Milline õli Ladale ?

Milline õli Ladale ?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -karla- »

et parem osta mingi odav poolsünt, kui korralik mineraal??
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: -karla-
et parem osta mingi odav poolsünt, kui korralik mineraal??

Lada mootorisse on korralik mineraalõli väga hea, kuid talvel võiks tõesti poolsünti kasutada, kuna on oht et mineraal jääb külmadega liiga paksuks.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
a
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

Postitus Postitas amfiibinimene »

lugege auto24 foorumist aarne postitusi ja enamus küsimusi saab vastatud. Lugesin ka välja et kel rahakott kõhna aga tahab ikkagi head ja korralikku õli võiks vaadata säästukates ja ehituspoodides müüdava 5w-40 HighStar täissünt õli poole (5L 295 eek) - tegu kvaliteetsest toorainest tehtud saksa õliga ja vastab päris kõrgetele kvaliteediklassidele (ei ole niisama sinna kirjutatud vaid on ka läbinud need testid - isegi osadel mobili, castroli ja valvoline õlidel pole selliseid heakskiite ette näidata). Antud õli oli oma tulekuga saksamaal paraja eufooria tekitanud. Tegu addinoli toodanguga (kel addinoli foobia sõitku oma vaz õliga rahumeeli edasi)

[Muudetud: 18.12.2007 amfiibinimene]
Kasutaja avatar
Zetec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 128
Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
Asukoht: Tartu
Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106

Postitus Postitas Zetec »

Aga küsiksin siinkohal millisest Ziguli õlist juttu on (kui neid üldse on erinevaid, ise näinud mustas-hallis erimell kirjaga kanstris ja veel mitut versiooni) ? Kas räägitakse Erimelli toodangust ?
Erimelli mineraalõlid küll eriti odavad pole, hind väga odavam Shell Helixist pole näiteks (viimane maksab umbes 150kr 4liitrine kanister).

Minu leitud Ziguli õli siis selline
M5z/10Gi, SAE10W30
API SF/CC (GOST 10541-78) Universaalne multiviskoosne mootoriõli kõrgelt forsseeritud bensiinimootoritele ja kergetele diiselmootoritele, mis ei ole varustatud turbolaaduriga. 1L pudel 27.00 EEK 5L kanister 126.00 EEKPilt
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

mina näiteks ostsin teisele sigullile poest lahtist sigulliõli, selline hästi hele, põhimõtteliselt läbipaistev aga veidi kollakas.
Mootor igatahes käib nagu kellavärk ja õli sees olnud juba üle aasta:)
Liiter maksis mingi 17 krooni
a
AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

Postitus Postitas AsjaPulk »

Algselt postitas: corrado
Mootor igatahes käib nagu kellavärk ja õli sees olnud juba üle
:yllatunud
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: AsjaPulk
Algselt postitas: corrado
Mootor igatahes käib nagu kellavärk ja õli sees olnud juba üle
:yllatunud
Ega Venemaa enam nõukaajas ei ela ka nende õli firmad on kaasaegsed ja oskavad teha õlisid nagu näiteks Venemaa üks suurfirmasid LukOil kas siis nende kvaliteet on pask,mina küll nii ei arva.Ning mulle üks õlidega tegelev sõber ütles,et Ladadesse ei ole soovitatav panna sünteesõli kuna see on Lada mootori jaoks liiga vedel ja ei sobi Lada mootorisse valada.?iguliõli pidi olema täpselt Lada inseneride poolt välja töötatud sobiva paksuse ja määrdeomadustega.

