. käiguga...
Hääl hääleks ,mis tahokas teeb? Kui tahokas ka kiirelt üles jookseb ilma ,et masin kiirust koguks ,siis vajab sidur remonti (libiseb).
Sidur libiseb ,kui ketas kulunud ,korvi vedrud läbi ,väntvõlli tagumise otsa tihend laseb õli läbi või sattub vesi läbi avatud koja hoorattale (sügavat lompi läbides).
Kontrolli ja veendu.;)

Postitatud: 08 Apr 2005 22:14
Postitas robi
Auto sõidab korralikult, tahhokas ei hüppa, luulusid või hallutsinatsioone mul ei ole. Seepärast ma siia postituse tegingi, et asi on väga imelik. Kui hääle järgi otsustada, peaks masin jõnksutama aga ta ei tee seda, vaid mootor kräunub imelikult. Vaatasin küünlajuhtmed, jagajasse minevad juhtmed ja seal olevad üle, kõik on korras ja töötab. Lihtsalt imelik värk.

Postitatud: 10 Apr 2005 12:11
Postitas olaaf
vaata kontaktivahe ka üle robi :)
parem oleks muidugi need ajutiselt teistega asendada :)

raadiomürafilter rootoril ka vahel pahandusi teeb aga siiski pakun vale kontaktivahe / kulunud kontaktid.. vahe nagu liiga suur on :)