[Muudetud: 18-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

asjapulk imestas selle üle et üle aasta sees olnud,vot selle selgituseks ütlen et õlivahetuse ajal ei teind pesuvahendiga ega midagi, aga kui klapikambrikaas sai maha võetud ketipinguti vahetamiseks oli küll asi ikka täiesti puhas, onu ka ütles et täitsa asjalik mootor veel:cool:
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Alfist
Ning mulle üks õlidega tegelev sõber ütles,et Ladadesse ei ole soovitatav panna sünteesõli kuna see on Lada mootori jaoks liiga vedel ja ei sobi Lada mootorisse valada.
See sõber võiks ka süüa ainult vett ja leiba. Elab ära küll. Ma loodan, et käed on tal ka terved. Milleks veel naisi vaja on.
C
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: Alfist
Ning mulle üks õlidega tegelev sõber ütles,et Ladadesse ei ole soovitatav panna sünteesõli kuna see on Lada mootori jaoks liiga vedel ja ei sobi Lada mootorisse valada.
See sõber võiks ka süüa ainult vett ja leiba. Elab ära küll. Ma loodan, et käed on tal ka terved. Milleks veel naisi vaja on.
Ma räägin kallimatest Vene õlidest mille liitri hind on 60 eeku ja tootjaks on LukOil.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
a
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

Postitus Postitas amfiibinimene »

motalt väga hea näide - kui käed terved pole naist vajagi ja samas saab ka ziguli õliga sõidetud iseasi on see kas selline teguviis mõistlik ja kõige kasulikum oleks.

Vaadake mis testid on läbinud ziguli õli ja mis testid on näiteks läbinud see sama odav täissünt highstar.
Nüüd mõni tark ütleb kohe et ziguli mootor ei vajagi tänapäevaste näitajatega õli ja insenerid on aastal 64 pidanud optimaalsemaks ziguli õli - saage aru et nõua ajal ei olnudki paremat õli kui ziguli õli. Aga oleks aeg edasi liikuda ja läheneda asjale teise pilguga - mis oleks mootorile parem kas halbade omadusetga õli (tänapäeva tähenduses) või heade omadustega õli

SAAGE ÜKSKORD ARU ET EI OLE OLULINE MIS TOOTJA NIMI POTSIKUL ILUTSEB VAID TÄHELEPANU TULEKS OSUTADA SERTIFIKAATIDELE MIDA ANTUD ÕLI OMAB

Ega naist valides ka ei vali ju nime järgi - hakkaks vaidlema kumb parem on kas Sirje või Pille või hoopis Anu?

Mõned lõigud auto24 foorumist:

Kokkuvõttena tuleb õli ostes tähelepanu pöörata siis sertifikaatidele mida õli omab:
Headeks õlideks peetakse õlisi mis vastavad ACEA A3/B3 nõuetele. Parimad neist vastavad ACEA A3/B3/B4, MB229.3, VW502.00 ja BMW LL-98 nõuetele

kui mõni ziguli õli nendele nõuetele vastab ostaks seda isegi, senikaua kuni neid tähekombinatsioone seal ei ilutse kõnnin kaarega neist potsikutets mööda ja soovitan ka teistel sama teha

ACEA A5/B5 õlid mis on ekstreemselt vedelad - viskoosus 100 C juures 9,5-10 mm2/s (SAE 30 alumises osas ehk ?peaaegu juba SAE 20?) ja HTHS tavaliselt ca. 3,0 mPa*s ning ette nähtud kasutamiseks ainult kui autotootja seda lubab.


[Muudetud: 18.12.2007 amfiibinimene]
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: amfiibinimene
motalt väga hea näide - kui käed terved pole naist vajagi ja samas saab ka ziguli õliga sõidetud iseasi on see kas selline teguviis mõistlik ja kõige kasulikum oleks.

Vaadake mis testid on läbinud ziguli õli ja mis testid on näiteks läbinud see sama odav täissünt highstar.
Nüüd mõni tark ütleb kohe et ziguli mootor ei vajagi tänapäevaste näitajatega õli ja insenerid on aastal 64 pidanud optimaalsemaks ziguli õli - saage aru et nõua ajal ei olnudki paremat õli kui ziguli õli. Aga oleks aeg edasi liikuda ja läheneda asjale teise pilguga - mis oleks mootorile parem kas halbade omadusetga õli (tänapäeva tähenduses) või heade omadustega õli
Ärge ajage jama krt,ega Venemaa enam mingeid sitemaid õlisid ei tee,see õli mis vene ajal oli selle koha pealt ei oska mina midagi öelda,kuid Venemaa on arenenud ja teeb praegu väga häid õlisid,ja kas te tahate öelda,et praegu on vene insenerid lollimad kui mõne muu riigi insenerid vastus sellele on olemas kuigi see ei puutu asjasse,aga venelased leiutasid vaakumpommi,kuid keegi teine ei oskand seda välja mõelda aint venelased mõtlesid ja teostasid ka selle.Nii et venelased teevad praegu ka häid õlisid,ma nõustun sellega mis vene ajal oli hea ei ole enam praegu hea kuid,Venelased ei ela enam nõuka ajas vaid on maailmale tootmises järele jõudnud ja see õli mis venelastel praegu on seda ei saa võrrelda nõuka aja õliga.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
a
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

Postitus Postitas amfiibinimene »

Algselt postitas: Alfist
Ärge ajage jama krt,ega Venemaa enam mingeid sitemaid õlisid ei tee,see õli mis vene ajal oli selle koha pealt ei oska mina midagi öelda,kuid Venemaa on arenenud ja teeb praegu väga häid õlisid,ja kas te tahate öelda,et praegu on vene insenerid lollimad kui mõne muu riigi insenerid vastus sellele on olemas kuigi see ei puutu asjasse,aga venelased leiutasid vaakumpommi,kuid keegi teine ei oskand seda välja mõelda aint venelased mõtlesid ja teostasid ka selle.Nii et venelased teevad praegu ka häid õlisid,ma nõustun sellega mis vene ajal oli hea ei ole enam praegu hea kuid,Venelased ei ela enam nõuka ajas vaid on maailmale tootmises järele jõudnud ja see õli mis venelastel praegu on seda ei saa võrrelda nõuka aja õliga. [/quote]


keegi ei halvusta venelasi. Kordan: ostaks eeltoodul pildil välja toodud õli isegi kui õli vastaks TÄNAPÄEVASTELE NORMIDELE. Lukoil valikus on ka õlisi mis vastavad ACEA A3/B3 normidele aga hinnad on juba tunduvalt kallimad.

Näiteks Lukoil valikust võib pidada väga heaks õliks alljärgnevat õli mitte aga eeltoodud jama:

Lukoil - SINTETIC


API SJ/CF-4 SAE 5W-40; ACEA: A3/B3, B4-98; JASO: MA.

Autotootjate poolne heakskiit: Mercedes-Benz 229.1, 229.3, BMW Special List LongLife (LL), VolksWagen: 502.00 ja 505.00, Porsche: GL.


Lühike iseloomustus

Parimate kaitseomadustega maailmatasemele vastava kvaliteediga täissün-teetiline mootoriõli. Toodetud firma Amoco baaskomponendi alusel, millele on lisatud firma Ethyl (eksklusiivsete õlilisandite tootmisliidri) poolt valmistatud suure efektiivusega õlilisandite valik.

Soovitatav kasutada uusimates forsseeritud turboülelaadimisega bensiini-mootorites ja ülelaadimisega diislites, mis on paigaldatud viimase põlvkonna kergsõidukitele ja kergetele euroopa, ameerika ja jaapani päritolu veoautodele, selahulgas need, mis on välja lastud pärast 1995.a. Tagab suure koormusega detailide tõhusa kaitse kõikidel tööre?iimidel, samuti mootoridetailide suure töövaru ja puhtuse.

Lisan nimekrija 5W-40 ACEA A3/B3/B4 ning lisaks sellele veel MB229.3 ja VW502.00 nõuetele vastavatest õlidest

Audi/VW original parts Part number ZVW 352 540 S SAE 5W-40
Addinol Addinol Extra Power MV 0538 LE SAE 5W-30
Addinol Addinol Super light MV0546 SAE 5W-40
Addinol Addinol Super power MV 0537 SAE 5W-30
Addinol High Star SAE 5W-40
Adnoc ADNOC Image SAE 5W-30
Agip Agip Extra HTS SAE 5W-40
Agip Agip Sint Evolution SAE 5W-40
Agip Agip Synthetic PC SAE 5W-40
Agip Agip Tecsint SAE 5W-30
Agip Agip Tecsint SL SAE 5W-40
AnYe Lubricating Oil AnYe 1 SAE 5W-40
Aral Aral HighTronic SAE 5W-40
Aral Aral SuperSynth SAE 0W-40
Aral Aral SuperTronic SAE 0W-40
Aral Aral Tronic 431 SAE 5W-40
Bardahl Bardahl XTC 100% Synthetic Motor Oil SAE 5W-40
Beijing Tongyi Petroleum Xin Gai Nian SAE 5W-40
BP BP Euro Germany SAE 5W-40
BP BP Euro Plus SAE 5W-40
BP BP Euro Spirit SAE 5W-40
BP BP Visco 5000 SAE 5W-40
BP BP Visco 7000 SAE 0W-40
BP BP Visco 7000 Sport SAE 5W-40
BP BP Visco 7000 TD SAE 5W-40
BP BP Visco 7000 TD Sport SAE 5W-40
BP BP Visco Special V SAE 5W-40
BP BP Visco Sport SAE 0W-40
BP Meister-Öl Leichtlauf-Motorenöl SAE 5W-40
Bucher AG Motorex Xperience FS-X SAE 5W-40
Bucher AG Select SP-X SAE 5W-40
Bucher AG Xperience FS-X SAE 0W-40
Carat Carat ad-Synt-Oil SAE 5W-40
Carl Bechem Hessol ADT Plus SAE 5W-40
Carl Bechem Staroil Synergie Alpha SAE 5W-40
Cartechnic Cartechnic Motorenöl SAE 5W-40
Castrol Adamol Multitop PDI SAE 5W-40
Castrol Castrol 505 01 SAE 5W-40
Castrol Castrol Edge SAE 0W-40
Castrol Castrol Formula RS Road and Track SAE 5W-40
Castrol Castrol GTD 505 01 Top Up SAE 5W-40
Castrol Castrol GTD Direct Injection SAE 5W-40
Castrol Castrol GTX 5 SAE 5W-40
Castrol Castrol GTX 7 Dynatec SAE 5W-40
Castrol Castrol GTX 7 Dynatec Neu SAE 5W-40
Castrol Castrol Performance SAE 5W-40
Castrol Castrol TXT 505 01 SAE 5W-40
Castrol Castrol TXT Softec SAE 5W-40
Castrol Castrol TXT Softec Plus SL SAE 5W-30
Castrol Castro Edge SAE 5W-40
Castrol Castrol Syntec SAE 5W-40
Cepsa Cepsa Star Mega Synthetic SAE 5W-40
Cepsa Cepsa Star TDI Synt SAE 5W-40
Chevron Havoline Ultra S SAE 5W-40
Chevron Havoline Ultra S SAE 5W-30
Coparts Carl Motorenöl Power SAE 5W-40
Cyclon Hellas Cyclon F1 Racing SAE 5W-40
De Oliebron Tor Hypersynth SAE 5W-40
Dongying Xinyi Xin Yi 1 SAE 5W-40
Duckhams Duckhams Q Fully Synthetic SAE 5W-40
Duckhams Duckhams QS SAE 5W-40
Duckhams Duckhams QS Premium MO SAE 5W-40
Elf Elf Excellium DID SAE 5W-40
Elf Elf Excellium LDX SAE 5W-40
Esso Esso Megatron SAE 5W-40
Esso Esso Ultron SAE 5W-40
Esso Esso Ultron SL SAE 5W-40
Esso Motor Oil Plus SAE 5W-40
Eurol Eurol Super Lite 5W-40 SL/CF SAE 5W-40
Feu Vert Feu Vert 100% Synthese SAE 5W-40
FL Selenia Pulsar S.D. SAE 5W-40
FL Selenia Selenia WR SAE 5W-40
Fuchs Fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-30
Fuchs Fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-40
Fuchs TITAN Formel MC SAE 5W-40
Galp energia Galp Energy Plus SAE 5W-40
Galp energia Galp Energy SP SAE 5W-40
Galp energia Galp Energy Ultra LS SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula 1 Plus SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula 505 SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula TD Plus SAE 5W-40
Galp energia Galp Formula XLD SAE 5W-40
Gamaparts Gamaparts Gold Synt SAE 5W-40
Ginouves York 848 SAE 5W-40
Gulf Gulf Formula GX SAE 5W-30
Gulf Oil Gulf Formula G SAE 5W-30
Gulf Oil Gulf Formula G SAE 5W-40
Huiles Labo Labo Carat SAE 5W-40
Igol Igol Symbol Ceramic SAE 5W-40
Igol Process Compact P SAE 5W-30
INA INA Futura MB SAE 5W-30
Iranol Iranol 30,000 SAE 5W-40
Kendall Motor Oil Kendall GT-1 Full Synthetic Motor Oil SAE 5W-40
Kuttenkeuler Motorenöl S-Tronic SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly Leichtlauf HC 7 SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly Longtime High Tech SAE 5W-30
Liqui Moly Liqui Moly Profi Synthoil SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly Synthoil High Tech SAE 5W-40
Liqui Moly Liqui Moly TopTec 4100 SAE 5W-40
Longpan Petrochemical Sonic 9000 SAE 5W-40
Lotos Lotos Dynamic SAE 0W-40
Lotos Lotos Economic SAE 5W-30
Lotos Lotos Syntetic SL/SJ/CF/CD SAE 5W-40
Lotos Lotos Traffic SAE 5W-40
Lukoil Lukoil-Synthetic SAE 5W-40
Meguin EMARAT Power Synth SAE 5W-40
Meguin megol Motorenoel New Generation SAE 5W-30
Meguin megol Motorenoel Super Leichtlauf SAE 5W-40
Meguin Motorenoel Low Emission SAE 5W-40
Meguin Motorenoel Ultra Performance Longlife SAE 5W-40
Meguin Olympia Pro-Tech Fully Synthetic Engine Oil SAE 5W-40
Mobil Mobil Special X SAE 5W-40
Mobil Mobil Syst S SAE 5W-40
Mobil Mobil Syst S ESP SAE 5W-30
Mobil Mobil 1 SAE 0W-40
Mobil Mobil 1 SAE 5W-40
MOL MOL Dynamic Star SAE 5W-40
MOL MOL Dynamic Synt SAE 5W-40
Motul Motul 8100 X-cess SAE 5W-40
Motul Motul 8100 X-clean SAE 5W-40
Motul Motul H-Tech Multi Standard SAE 5W-40
Motul Motul Specific 505 01 SAE 5W-40
Motul Motul Synergie SAE 5W-40
MRD Motor Gold Supertec SAE 5W-40
Nocc Valar Gema XLL 053 SAE 5W-30
Northland Synergy Synthetic EuroSyn SAE 5W-40
Oel-Brack Midland Avanza SAE 5W-40
Oel-Brack Midland Synqron SAE 5W-30
Oel-Brack Midland Synqron SAE 5W-40
Oest Oest ETA Synthetik SAE 5W-40
Oktanoil Mega Full SAE 5W-40
Ölwerke Julius Schindler Econo Veritas XL-HC SAE 5W-40
Ölwerke Julius Schindler OJS Econo-Veritas XL-HC SAE 5W-40
Ölwerke Julius Schindler OJS Engine Oil SAE 5W-40
Ölwerke Julius Schindler OJS Meister-Öl Premium-Motorenöl SAE 0W-40
Ölwerke Julius Schindler OJS Veritas Syntolube SAE 0W-40
OMV OMV full syn plus SAE 5W-30
Orlen Oil Orlen Platinum Vollsynthese SAE 0W-40
Orlen Oil Plantinum Synthetic SM/SL/CF SAE 5W-40
Orlen Oil PLATINUM MAXENERGY EURO4 SAE 5W-30
Panolin Panolin Indy SV SAE 5W-40
Paramo Mogul Racing Pro SAE 5W-40
Pennzoil Pennzoil European Formula Ultra SAE 5W-30
Pennzoil Pennzoil Platinum European Formula SAE 5W-40
Pennzoil Pennzoil Platinum European Formula Ultra SAE 5W-30
Pennzoil Pennzoil Synthetic European Formula SAE 5W-40
Pennzoil Pennzoil Synthetic European Formula Ultra SAE 5W-30
Pentosin Motorenoel Pento High Performance SAE 5W-40
Petro China Kunlun HTPC SAE 5W-40
Petro China KUNLUN Tianrun SAE 5W-40
Petrobras Lubrax Sintético SAE 5W-40
Petrol Ofisi PO Ultra SAE 5W-40
Petronas Petronas Syntium 3000 SAE 5W-40
Petronas Petronas Syntium 3000 LL SAE 5W-30
Petronas Petronas Syntium 3000 S SAE 5W-40
Petronas Petronas Syntium 5000 FS SAE 0W-40
Poweroil High-Tech-Schmierstoffe HD 5W-40 SL CF Topsynth SAE 5W-40
Prista Oil Prista Ultra SAE 5W-40
Profi-Tech Profi-Car Synth Tech XT SAE 5W-40
Protech Meister-Öl-Leichtlauföl SAE 5W-40
Quaker State Q European Engine SAE 5W-40
Quaker State Q European Engine Ultra SAE 5W-30
Quaker State Quaker State European Formula Ultra SAE 5W-30
Quaker State Quaker State Full Synthetic European Formula SAE 5W-40
Quaker State Quaker State Full synthetic European Formula Ultra SAE 5W-30
Rafinerija Modrica Optima Magnum Plus SAE 0W-40
Ratio Ratio Super Leichtlauf Motorenöl SAE 5W-40
Ravensberger Schmierstoffvertrieb Ravenol Hydrocrack Synth. HCS SAE 5W-40
Ravensberger Schmierstoffvertrieb Ravenol VSI SAE 5W-40
Repsol Repsol Elaion Full Performance SAE 5W-40
Repsol Repsol Elaion Full Performance SM SAE 5W-40
Repsol Repsol Elite Cosmos SAE 0W-40
Repsol Repsol Elite Evolution SAE 5W-40
Rowe Hightec Synth RS 5W-40 i SAE 5W-40
Rowe Hightec Synt-HC 5W-40 i SAE 5W-40
Rowe Rowe Synt PD SAE 5W-40
SCT Mannol Extreme SAE 5W-40
Seventy-Six Lubricants 76 Pure Synthetic Motor Oil SAE 5W-40
Shanghai Tempo Tempo 8000-1A SAE 5W-40
Shell Formula Shell Ultra AB SAE 5W-30
Shell Sehll Helix Ultra AM SAE 5W-40
Shell Shell Helix Plus SAE 5W-30
Shell Shell Helix Plus SAE 5W-40
Shell Shell Helix Plus S SAE 5W-30
Shell Shell Helix Plus S SAE 5W-40
Shell Shell Helix Premium SAE 5W-40
Shell Shell Helix Ultra SAE 5W-40
Shell Shell Helix Ultra SAE 5W-30
Shell Shell Helix Ultra AB SAE 5W-30
Shell Shell Helix Ultra AL SAE 5W-30
Shell Shell SL 0914 SAE 5W-40
Sinopec Polar Star SAE 5W-40
Sinopec Polar Star II SAE 5W-40
SK Corporation ZIC XQ SAE 5W-40
Slovnaft Madit Ultra SAE 5W-30
Smessindo Liqtro Enduro Ultra SAE 5W-40
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall Primalub topsynth SAE 5W-40
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall VIVA 1 Longlife SAE 5W-30
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall ViVA 1 topsynth SAE 5W-40
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall ViVA 1 topsynth alpha SAE 5W-30
SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall ViVA 1 topsynth alpha LA SAE 5W-30
Startol Synt-XL SAE 5W-40
Statoil Statoil GT S SAE 5W-40
Statoil Statoil LazerWay SAE 5W-40
Statoil Statoil LazerWay C SAE 5W-40
Statoil Statoil Pro Synthetic SAE 5W-40
SWD Concep-Tech HDC SAE 5W-40
SWD swd Primus HDC SAE 5W-40
Texaco Havoline Ultra SAE 5W-40
Texaco Texaco Havoline Ultra BM SAE 5W-30
TNK Lubricant LLC TNK Ultra SAE 5W-40
Top Oil Top Evolution SAE 5W-40
Unicorn Unicorn Ultra Synt SAE 5W-40
Unil Opal Opaljet 24S SAE 5W-40
Valvoline Valvoline DuraBlend MXL SAE 5W-40
Valvoline Valvoline SynPower SAE 5W-30
Valvoline Valvoline SynPower MXL SAE 5W-30
VAPS VAPSOIL 502 00 SAE 5W-40
VAPS VAPSOIL 505 01 SAE 5W-40
Volkswagen Original Teile ® Volkswagen Special plus SAE 5W-40
Westfalen AG Westfalen Gigatron SAE 0W-40
Wolf Wolf Masterlube Synflow DC SAE 5W-40
Würth Triathlon Synthetic SAE 5W-40
Yacco Yacco VX 1000 SAE 5W-40
Yacco Yacco VX 600 SAE 5W-40
YPF Elaion Plus VWS SAE 5W-40
YPF Elaion Sintetico VWS SAE 5W-40
YPF YPF Elaion Full Performance SAE 5W-40
YPF YPF Elaion Full Performance SM SAE 5W-40
Zeller+Gmelin Divinol Syntholight SAE 5W-40


[Muudetud: 19.12.2007 amfiibinimene]
m
mammi2105
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mammi2105 »

ma arvan et kui sõita siguli õliga ja seda tihedamalt vahetada kui teisi lääne õlisid ei juhtu ka midagi;)
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Täna juhtusin Maardusse õli poodi ja seal müüdi ?iguliõli mille peal oli kirjas,et hoiab mootori puhtana ja kaitseb kulumise eest,niiet keda ma nüüd usun kas mingit sertifikaati mis on antud välja lääne õli firmade poolt või seda mis on Venelaste poolt välja mõeldud ja hinnaks oli sel õlil 27 eeku liiter.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

No mis mõttega vaielda nüüd siin?
Vala enda auto mootorisse mida ise tahad.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Kui nüüd selle üle vaidlema hakata, mis kirjad firma oma õlile peale paneb, siis ehk loete ka natuke kallimate õlide kirjeldusi. Iga endast vähegi lugupidav firma kirjutab, et nende õli suurendb mootori võimsust ja läbisõitu, vähendab müra, vibratsiooni ja küttekulu. Imelistest pesemis- ja määrimisomadustest ma parem ei räägigi. Selle nimi on "reklaam"! Muuseas heakskiite ei panda pudelile niisama, vaid need omistatakse sõltumatute testide alusel! Niiet mina küll vaatan sellest pudelile kirjutatud udujutust kaugelt mööda ja otsin just neid autotootjate standartitele vastavusi.
t
Tiit21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
Autod: 2106

Postitus Postitas Tiit21 »

Pole mötet ju tegelikult vaielda sellel teemal,mis öli/kust keegi sisse paneb oma auto mootorisse.See ju igaühe oma asi.Kui möni arvab ja teab,et "lääne" öli on parem siis palju önne-söitke lääne" öliga ja,kui mina arvan,et vene ölidega kölbab söita küll,siis mina söidan vene öliga ja olen ilgelt önnelik,kui peale 30 000km mootorile kap.remonti teen.
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: VAZ
No mis mõttega vaielda nüüd siin?
Vala enda auto mootorisse mida ise tahad.
Asi selles,et ma ei vaidle ma lihtsalt kirjutasin seda mis ?iguliõli peal kirjas oli,mul on ükskõik mis firma õlisid keegi mootorisse topib.Ma ei väidagi,et vene õlid on paremad,kuid lihtsalt mulle ei meeldi kui ?iguliõlisid nii maha tehakse,ning veel lisaks sellele õlile mis maardus oli sellel oli ka vastav sertifikaat olemas.

[Muudetud: 19-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: Tiit21
Pole mötet ju tegelikult vaielda sellel teemal,mis öli/kust keegi sisse paneb oma auto mootorisse.See ju igaühe oma asi.Kui möni arvab ja teab,et "lääne" öli on parem siis palju önne-söitke lääne" öliga ja,kui mina arvan,et vene ölidega kölbab söita küll,siis mina söidan vene öliga ja olen ilgelt önnelik,kui peale 30 000km mootorile kap.remonti teen.
Selle kohapealt võtan ma veel sõna,et mu vanaisa on ladaga sõitnud kasutades ?iguli õli juba 400000km ja pole kap remonti teinud,ning mootor on veel väga heas korras.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Vasta